Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-03, 21:56
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
I grunden går det såklart att förstå de här snubbarna. Sverige har onekligen fått en hel del oönskade problem i och med massinvandringen. De etablerade partierna framstår som tama och inkompetenta - och det finns definitivt anledning att oroa sig över framtiden. Men sättet detta görs på är ju bara osnyggt och patetiskt. Stå i småstäder och raljera över/håna invandrare för att få dem på plats att lacka ur, för att sedan dokumentera detta och skapa surr kring ”kaoset”. Bemanna alla möjliga platser på internet och försöka framstå som ett seriöst alternativ med realistiska chanser att nå fyra procent. Haha, lycka till, skräpmänniskor. Och du Kasslerstrand, klipp dig, slipa bort din bonniga dialekt och skaffa dig din första flickvän.

Rädd över att få åka hem? Ledsen pysen, men kaosblattar som kastar cigaretter, rusar bilmotorer, spottar på talare och skriker på apspråket kommer få åka hem igen, så enkelt är det bara.
Citera
2018-09-03, 21:58
Medlem
Tänk nuvarande statsminister eller Kristersson i en debatt på tv bästa sändningstid mot någon ur afs, tror de skulle lämna studion då de inte skulle kunna ha bra argument sen säga ”jag kan inte debattera med nazister/rasiser jag ställer inte upp på det här”
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Kan nån plotta en kurva och se om utvecklingen tyder på om vi hinner gå om MP också

För kurvan är inte linjär utan snarare kvadratisk.
Nja, det har gått långsammare idag. Dock är det nu 55 000 likes, men jag förutspådde tidigare att vi skulle bräcka Centern tisdag morgon men det kan nog dröja till tisdag kväll. Det krävs 1600 likes.
Citera
Medlem
55.000 gilla-markeringar på Facebook. Upp med 5.000 på tre dygn.

Om det fortsätter så här kan vi med lite tur gå om Miljöpartiet innan valdagen.
Citera
2018-09-03, 22:00
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
I grunden går det såklart att förstå de här snubbarna. Sverige har onekligen fått en hel del oönskade problem i och med massinvandringen. De etablerade partierna framstår som tama och inkompetenta - och det finns definitivt anledning att oroa sig över framtiden. Men sättet detta görs på är ju bara osnyggt och patetiskt. Stå i småstäder och raljera över/håna invandrare för att få dem på plats att lacka ur, för att sedan dokumentera detta och skapa surr kring ”kaoset”. Bemanna alla möjliga platser på internet och försöka framstå som ett seriöst alternativ med realistiska chanser att nå fyra procent. Haha, lycka till, skräpmänniskor. Och du Kasslerstrand, klipp dig, slipa bort din bonniga dialekt och skaffa dig din första flickvän.

Ta du en titt på riksdagslistan för AfS. Tvivlar på att något annat parti kommer ens i närheten av den höga utbildningsnivån.
Citera
2018-09-03, 22:00
Medlem
Om jag har fattat det rätt så har ändå AfS tillstånd att ha ett möte på Kungsträdgården. Polisen har inte dragit tillbaka något tillstånd, kommunen yrar om lokaler och utrustning?

Nåväl, jag har röstat SD men etablissemangets angrepp på demokratin går för långt och därför stödjer jag AfS i denna fråga.

Jag såg lite av demonstrationen i Lund. Där var två kvinnliga talare, jag hittar inte videon nu men jag är mycket imponerad av den lilla flickan, alltså kvinnlig talare nr 2. Hon är en talang tror jag.

Sänd över henne till SD, Sverige behöver henne. Det är viktigt att ta vara på talang.
Citera
2018-09-03, 22:01
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Rädd över att få åka hem? Ledsen pysen, men kaosblattar som kastar cigaretter, rusar bilmotorer, spottar på talare och skriker på apspråket kommer få åka hem igen, så enkelt är det bara.

Han avskyr Gustav Kasselstrand sedan åtminstone 2015 och tillbringar väldigt mycket av sin tid på Flashback i skvallertrådar. En fjant.
Citera
2018-09-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Om jag har fattat det rätt så har ändå AfS tillstånd att ha ett möte på Kungsträdgården. Polisen har inte dragit tillbaka något tillstånd, kommunen yrar om lokaler och utrustning?

Nåväl, jag har röstat SD men etablissemangets angrepp på demokratin går för långt och därför stödjer jag AfS i denna fråga.

Jag såg lite av demonstrationen i Lund. Där var två kvinnliga talare, jag hittar inte videon nu men jag är mycket imponerad av den lilla flickan, alltså kvinnlig talare nr 2. Hon är en talang tror jag.

Sänd över henne till SD, Sverige behöver henne. Det är viktigt att ta vara på talang.

Haha varför skulle hon gå från afs till sd
Citera
2018-09-03, 22:02
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr

Det har ökat drastiskt bara det senaste dygnet. Cirkusen kring Kungsträdgården var droppen som fick bägaren att rinna över för många.

Här har nån från Stockholms stad alltså bett polisen att hittepå-anmäla AfS för hets mot folkgrupp, för att ge en förevändning att avboka eventet i Kungsträdgården. Ren och skär politisk korruption.
Citera
2018-09-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Enligt uppgift anmälde polisen själva Jeff Ahl efter att han skanderat "Sverige åt svenskarna". Då man visste att detta var okontroversiellt (och helt inom lagens ram) ljög man även och påstod att han sagt "alla muslimer ska ut". Inget åtal kommer väckas, men Stockholms stad kunde åtminstone använda anmälan som förevändning för att dra tillbaka bokningen av Kungsträdgården.

Märkligt. Muslimer är inte något folkslag, bara en massa sinnessjuka dårar av olika raser som sysslar med en ideologi likt vilken annan ideologi som helst. Sen anses ju svensken inte var ett folk enligt judiska makten som skapa HMF-lagen.

Tydligen går det att vrida och vända på lagar och grundlagar lite hur man vill för att klämma åt den riktiga oppositionen.
Citera
2018-09-03, 22:05
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Tips för att få upp humöret:

Kolla kommentarerna till denna artikel (sortera efter bästa):
https://samnytt.se/alternativ-for-sveriges-valfinal-i-stockholm-avbokas/

Så vitt jag kan se är AfS:arna nu i majoritet bland Samnytt-läsarna. En totalvändning på kort tid, och utvecklingen fortsätter (även denna kurva är kvadratisk, såvitt jag kan bedöma).

Det finns fler artiklar som berör AfS. Gå in och kolla dem också. Jag brukar välja "Sortera efter bästa" och sedan läsa 10-15 kommentarer i toppnivån/baslinjen, dvs just de som fått många likes. Men jag sveper oftast förbi svaren på dessa.

Testa! Det är en balsam för själen varje gång. Och ger en mycket bättre bild av hur stämningarna är utan bland folket för AfS, än man får här på Flashback.

Tillsammans med 55k+ likes på Facebook är det sånt här som motiverar rationellt hopp.
Citera
2018-09-03, 22:06
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr

Om det fortsätter så här kan vi med lite tur gå om Miljöpartiet innan valdagen.

Har sett flera som påstått att de blivit tillagda av folk och inte gillat självmant?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in