2018-09-03, 15:12
Medlem
baggebo1s avatar
Det är mycket planering som går om intet och bara fyra dagar kvar, fy fan. Det är ju rent för jävligt att det får ske. Politiska motståndare hindrar oppositionen i sista stund. De här människorna är så jävla vidriga.
Citera
2018-09-03, 15:13
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
"Våra lokaler och anläggningar ska inte användas av dem som vill skada vår demokrati."
Substanslöst godhetstrams. Demokratibegreppet är tyvärr helt kapat av sinnessjuka kulturmarxister.
Frågan är nu om de verkligen kan göra såhär? Ingen har blivit varken dömd eller åtalad.
AfS kommer naturligtvis inte vika sig, det här kommer bli intressant.

Det finns inte ens en konkret brottsmisstanke eftersom polisen själva inte vet om talet utgjorde HMF.
Citera
2018-09-03, 15:14
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
"Våra lokaler och anläggningar ska inte användas av dem som vill skada vår demokrati."
Substanslöst godhetstrams. Demokratibegreppet är tyvärr helt kapat av sinnessjuka kulturmarxister.
Frågan är nu om de verkligen kan göra såhär? Ingen har blivit varken dömd eller åtalad.
HMF:en är bara ett svepskäl, och ett jävligt billigt sådant. Frågan är dock om de får göra så här så tätt inpå i vilket fall.
Citera
2018-09-03, 15:15
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Klokast att vi lägger ned de eventuella interna stridigheterna till efter att AfS kommit in till riksdagen.

ALLA röster behövs nämligen NU!

Synnerligen viktigt dock att man - därefter - framförallt tillåts och kan syna partiledningens olika agendor och vilka som där sitter och främst lyckas dra i trådarna bakom_kulisserna, också, efter valet. Har redan röstat och bestämt mig för att lita på Gustav Kasselstrands ledarbegåvning & intuition fram till dess. Utan honom som partiledare inget AfS...Hitintills har Kasselstrand gjort det mesta rätt och jisses vilken inspirerande talare & politisk begåvning samt naturlig sympatisk ledare han visat sig vara! En Ledare, som med Hahne & Co. dessutom lyckats få med sig så många andra naturbegåvningar.

ENAD FRONT => ...nu mot Sthlms Stads Sabotage 7/9-18.
Citera
2018-09-03, 15:16
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
HMF:en är bara ett svepskäl, och ett jävligt billigt sådant. Frågan är dock om de får göra så här så tätt inpå i vilket fall.
Juridiska läget är intressant, men den PR detta kommer ge är nästan värt att ta avbokningen.
Citera
2018-09-03, 15:17
Bannlyst
Vem är det som blivit anmäld för HMF och för vad?
Stockholm stad avbokar nu alltså AFS från sitt avslutningsparty.
Citera
2018-09-03, 15:18
Medlem
Citat:

Så fungerar "sann demokrati" 2018. Tänk om samma sak hade hänt med något annat parti? Man gör detta därför att AfS anses som "mycket farliga". Väljarna tycker inte om mobbare med diktatorsfasoner.
Citera
2018-09-03, 15:18
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
https://www.svd.se/stockholm-avbokar-alternativ-for-sverige-i-kungstradgarden/i/senaste

Vilka äckliga jävlar!

Vidrigt. Hur mycket pengar förlorar man på detta? Förbokade scener, PA, gäster, o.s.v. Dränera det politiska träsket, rösta in AfS!
Citera
2018-09-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Vidrigt. Hur mycket pengar förlorar man på detta? Förbokade scener, PA, gäster, o.s.v. Dränera det politiska träsket, rösta in AfS!
Stockholms stad kommer bli skyldigt att ersätta den ekonomiska skadan. Men den politiska skadan är mer svårbedömd.
Citera
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Du måste verkligen dra upp de här frågorna igen nu när vi har tåget i full fart inför slutspurten. Du är ett riktigt jävla kräk. Det bästa är att Ahl nu vet vem du är, och kan ha koll på dig. För du har i denna tråden visat dig vara illojal mot partiets bästa.

Ja, Jeff har koll på mig nu. Och vi hade ett gott skratt åt dig tillsammans. Du är ju så kolerisk att det bli komiskt. Du bråkar åt alla håll, inklusive en hel del med Jeff Ahl. Så jag roade mig med att gå tillbaka och lite nostalgiskt titta igen på vad Jeff har skrivit om dig (det här skedde i slutet av maj):
"Du gillar som sagt att fritt beskriva mina ideologiska preferenser..."

"Är du en av George Soros troll som är utsända för att smutskasta AfS eller varför sitter du och hittar på saker? Eller är du bara bitter?"

"Så var det dags igen. Du har visst utsett dig till spåkvinna med förmåga att tillskriva mig diverse åsikter jag inte har. För att reda ut dina senaste lögner"

"Din defaitistiska inställning mot islamiseringen och förnekande av immateriellt svensk kulturarv finner jag sorglig."

"En typisk svensk värdering som jag högaktar är att vi inte accepterar högdragna fåntrattar som tror sig veta bättre än alla andra och tror sig vara förmer. Laget före jaget."
Så alla kan se att den här typen av bluff-AfS:are inte representerar partiet. Det viktiga nu är att få ut vad AfS politik verkligen står för, och stoppa sabotörerna här i tråden.
Citera
Medlem
Sådant odemokratiskt och rättsvidrigt befarande kan inte tolereras utan måste bemötas hårt. Man är oskyldig tills man är dömd och att bryta mot det för att attackera sina politiska motståndare bara bevisar vilken falsk demokrati och misslyckad rättsstat Sverige har blivit.
Citera
2018-09-03, 15:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Stockholms stad kommer bli skyldigt att ersätta den ekonomiska skadan. Men den politiska skadan är mer svårbedömd.
Frågan är om det blir någon skada...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in