Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Du måste verkligen dra upp de här frågorna igen nu när vi har tåget i full fart inför slutspurten. Du är ett riktigt jävla kräk. Det bästa är att Ahl nu vet vem du är, och kan ha koll på dig. För du har i denna tråden visat dig vara illojal mot partiets bästa.
Ja, Jeff har koll på mig nu. Och vi hade ett gott skratt åt dig tillsammans. Du är ju så kolerisk att det bli komiskt. Du bråkar åt alla håll, inklusive en hel del med Jeff Ahl. Så jag roade mig med att gå tillbaka och lite nostalgiskt titta igen på vad Jeff har skrivit om dig (det här skedde i slutet av maj):
"Du gillar som sagt att fritt beskriva mina ideologiska preferenser..."
"Är du en av George Soros troll som är utsända för att smutskasta AfS eller varför sitter du och hittar på saker? Eller är du bara bitter?"
"Så var det dags igen. Du har visst utsett dig till spåkvinna med förmåga att tillskriva mig diverse åsikter jag inte har. För att reda ut dina senaste lögner"
"Din defaitistiska inställning mot islamiseringen och förnekande av immateriellt svensk kulturarv finner jag sorglig."
"En typisk svensk värdering som jag högaktar är att vi inte accepterar högdragna fåntrattar som tror sig veta bättre än alla andra och tror sig vara förmer. Laget före jaget."
Så alla kan se att den här typen av bluff-AfS:are inte representerar partiet. Det viktiga nu är att få ut vad AfS politik verkligen står för, och stoppa sabotörerna här i tråden.