Citat:
Ursprungligen postat av
NaZdravi
Jag menade att man inte vet vad man får rent valresultatmässigt
Jag hoppas självklart att AfS kommer in
Japp, och det är upp till sådana som dig och mig att se till att det blir så. Hjälp till nu!
Citat:
vore det ultimata samtidigt som SD blir störst.
Japp, det som Gustav kallar för dubbelstöten. Den vill vi ha. Och just nu är det AfS som behöver mest hjälp.
Citat:
Och jag kan inte förneka att jag är smygkär i AfS, och AfS ligger nog närmare "riktiga" nationalister i V4-länderna.
Citat:
Däremot tror jag inte att de ska snöa in för mycket på blond och blåögd-snacket, då lär de få svårt att "umgås" med en hel del tjecker och ungrare till exempel.
Det där har du fått om bakfoten. AfS har inte snöat in på något sånt. Det är bara vänsteretablissemanget och diverse rashygienister här i tråden som sprider sådan desinformation. Och med tanke på att det finns blattar som är aktiva i partiet (Göteborg och Varberg) och partimedlemmar med asiatiska fruar (Göteborg och Halmstad), så tycker jag att du kan sluta oroa dig över tjecker och ungrare
Ta och besök ett möte och snacka med dem, så slipper du att leva i villfarelse. AfS syfte är att rädda Sverige från folkutbytet, så att Sverige finns kvar som land vid århundradets slut. Inte någon micromanagement av genetik.
Om Gustav och Jeff låter sig fotograferas med en iransk kille, med breda leenden (vilket skedde i Göteborg), så kan de såklart umgås med tjecker och ungrare (och jag vet att de redan gör det). Gå inte på ljuget!