2018-09-03, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Är du inte reggad på något OI så blir det nog svårt. Lär nog droppa nya OU under veckan men när vet jag inte. Det bästa är att AfS inte kommer synas förrän valet är klart och jordskredet ett faktum.

Jag röstade förra veckan afs. Men man kommer väl kunna se under söndagen hur många % de får? Eller blir de måndag, tisdag man vet?
Citera
2018-09-03, 01:27
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Jag röstade förra veckan afs. Men man kommer väl kunna se under söndagen hur många % de får? Eller blir de måndag, tisdag man vet?
Minns inte hur snabbt de räknade rösterna vid förra valet men jag har för mig att det preliminära resultatet färdigställs under söndagen/ natten till måndag. Utlandsrösterna brukar ta längre tid men inte ha så stor betydelse. Hoppas du inte röstade SD till kommun/landsting?
Citera
2018-09-03, 01:31
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Jag menade att man inte vet vad man får rent valresultatmässigt
Jag hoppas självklart att AfS kommer in

Japp, och det är upp till sådana som dig och mig att se till att det blir så. Hjälp till nu!

Citat:
vore det ultimata samtidigt som SD blir störst.

Japp, det som Gustav kallar för dubbelstöten. Den vill vi ha. Och just nu är det AfS som behöver mest hjälp.

Citat:
Och jag kan inte förneka att jag är smygkär i AfS, och AfS ligger nog närmare "riktiga" nationalister i V4-länderna.

Citat:
Däremot tror jag inte att de ska snöa in för mycket på blond och blåögd-snacket, då lär de få svårt att "umgås" med en hel del tjecker och ungrare till exempel.

Det där har du fått om bakfoten. AfS har inte snöat in på något sånt. Det är bara vänsteretablissemanget och diverse rashygienister här i tråden som sprider sådan desinformation. Och med tanke på att det finns blattar som är aktiva i partiet (Göteborg och Varberg) och partimedlemmar med asiatiska fruar (Göteborg och Halmstad), så tycker jag att du kan sluta oroa dig över tjecker och ungrare

Ta och besök ett möte och snacka med dem, så slipper du att leva i villfarelse. AfS syfte är att rädda Sverige från folkutbytet, så att Sverige finns kvar som land vid århundradets slut. Inte någon micromanagement av genetik.

Om Gustav och Jeff låter sig fotograferas med en iransk kille, med breda leenden (vilket skedde i Göteborg), så kan de såklart umgås med tjecker och ungrare (och jag vet att de redan gör det). Gå inte på ljuget!
Citera
2018-09-03, 01:35
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Japp, och det är upp till sådana som dig och mig att se till att det blir så. Hjälp till nu!

Japp, det som Gustav kallar för dubbelstöten. Den vill vi ha. Och just nu är det AfS som behöver mest hjälp.

Det där har du fått om bakfoten. AfS har inte snöat in på något sånt. Det är bara vänsteretablissemanget och diverse rashygienister här i tråden som sprider sådan desinformation. Och med tanke på att det finns blattar som är aktiva i partiet (Göteborg och Varberg) och partimedlemmar med asiatiska fruar (Göteborg och Halmstad), så tycker jag att du kan sluta oroa dig över tjecker och ungrare

Ta och besök ett möte och snacka med dem, så slipper du att leva i villfarelse. AfS syfte är att rädda Sverige från folkutbytet, så att Sverige finns kvar som land vid århundradets slut. Inte någon micromanagement av genetik.

Om Gustav och Jeff låter sig fotograferas med en iransk kille, med breda leenden (vilket skedde i Göteborg), så kan de såklart umgås med tjecker och ungrare (och jag vet att de redan gör det). Gå inte på ljuget!
Har inte gått på något AfS-ljug (PK-media har ju inte hunnit/velat börja ljuga om dem än)
Var något torgmöte där Jeff Ahl gapade om att det ska vara blonda och blåögda barn i Sverige men jag förstår ju poängen.
Vi behöver ingen massinvandring och i synnerhet inte ifrån utomeuropeiska länder.
Det är som Orbán sagt, Ungern tänker inte lösa demografiska problem genom någon invandring.

Och för övrigt, vad var grejen med Ken Ring, snubblade över någon bild/artikel? Är han med i AfS?
Citera
2018-09-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Minns inte hur snabbt de räknade rösterna vid förra valet men jag har för mig att det preliminära resultatet färdigställs under söndagen/ natten till måndag. Utlandsrösterna brukar ta längre tid men inte ha så stor betydelse. Hoppas du inte röstade SD till kommun/landsting?

Jag röstade sd landsting och kommun annars skulle det blivit en blank röst. Hade afs funnits landsting eller kommun hade de fått min röst
Citera
2018-09-03, 01:36
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Gustav Baggins och hans tappra hobbitar irrar runt i Mordor. Men på fredag kommer de fram till Mount Doom. På söndag blir det vulkanutbrott, kaos och lavaflöden. Det blir början till slutet för de 8 partivålnaderna (9 med Fi).

När ringen kastas i så förgörs även George Sauron a.k.a. Györgi Schwartz a.k.a. George Soros.
Orcherna förlorar modet och flyr fältet enda hem till Skithålistan.

I can accept that.

Dock ser jag mer Gustav som något av en "reinkarnation" inte av Kalle Dussin som flera här, jag ser honom som en "reinkarnation" av vår främsta konung Lejonet från Norden Konung Gustaf II Adolf den moderna krigskonstens fader.

Som sjuttonåring ärvde Gustav II Adolf Sveriges tron, en illa rustad armé och tre krig. När kungen dog tjugo år senare hyllades han som en av krigföringens stora förnyare.
https://militarhistoria.se/1600-tal/gustav-ii-adolf-8211-segrade-med-ny-taktik

hade han inte lönnmördats av de fega papistsvinen så hade han intagit Rom.

AfS är ju en illa rustad armé som för tre olika krig mot Massmedia, Åttaklövern och Återvandrarna.
Bara titta på AfS skrala budget, enbart donationer.
En David och Goliath historia.

Man använder även nya tekniker i valet likt Lejonet från Norden.

Lejonet från Norden
https://www.youtube.com/watch?v=kw4bGBDKrPs

Lite finare och mycket bättre än Kalle Dussin.
Nu ska vi bara få Gustav att anlägga ett G2A skägg och mustasch också
Citera
2018-09-03, 01:41
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Jag röstade sd landsting och kommun annars skulle det blivit en blank röst. Hade afs funnits landsting eller kommun hade de fått min röst
Personligen ser jag en röst på SD till förfång för AfS. Skillnaden mellan SD och moderaterna är försumbar. Jag tror SD kommer ingå i alliansen efter valet. En blankröst hade reducerat mandatfördelningen. Sen finns ju NMR på en del orter.
Citera
2018-09-03, 01:42
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Och för övrigt, vad var grejen med Ken Ring, snubblade över någon bild/artikel? Är han med i AfS?

Det enda jag ser är någon som skojat till det lite, tveksam till att Ken Ring är medlem i AfS.
Hittar inte en enda officiell site som säger att han är med, men två halvskumma bloggar där
bilden på Ken Ring och William Hahne ser fejk ut:
https://giffabriken.wordpress.com/2018/04/27/ken-ring-till-almedalen-alternativ-for-sverige-frontar-med-kandisprofilen-under-politikerveckan/

troligtvis någon form av meme.
Citera
2018-09-03, 01:47
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Det enda jag ser är någon som skojat till det lite, tveksam till att Ken Ring är medlem i AfS.
Hittar inte en enda officiell site som säger att han är med, men två halvskumma bloggar där
bilden på Ken Ring och William Hahne ser fejk ut:
https://giffabriken.wordpress.com/2018/04/27/ken-ring-till-almedalen-alternativ-for-sverige-frontar-med-kandisprofilen-under-politikerveckan/

troligtvis någon form av meme.
Det verkar ju inte finnas några seriösa artiklar om det i alla fall.
Han har ju dock uttalat sig kritiskt om massinvandringen redan för ett antal år sedan.

Har AfS satt upp några plakat någonstans? Har nog inte sett några.
Citera
2018-09-03, 01:48
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Var något torgmöte där Jeff Ahl gapade om att det ska vara blonda och blåögda barn i Sverige men jag förstår ju poängen.

Han brukar prata om Bullerbyn och om att vårt land behöver vara överväldigande etniskt homogent. Och det är inte mycket begärt. Det är ett minikrav för att Sverige ens ska kunna fortsätta att existera. De tjecker och ungrare som inte unnar oss att få finnas som folk (när de själva redan har sitt på det torra), ja de är kulturmarxistiskt pack som kan ta sig i brasan.

Det står Jeff Ahl fritt att tala om blonda och blåögda barn (om han nu har gjort det). Det var inte länge sedan som det var helt normalt och okontroversiellt att uttrycka sig så (det har ju alltid varit en sorts symbol för det typiskt svenska). Men nu har allting blivit genompolitiserad genom det kulturmarxistiska prismat. Det är inte Jeff som snöat in, det är de som övertolkar en enstaka kommentar om "blonda och blåögda" som är insnöade (medelst antirasistisk hjärntvätt).
Citera
2018-09-03, 01:50
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Han brukar prata om Bullerbyn och om att vårt land behöver vara överväldigande etniskt homogent. Och det är inte mycket begärt. Det är ett minikrav för att Sverige ens ska kunna fortsätta att existera. De tjecker och ungrare som inte unnar oss att få finnas som folk (när de själva redan har sitt på det torra), ja de är kulturmarxistiskt pack som kan ta sig i brasan.

Det står Jeff Ahl fritt att tala om blonda och blåögda barn (om han nu har gjort det). Det var inte länge sedan som det var helt normalt och okontroversiellt att uttrycka sig så (det har ju alltid varit en sorts symbol för det typiskt svenska). Men nu har allting blivit genompolitiserad genom det kulturmarxistiska prismat. Det är inte Jeff som snöat in, det är de som övertolkar en enstaka kommentar om "blonda och blåögda" som är insnöade (medelst antirasistisk hjärntvätt).
Du behöver inte oroa dig, jag är överlägset minst PK i mina kretsar och jag duckar inte för att yttra mig på min arbetsplats heller där 80% är PK.

Jag tystade en kollega som jag tror är ganska nyfrälst SD-are, jag sa att jag börjar nog närma mig AfS och han sa att "Nää, de är FÖR extrema för mig!"
Jag sa då att han kunde läsa deras partiprogram och återkomma med vad som är "extremt".
Han återkom aldrig.
Citera
2018-09-03, 01:56
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
När ringen kastas i så förgörs även George Sauron a.k.a. Györgi Schwartz a.k.a. George Soros.
Orcherna förlorar modet och flyr fältet enda hem till Skithålistan.

Barbara Lerner Spectre måste vara Gollum. Och Reinfeldt Saruman. Trump är Aragorn. Och Uruk-haierna åker hem till Somalia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in