Flashback bygger pepparkakshus!
2018-09-02, 22:49
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Så är det, stackars er heteromän säger jag bara, era kvinnor äger er totalt idag.

Gör något
Snarare sluta göra så mycket.
Citera
2018-09-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Jag sköms för och vara en kille när jag ser sådana här. Vi själva är anledningen till varför kvinnor har det så lätt.

https://imgur.com/a/xEWupDS

Jag skäms för att vara en kille när jag ser hur du håller på.
Ta tag i ditt liv istället för att sitta här och informera oss om det uppenbara.
Det finns en eller flera brudar för dig där ute, kanske gå ut på krogen och öva att prata med tjejer istället?
Ett förslag alltså, eller så kan du ju fortsätta sitta och låtsas att du är tjej och gå på lesbiska dejter, eller vad nu din plan är?
Citera
2018-09-02, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ta tag i ditt liv istället för att sitta här och informera oss om det uppenbara.
Det finns en eller flera brudar för dig där ute, kanske gå ut på krogen och öva att prata med tjejer istället?
Ett förslag alltså, eller så kan du ju fortsätta sitta och låtsas att du är tjej och gå på lesbiska dejter, eller vad nu din plan är?

hahah ni vita riddare alltså, svinrädda för verkligheten. "prata med tjejer" som alla andra 6000000000000 m'än menar du?
Citera
2018-09-02, 23:01
Medlem
Citat:
hahah ni vita riddare alltså, svinrädda för verkligheten. "prata med tjejer" som alla andra 6000000000000 m'än menar du?

Hänger inte med i ditt resonnemang just nu. Vilket land lever du i? Du bör nog ta bort några nollor i antal män, lägg där till alla här inne som inte vågar säga hej till någon okänd tjej på riktigt, så kan du dra av några nollor till.
Återkom när du kommit fram till mer rimliga siffror.
När jag är på en klubb tillexempel då kan jag seriöst säga att jag kanske har 5-10 konkurrenter som verkligen är i min liga, resten är losers betacucks ok?
På tinder är dina siffror närmare verkligheten helt klart, minus några nollor ändå då
Citera
2018-09-02, 23:02
Medlem
Citat:
Det fanns till och med flera läkare som skrev till mig. Det har gått FÖR LÅNGT!!!!
Citera
2018-09-02, 23:02
Medlem
anteri17s avatar
Citat:

Innan du, din bög, kom in i tråden så fanns det bra diskussioner om hur killar snabbt kan öka sina möjligheter. Vad sägs om att bli lyckad karriärsmässigt, tjäna pengar, förbättra social status, klä sig bättre, bli bättre i personliga möten, träna upp sig, etc etc. Du behöver inte påtala oss en verklighet många är medvetna om.

Jag tycker det är rätt nice. Massa betacucks nedslås medan en annan får jobba på att utveckla sig själv och bida sin tid. Samtidigt som detta kan man ha kortare och härliga relationer med tillräckligt fräscha tjejer. Rätt bra bra va.
Citera
2018-09-02, 23:03
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Det fanns till och med flera läkare som skrev till mig. Det har gått FÖR LÅNGT!!!!

Wow! Läkare. 60k i månaden. Ramlade du av stolen och svimmade?
Citera
2018-09-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Wow! Läkare. 60k i månaden. Ramlade du av stolen och svimmade?
Vafan gör dom på tinder? Kan inte dom få något, och säkerligen bättre tjejer i verkligheten än trashet som finns på tinder?
Citera
2018-09-02, 23:15
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Vafan gör dom på tinder? Kan inte dom få något, och säkerligen bättre tjejer i verkligheten än trashet som finns på tinder?

Men sluta tro att det bara finns trash på Tinder. Jag bor i en studentstad och visserligen är akademisk karriär överskattat men det är fan inte trash. Det fullkomligt kryllar med helsvenska, smala, vackra och tillräckligt smarta tjejer på min Tinder.

Resonemanget att man bara är på Tinder om man behöver är fullkomligt absurt. Folk tycker det är ett smidigt dejtingsätt, ett bra tidsfördriv och ett komplement till att träffa folk i andra sammanhang. Det är liksom 2018 och internetdejting är inget folk skäms för.
Citera
2018-09-02, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Innan du, din bög, kom in i tråden så fanns det bra diskussioner om hur killar snabbt kan öka sina möjligheter. Vad sägs om att bli lyckad karriärsmässigt, tjäna pengar, förbättra social status, klä sig bättre, bli bättre i personliga möten, träna upp sig, etc etc. Du behöver inte påtala oss en verklighet många är medvetna om.

Jag tycker det är rätt nice. Massa betacucks nedslås medan en annan får jobba på att utveckla sig själv och bida sin tid. Samtidigt som detta kan man ha kortare och härliga relationer med tillräckligt fräscha tjejer. Rätt bra bra va.
'hahaahah så naiva än så länge
Citera
2018-09-02, 23:17
Bannlyst
Citat:
Hänger inte med i ditt resonnemang just nu. Vilket land lever du i? Du bör nog ta bort några nollor i antal män, lägg där till alla här inne som inte vågar säga hej till någon okänd tjej på riktigt, så kan du dra av några nollor till.
Återkom när du kommit fram till mer rimliga siffror.
När jag är på en klubb tillexempel då kan jag seriöst säga att jag kanske har 5-10 konkurrenter som verkligen är i min liga, resten är losers betacucks ok?
På tinder är dina siffror närmare verkligheten helt klart, minus några nollor ändå då
'
hahahh jag garvar sönder
Citera
2018-09-02, 23:22
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
'hahaahah så naiva än så länge

Du verkar tro att alla vi män här inne har det svårt att ha framgång med tjejer. På riktigt? Flertalet här inne verkar det gå ganska bra för.

Och du kan ju dra dina böghistorier om vad tjejer vill ha, men för mer långsiktiga grejer så kommer en jurist före en lagerarbetare, en bostadsrätt i rätt läge går före en hyresrätt i Sumpan, ett intressant liv utklassar en losers liv, och en karismatisk person föredras framför en platt personlighet.

Man behöver visserligen grundförutsättningar beträffande utseende, men det finns mycket vid sidan om som ger konkurrensfördelar.

Till skillnad från dig så ligger jag med tjejer, och ser när de blir intresserade och vad de går igång på. Till skillnad från dig så har jag eftersexsnack med tjejer i min famn. Till skillnad från dig så har jag erfarenhet av hur enkelt saker blir när saker i livet faller på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in