Citat:
Ursprungligen postat av
Huntsman
Har svårt att begripa hur skickligt media i åratal manipulerat sig fram till att få svensken att självhata sig själv så till den milda grad.
Är man inte vänster, brun eller queer så betraktas man som sämre av de som hyllar allas lika värde.
Personligen har det gjort att jag alienerat mig från det mesta & slutat engagera mig i civilsamhället, & blivit cynisk. Låt Sverige gå under, det är ändå inte värt att räddas...
Nu finns faktiskt ett alternativ för patrioter med företrädare som inte ber om ursäkt & pudlar om de råkar nämna ordet "volymer" & "invandring" i samma sammanhang.
Våra nuvarande politiker i riksdagen är totalt mentalt korrumperade av medias s.k. "makt".
Det skulle vara otroligt underhållande att se media försöka klämma åt Kasselstrand & co med sina vanliga knep & floskler i framtiden.
Det har varit en bedrövlig tid i Sverige under för lång tid men nu skymtas äntligen en ändring på det.
Håller helt med, Trodde man var ensam i det här sinnessjuka landet sedan dök AfS upp i mitt liv, stort tack vare flashback! Så ser man att man inte är ensam, finns flera som inte är psyksjuka och har ett sunt förnuft och logiskt tänkande!
Kommer dock vara skeptiskt emot alla partier, visserligen tar Ahl upp Soros med flera, men så länge ingen Svensk politiker pekar ut andra politiker som går deras ärenden när det är så uppenbart så ser jag dem som allierade och därav på soros sidan . Dagen någon pekar ut flera svenska politiker så tror jag att dem inte är kontrollerade. Ska dem "drain the swamp" så måste det skjutas ut info om det NU!
Så folk som röstar på Ex. Centern vet vad deras partiledare egentligen vill, finns för många öppna mål som Afs inte sparkar in och det gör mig otroligt frustrerad