Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-02, 10:42
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Du tar lång tid på dig att svara.
Det beror på att jag till skillnad från dig varken har vilja eller möjlighet att förslösa mitt liv på flashback.
Get a life!
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Jag har aldrig sagt, att AfS-röster skulle vara bortkastade. Lär dig läsa innantill, din märkvärdige stolle!
Mitt urspungsinlägg var riktad till en person som undrade om en röst på AfS var bortkastad.
Jag påpekade då att en röst på AfS inte är bortkastad eftersom Sverige högst sannolikt kommer står inför ett extraval redan 2019. Jag gav även referenser till detta påstående.

Eftersom du förkastar mina premisser för mitt påstående, vilket i sin tur innebär att förkastar min slutsats, dvs att en röst på AfS inte skulle vara bortkastad. Jag är väl medveten om att detta endast innebär att du förkastar min slutsats och inte själva påståendet, men döma av dina andra tidigare inlägg verkade detta vara syftet med ditt uppsåt.

Oavsett vilket motiv du hade för ditt gnällande, kan jag kallt konstatera att du fortfarande inte har besvarat min fråga till dig:
Just hur jävla många bedömare vill du egentligen ha som säger att ett extraval inte bara är en möjlighet utan rent av ett högst sannolikt utfall?
Just vilka tunga politiska kommentatorer påstår det motsatta?

(NB arbetslösa anonyma troll på internet är ej att betraktas som tunga politiska kommentatorer)
Citera
2018-09-02, 10:43
Medlem
ZigiWigis avatar
Blir spännande att se hur det kommer att gå idag här nere i Malmö, samt i Lund.
Vänstern har skapat ett väldigt stort event på facebook för motdemonstranter!

Vi ses på torget kl 12, ska bli kul att äntligen få se grabbarna på plats och förhoppningsvis växla några ord efteråt
Citera
2018-09-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Såg tecken på detta långt tidigare, men nu är det tydligt vilken jävla skitkanal Russia Today har blivit. PK, PK och mer PK. Skiljer sig inte så mycket från vår egen massmedia i Sverige, i så fall marginellt.

RT har alltid haft en märklig "vänstervinkel" på många av sina reportage.
Citera
2018-09-02, 10:47
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZigiWigi
Blir spännande att se hur det kommer att gå idag här nere i Malmö, samt i Lund.
Vänstern har skapat ett väldigt stort event på facebook för motdemonstranter!

Vi ses på torget kl 12, ska bli kul att äntligen få se grabbarna på plats och förhoppningsvis växla några ord efteråt

Länka?
Citera
2018-09-02, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Jäklar hinner man dra ut några timmar eller missar man slaget då?

Malmö nu 1200 och Lund 1500. Är du av det hårdare virket åk till Lund. Tänk dock på att många av extremvänstern bor i Lund (Smålandsnation) så åka hem själv ensam efter är inte att rekommendera om du inte ser ut som Magnus Samuelsson.
Citera
2018-09-02, 10:54
Medlem
ZigiWigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Länka?
https://www.facebook.com/events/954016668133556/
Citera
2018-09-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Äe det kommer nog vara lugnt. Horderna är knappast vakna kl 12 på en söndag. xD

Kommer vara mycket avspärrningar och poliser. Polisen i Malmö har mycket erfarenhet av vänsterkravaller.

Ska bli spännande höra vår "konung" live. Laddar med Sabaton och Carolus rex. Borde de spela på torgmötena. Enligt rykte är Sabaton pro-Sverige och på vår sida!
Citera
2018-09-02, 11:00
Medlem
Citat:

Såg nyss att en jag har på Facebook ska dit, varit hemma i 3-4 år vägrar jobba (vill inte) får allt betalat av våra skattepengar, bidrag, hyran betald får telefon av socialen (iPhone8) kan man jobba ska man fan ut i arbetslivet, jävla vänster pack.
Citera
2018-09-02, 11:01
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:

"Ung vänster Malmö"; Så det är riksdagsman Sjöstedts ungdomsförbund som ska kravalla?
Citera
2018-09-02, 11:09
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
"Ung vänster Malmö"; Så det är riksdagsman Sjöstedts ungdomsförbund som ska kravalla?

Intressant. Då kan det bli dubbelträff: uppmärksamhet till AfS och Sjöstedt våldssmetar sig själv. Och kan hamna i debatt med AfS via media...
Citera
2018-09-02, 11:10
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Det verkar som att debatten om AfS är mycket personcentrerat och med ett mindre fokus på AfSs faktiska och officiella politik.

Det får varningsklockor till att ringa för min del.

Citat:
Ursprungligen postat av Grodfrityr
Du är SD:are, va?

Min exakte politiska position är tills vidare min sak ...

Citat:
I så fall har jag full förståelse för att du vill undvika fokus på partiföreträdarnas kompetens.
På den punkten ser AfS klart vassare ut än SD.

... men oavsett vad den är, så är den politiska teorin och dom politiska manifestationerna mycket viktigare för mig än politisk person-fixering.
Citera
2018-09-02, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Malmö nu 1200 och Lund 1500. Är du av det hårdare virket åk till Lund. Tänk dock på att många av extremvänstern bor i Lund (Smålandsnation) så åka hem själv ensam efter är inte att rekommendera om du inte ser ut som Magnus Samuelsson.
Det är lugnt jag är iron man irl så! Förväntar mig att vi kommer vara underbemannade men det är man van vid. Det går ju 3-4 horder på en alfa AFS så det jämnar ut sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in