Citat:
Ursprungligen postat av
dubbelbottnad
Du tar lång tid på dig att svara.
Det beror på att jag till skillnad från dig varken har vilja eller möjlighet att förslösa mitt liv på flashback.
Get a life!
Citat:
Ursprungligen postat av
dubbelbottnad
Jag har aldrig sagt, att AfS-röster skulle vara bortkastade. Lär dig läsa innantill, din märkvärdige stolle!
Mitt
urspungsinlägg var riktad till en person som undrade om en röst på AfS var bortkastad.
Jag påpekade då att en röst på AfS inte är bortkastad eftersom Sverige högst sannolikt kommer står inför ett extraval redan 2019. Jag gav även referenser till detta påstående.
Eftersom du förkastar mina premisser för mitt påstående, vilket i sin tur innebär att förkastar min slutsats, dvs att en röst på AfS inte skulle vara bortkastad. Jag är väl medveten om att detta endast innebär att du förkastar min slutsats och inte själva påståendet, men döma av dina andra tidigare inlägg verkade detta vara syftet med ditt uppsåt.
Oavsett vilket motiv du hade för ditt gnällande, kan jag kallt konstatera att du fortfarande inte har besvarat min fråga till dig:
Just hur jävla många bedömare vill du egentligen ha som säger att ett extraval inte bara är en möjlighet utan rent av ett högst sannolikt utfall?
Just vilka tunga politiska kommentatorer påstår det motsatta?
(NB arbetslösa anonyma troll på internet är ej att betraktas som tunga politiska kommentatorer)