2018-09-02, 01:04
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citerar mig själv från en annan tråd:
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Man kan omöjligt veta vilket val som är ett ödesval; om det är det här valet, eller om det är nästa, eller om det redan har varit. MENA-singulariteten nås inte när MENA-folket blir i majoritet, MENA-singulariteten nås långt innan det. Nämligen när MENA-folket och de vita, som är permanent biologiskt hindrade från att vakna, tillsammans blir i majoritet. Eftersom att folkutbytet tar lång tid och vi inte har någon apparat som kan skanna folks hjärnor för att se om de är permanent biologiskt hindrade från att vakna så kan vi inte veta när singulariteten är nådd / kommer att nås och därmed kan vi inte veta vilket val som är ett ödesval.

Men vi kan ändå göra ett grovt räkneexempel:

Sverige har 10 miljoner invånare, säg att ungefär 1,8 miljoner av dem är icke-vita. Säg att 60% av dem röstar i valet, det är 1.080.000 varav 80% röstar på S alltså 864.000, och det är ungefär 14% av väljarna om vi räknar med 6.236.000 väljare totalt. S har 24% i opinionsundersökningarna, 10 av dessa procent är vita. Säg att minst hälften av dem är permanent hindrade från att vakna, det betyder att vi hittills har 19% av väljarkåren som är på singularitetens sida. Lägg till alla som röstar på V (9,8%) och Fi (1,4%) och 90% av alla som röstar på MP (5,6%) och C (8,8%), då har vi totalt 43% på singularitetens sida. Sen bör vi nog räkna med att minst 20% av de som röstar på M (17,9%), L (5,6%) och KD (4,8%) är permanent oförmögna att vakna.

Vilket ger ett totalantal för singulariteten på 48,5%, och lagom till 2022 kan vi räkna med att de icke-vita har fyllt på med de resterande 1,5 procenten. Jag är rädd att enligt mitt räkneexempel är 2018 ödesvalet, och med ödesvalet menar jag att SD+AfS måste få >50% annars är singulariteten ett faktum.

Inte meningen att blackpilla någon men det ser onekligen mörkt ut för Sverige. Jag hoppas innerligt att jag har helt fel.
I räkneexemplet räknar jag med att 90% av de ickevita röstar på S och V.
https://data.val.se/val/val2014/slutresultat/R/valdistrikt/12/80/0809/index.html

Vad tror ni, överskattar jag mängden ickevita i Sverige och/eller mängden vita i Sverige som har "röda" gener eller förstörda hjärnor som permanent hindrar dem från att vakna inför rasfrågan?

Inte ens i Sydafrika har ju majoriteten av vita vaknat. Det separatistiska Front National fick t.ex bara 0.03% i senaste valet, trots att vita utgör 8,9% av befolkningen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Elections_in_South_Africa#Last_election_results

Är en militärkupp det enda vi kan hoppas på framöver?
Citera
2018-09-02, 01:26
Medlem
Skogsvattes avatar
Du överskattar mängden röstberättigade icke-vita. Du överskattar även deras valdeltagande. De flesta röstande invandrare är "intelligentare" och röstar i många fall borgerligt, typ M och SD. Men visst, den överväldigande majoriteten av röstande invandrare röstar så klart på de partier som vill ge dem mer bidrag och säkerställa ett bekvämt leverne på svenskarnas bekostnad. Det är bara att ta en titt på hur framförallt Socialdemokraterna utvecklas som parti: de byter medvetet ut hela sin väljarkår mot icke-vita invandrare, fullt medvetna om att deras nuvarande väljarbas håller på att bokstavligen dö bort.

80%+ av de valarbetare jag sett för S och V är invandrare. När de knackar på dörren ber jag dem dra åt helvete -- på tal om utländsk valpåverkan.

Utvecklingen är ju knappast unik för Sverige. Exakt samma mönster märker man i t.ex. Tyskland och USA: medan vita faktiskt har politiska åsikter och principer, så röstar icke-vita alltid som ett etniskt block för etniska intressen. Demokraterna i USA är mer eller mindre ett intresseparti för mexikanare, illegaler och invandrat brunfolk.
Citera
2018-09-02, 01:29
Medlem
Insyn5s avatar
Det vi kan hoppas på är en hyperinflation.

När systemkollapsen väl sker så kommer många från MENA att sticka hem till deras hemländer.
Om dom ändå ska ha dåliga ekonomiska förutsättningar och inga bidrag kan de lika gärna ha det så i sina egna länder.

Alla som stannar kommer i ännu större utsträckning att kasta sten och plundra affärer.
Sverige kommer allt mer likna ett Sydamerikansk land som tex Venezuela.

Är Sverige förlorat för alltid?Nej jag tror inte det, men det kommer ta väldigt lång tid att fixa det här.
Citera
2018-09-02, 01:33
Medlem
Kekistans avatar
Det är ett grundläggande misstag att tro att utvecklingen ligger i majoritetens hand. Vi hamnade inte i det läget vi befinner oss idag som ett resultat av majoritetens vilja och vi kommer inte att lösa situationen genom att förlita oss på majoritetens vilja. De som styr idag har inte svenskarnas bästa i åtanke och på samma sätt är det givetvis inte självklart att de som styr i framtiden kommer ha den hypotetiska majoriteten av bruna människors bästa i främsta åtanke.

Poängen är att demokrati såklart inte är en garanti för ett styre där majoriteten gynnas, vilket nuvarande situation visar med all tydlighet.

Vidare är invandrare, ens från "MENA", långt ifrån någon homogen grupp. En tänkbar strategi i ett multietniskt samhälle, där svenskar fortfarande utgör den största och mest inflytelserika minoriteteten, är att man bildar tillfälliga allianser med andra etniska grupper. Lite som SD försökte med de kristna syrianerna i Södertälje.

Även om demografi är extremt viktigt är det inte något man bör stirra sig blind på som en definitiv mätare av när det är "för sent".
Senast redigerad av Kekistan 2018-09-02 kl. 01:43.
Citera
2018-09-02, 01:36
Medlem
O.Staafs avatar
En icke-parlamentarisk seger har länge setts som den enda möjligheten.

Folk är lämlar och följer enbart. De är inprogrammerade att följa systemet då systemet fortfarande har en större styrka.

Genom en samhällskollaps eller en ovikbar, bestämd, hårdförd, skoningslös och självuppoffrande kamp kan vi sakta vinna över folket.
Citera
2018-09-02, 06:38
Medlem
Du använder terminologin ""röda" gener eller förstörda hjärnor som permanent hindrar dem från att vakna inför rasfrågan". Jag tror inte att demokrati fungerar så. Du kommer alltid att ha människor (de flesta faktiskt) som inte röstar baserat på en fråga utan värderar olika åsikter som ett parti företräder olika, och röstar baserat på det.

Ditt exempel med FN i Frankrike är ganska bra. Vad känner du till om deras ekonomiska politik? Eller infrastruktur-, försvars- eller ens kulturfrågor? Jag gör det nämligen inte alls, och det vore då svårt att rösta på FN bara baserat på några uttalanden om nationell identitet och invandringspolitik. Denna hade kunnat vara hur vettig som helst, men det räcker inte för att vara ett parti som ska ses som statsbärande. Samma sak gäller ju AfS i Sverige till exempel.

Det som händer i flera länder i Europa är ju att partier positionerar sig olika i migrations- och identitetsfrågorna. I Sverige har debatten varit så dålig och de andra partierna betett sig så idiotiskt att nästan hela denna rörelse har utmynnat i SDs raketuppgång. Men det är där förändringen kommer, att partierna får ta ställning till en fråga de inte velat ta i.

Som jag ser det så är det detta som är en stor orsak till socialdemokratins kollaps i flera länder i Europa. Även om man inte röstar på FN så kräver man att de seriösa partier man överväger att rösta på har en vettig politik i dessa frågor.

Så kolla inte bara på FN. Kolla på hur vänstern kollapsar i flera länder.

tldr: det finns ingen diktonomi mellan "inte vaknat inför rasfrågan" och "röstar på FN".
Citera
2018-09-02, 08:33
Medlem
Alla som hoppas att Sverige en dag skall befolkas av blonda, blåögda och ljushyade personer kommer att bli besvikna. "Onebrow", och annorlunda kroppskonstitution kommer att finnas här för all förutsebar framtid. Det skulle förstås även hänt utan massinvandringen, för vi lever i en multietnisk värld där folk flyttar runt. Men det skulle antagligen kunnat ske i en annan form, ungefär på samma sätt som vi nu får in thailändskt blod.

Vi kommer heller aldrig att återgå till knätofs, brännvin och svamp-plockning. Pilsnerfilmernas Sverige är för evigt borta. Frågan är om det går att göra något bra av det, eller om det bara blir ett jättestort Bagdad.
Själv är jag inte så optimistisk.
Citera
2018-09-02, 09:57
Medlem
adolf512s avatar
Vi hamnade innanför händelsehorisonten1919 då alla kvinnor fick rösträtt. Det var bara en tidsfråga innan demokratin skulle resultera i rena katastrofen för Sverige, först förstördes ekonomin pga att socialdemokraterna fick maktmonopol och sedan påbörjades ett folkutbyte genom massinvandring.

Demokrati slutar alltid illa förr eller senare, det är bara en tidsfråga. Ex kom NSDAP till makten via val vilket slutade väldigt illa
Citera
2018-09-02, 10:52
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luxnest
Du använder terminologin ""röda" gener eller förstörda hjärnor som permanent hindrar dem från att vakna inför rasfrågan". Jag tror inte att demokrati fungerar så. Du kommer alltid att ha människor (de flesta faktiskt) som inte röstar baserat på en fråga utan värderar olika åsikter som ett parti företräder olika, och röstar baserat på det.

Ditt exempel med FN i Frankrike är ganska bra. Vad känner du till om deras ekonomiska politik? Eller infrastruktur-, försvars- eller ens kulturfrågor? Jag gör det nämligen inte alls, och det vore då svårt att rösta på FN bara baserat på några uttalanden om nationell identitet och invandringspolitik. Denna hade kunnat vara hur vettig som helst, men det räcker inte för att vara ett parti som ska ses som statsbärande. Samma sak gäller ju AfS i Sverige till exempel.

Det som händer i flera länder i Europa är ju att partier positionerar sig olika i migrations- och identitetsfrågorna. I Sverige har debatten varit så dålig och de andra partierna betett sig så idiotiskt att nästan hela denna rörelse har utmynnat i SDs raketuppgång. Men det är där förändringen kommer, att partierna får ta ställning till en fråga de inte velat ta i.

Som jag ser det så är det detta som är en stor orsak till socialdemokratins kollaps i flera länder i Europa. Även om man inte röstar på FN så kräver man att de seriösa partier man överväger att rösta på har en vettig politik i dessa frågor.

Så kolla inte bara på FN. Kolla på hur vänstern kollapsar i flera länder.

tldr: det finns ingen diktonomi mellan "inte vaknat inför rasfrågan" och "röstar på FN".
Här har vi en som inte har vaknat i rasfrågan helt och hållet. Vilken ekonomisk politik ett styrande parti har är irrelevant när singulariteten inträffar, att känna till detta ingår i att vara vaken i rasfrågan.

Historiskt sett har det sett likadant ut varenda gång:
• Utvecklingen har hejats på av de som styr landet. De riktigt allvarliga negativa effekterna visar sig nämligen inte förrän långt efteråt.
• Omvärlden har alltid hotat med repressalier om de styrande i landet inte låter det ske.
• De ickevita tar ut sin blodiga "hämnd" på de vita.
• Det slutar alltid med ett ickevittt ettpartistyre/diktatur med marxistiska tendenser, rasdiskriminering och tillhörande samhällskollaps.
• Mark beslagtas från de vita, utan ersättning.

Se den här videon för en djupdykning i vad som har skett när singulariteten har inträffat på olika platser på Jorden:
https://www.youtube.com/watch?v=bqWxn5EjvyQ

Sen var det inte FN i Frankrike jag nämnde utan FN i Sydafrika, som bara fick 0,3% av de vita rösterna.
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Alla som hoppas att Sverige en dag skall befolkas av blonda, blåögda och ljushyade personer kommer att bli besvikna. "Onebrow", och annorlunda kroppskonstitution kommer att finnas här för all förutsebar framtid. Det skulle förstås även hänt utan massinvandringen, för vi lever i en multietnisk värld där folk flyttar runt. Men det skulle antagligen kunnat ske i en annan form, ungefär på samma sätt som vi nu får in thailändskt blod.

Vi kommer heller aldrig att återgå till knätofs, brännvin och svamp-plockning. Pilsnerfilmernas Sverige är för evigt borta. Frågan är om det går att göra något bra av det, eller om det bara blir ett jättestort Bagdad.
Jag är inte intresserad av sakerna du beskriver. Jag vill bara överleva, och omgiven av hatfyllda och hämndlystna människor från MENA är chanserna till överlevnad små om man är vit.
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Vi hamnade innanför händelsehorisonten1919 då alla kvinnor fick rösträtt. Det var bara en tidsfråga innan demokratin skulle resultera i rena katastrofen för Sverige, först förstördes ekonomin pga att socialdemokraterna fick maktmonopol och sedan påbörjades ett folkutbyte genom massinvandring.

Demokrati slutar alltid illa förr eller senare, det är bara en tidsfråga. Ex kom NSDAP till makten via val vilket slutade väldigt illa
Jag är nog med dig där.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2018-09-02 kl. 10:54.
Citera
2018-09-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan

Onebrown ser så sjukt missanpassat ut här i våra nordliga trakter. Norra delen av landet är arktiskt och mellersta, södra är knappt temperament.

Jag förutser Sveriges demografi blir lite som Zion i Matrix filmerna. Majoriteten är uppenbart icke-vita med en handfull vita kvar som står hjälplösa och utan den där europeiska ryggraden som innehav stolthet, progressivitet och framgång.
Citera
2018-09-03, 23:35
Medlem
JonasXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Onebrown ser så sjukt missanpassat ut här i våra nordliga trakter. Norra delen av landet är arktiskt och mellersta, södra är knappt temperament.

Jag förutser Sveriges demografi blir lite som Zion i Matrix filmerna. Majoriteten är uppenbart icke-vita med en handfull vita kvar som står hjälplösa och utan den där europeiska ryggraden som innehav stolthet, progressivitet och framgång.

Du kommer aldrig ha en bajsbrun ulandsbefolkning som frodas i ett så kallt
klimat som Sverige har. De kan bara frodas så länge det finns ett välvilligt system
administrerat av vita människor som håller dem under armarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in