Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Efter bärfisens bannlysning och lite mer tolkning så har flera hört av sig att det troligen är en SD hatare som skapat ett spökkonto och glorifierat SD och tagit min part i tråden, fast jag själv inte tagit SD:s parti.
Syftet har varit att ta med mig, bara mig i väl valda inlägg och på så sätt svartmåla mig och till slut inkludera mig i ett hot.
Hur menar du att någon har tagit din part? Det enda sätt någon kan skriva under ditt alias är om du har gett hen tillgång till ditt konto.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Även fått feedback att det finns en gruppering som aktivt klankar ned på alla mina inlägg, omskriver och förvränger det jag skrivit. Dessa skriver inte samtidigt utan det är en åt gången som bombarderar mina inlägg med dumheter.
Nu svamlar du igen. Jag tillhör dem som ibland ifrågasätter dina inlägg eftersom de är motsägelsefulla, sliriga och som det verkar, medvetet otydliga. Jag brukar hålla med andra som ifrågasätter dina inlägg, även när jag inte kommenterar. Det betyder inte att vi är en grupp. Det betyder som många har sagt att dina inlägg inte tillför något utan oftare skapar förvirring.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Not. MV:s loggtext om att han sett kroppen. En lektor i svenska språket tittade på texten. Det kan inte tolkas på annat sätt än MV sett kroppen som det står i inlägget.
En helt irrelevant kommentar. En lektors tolkning har ingen som helst betydelse om hen inte känner till hur bra den som skrev inlägget är på att skriva tydlig svenska.