2018-09-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Utvecklingen är sensationell. När AfS passerade KD och sedan L kändes 30-miljonerscentern ouppnåelig i antal gilla på Facebook innan valet. Nu passerar man centern troligen redan inom ett par dagar....

Något håller på att hända i Sverige och det går fort. AfS har mer än 50 000 gilla på Facebook, Centerpartiet 53 000. AfS ligger troligen mellan 3 och 4%.

Alla som vill Sverige väl måste nu stödrösta på AfS så att inte dessa knappt 4% kastas i sjön.
Centerpartiet har 56 000 likes men det kommer att passeras på måndag i den här takten, eller tisdag förmiddag.
Citera
2018-09-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
AFS uppmärksammas av RT. Global reach. Bra nyheter.

Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Du menar klippet som kom igår?
Swedish right-wing parliamentary candidate attacked by 'immigrant' during campaign meeting
https://www.youtube.com/watch?v=kWPKVEuuqwg

eller har det kommit fler?

Citat:
Denna såg jag, spola fram till runt 1:50. Kasselstrand blir intervjuad också.
https://youtu.be/8UnmUju6IwQ

Såg tecken på detta långt tidigare, men nu är det tydligt vilken jävla skitkanal Russia Today har blivit. PK, PK och mer PK. Skiljer sig inte så mycket från vår egen massmedia i Sverige, i så fall marginellt.
Citera
2018-09-01, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Såg tecken på detta långt tidigare, men nu är det tydligt vilken jävla skitkanal Russia Today har blivit. PK, PK och mer PK. Skiljer sig inte så mycket från vår egen massmedia i Sverige, i så fall marginellt.
Jag tycker att de höll klippet ganska balanserat, tycker inte du?
Citera
2018-09-01, 22:40
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Centerpartiet har 56 000 likes men det kommer att passeras på måndag i den här takten, eller tisdag förmiddag.

Malmö i morgon kan bli episkt. Hög energi och sunt förnuft till Stortorget i Malmö. Var nog runt 50 år sedan det fanns där men bättre sent än aldrig.
Senast redigerad av StillaHavet 2018-09-01 kl. 22:42.
Citera
2018-09-01, 22:42
Bannlyst
Citat:
Malmö i morgon kan bli episkt. Hög energi och sunt förnuft till Stortorget i Malmö. Var nog runt 50 år sedan det fanns dör men bättre sent än aldrig.
Malmö kan bli värre än Uddevalla. Men sen var det ju rätt lugnt i GBG så kanske blir lugnt i Malmö med.
Citera
2018-09-01, 22:43
Medlem
Citat:
Jag tycker att de höll klippet ganska balanserat, tycker inte du?

Ett tydligt tecken på att du har blivit så van vid dagens vänstervridna skräpstandard. Nej den var verkligen inte balanserad. Den där kvinnan är uppenbart vänster, med tanke på hur hon för sig och vilka ord hon använder. Och knappast första gången som sagt.
Citera
2018-09-01, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Ett tydligt tecken på att du har blivit så van vid dagens vänstervridna standard. Nej den var verkligen inte balanserad. Den där kvinnan är uppenbart vänster, med tanke på hur hon för sig och vilka ord hon använder. Och knappast första gången som sagt.
Ja hon som intervjuade nmr tänker du på, men strunta i henne, jag vet inte vem det är. Men generellt sett var det ju blanserat, alla fick prata och RT gjorde inga fula edits eller så.
Senast redigerad av GTvsProjectC 2018-09-01 kl. 22:51.
Citera
2018-09-01, 22:50
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Malmö kan bli värre än Uddevalla. Men sen var det ju rätt lugnt i GBG så kanske blir lugnt i Malmö med.

Det är nog rätt många av AfS halva miljon som ska återvandra från Malmö. Vi får se men min tro är att det kommer bli riktigt tufft. Spänn fast säkerhetsbältena. Mycket bra att det finns frivilliga som skyddar talarna. Bäst hittills har väl Stockholm varit? Riktiga bitar och proffs som stod runtom då. Imorgon vill vi se skånepågarna sluta upp och visa att de inte är sämre än svearna.
Citera
2018-09-01, 22:54
Bannlyst
Citat:
Det är nog rätt många av AfS halva miljon som ska återvandra från Malmö. Vi får se men min tro är att det kommer bli riktigt tufft. Spänn fast säkerhetsbältena. Mycket bra att det finns frivilliga som skyddar talarna. Bäst hittills har väl Stockholm varit? Riktiga bitar och proffs som stod runtom då. Imorgon vill vi se skånepågarna sluta upp och visa att de inte är sämre än svearna.
Jag tror att det blir glöd i Malmö. Det är ju rena guldgruvan för Jeff att träna på punchlines, fattar ni hur många som kommer bli triggade? AFS går behind enemy lines med denna Malmövisit!
Citera
2018-09-01, 22:56
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:

Ja upp till bevis för Skåningarna imorgon 12:00. Känns som om det kan finnas stor potential i Malmö med tanke på hur många av SDs numera svikna kärnväljare som finns i just Skåne. Är väl i Skåne som SD alltid varit som störst? Dvs. borde finns många AfS i Skåne som svikits av SD.

15:00 i Lund lär kunna bli rätt stökigt också med tanke på hur många vänsterblivna som finns bland studenterna där.
Citera
2018-09-01, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ja upp till bevis för Skåningarna imorgon 12:00. Känns som om det kan finnas stor potential i Malmö med tanke på hur många av SDs numera svikna kärnväljare som finns i just Skåne. Är väl i Skåne som SD alltid varit som störst? Dvs. borde finns många AfS i Skåne som svikits av SD.

15:00 i Lund lär kunna bli rätt stökigt också med tanke på hur många vänsterblivna som finns bland studenterna där.
Skulle inte förvåna mig om det dyker upp många svenskar och kollar. Såna som är less på att se hur staden har utvecklats. Kanske blir något trevligt klipp också som kommer spridas på twitter osv.
Citera
2018-09-01, 23:06
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:

Götarna var också bra och stabila vikingar men i Uddevalla får de underkänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in