2018-09-01, 15:03
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t
Vi hoppas på fight

Det har ju gått för långt, media måste inse att dom är ett nyttigt verktyg åt Madsen men å andra sidan bryr tidningarna sig inte sålänge dom får klick.

Senaste artiklarna idag är att Madsen skriver med "Knudby-pigen", en tonårsflicka. Tack och lov är dessa artiklar under betalvägg för där borde gränsen gå, lämna straffade småflickor utanför Madsens värld skulle man tycka att media borde förstå men inte.

Knudby-pigen och Madsen har ju i alla fall en sak gemensamt snart, åklagaren Kristian Kirk som tar över Madsen-fallet i Landsret. Det var också Kirk som var åklagare i Knudby-fallet.

Jag länkar inte till tidningarna av respekt till flickan, ni får söka själva.

Tack, jag förstår. (Har lest om hennes fall tidigare)
Stackars flicka, kan inte ha haft det enkelt här i livet. Och nu hamnar hon i klorna på Madsen, riktigt, riktigt illa.

Edit: Visst fan hoppas man på fight!
Citera
2018-09-01, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Tack, jag förstår. (Har lest om hennes fall tidigare)
Stackars flicka, kan inte ha haft det enkelt här i livet. Och nu hamnar hon i klorna på Madsen, riktigt, riktigt illa.

Edit: Visst fan hoppas man på fight!

Låt groupisarna slå sönder varann bara, kan väl kallas självsanering ifall något riktigt allvarligt skulle hända.

Jag tycker verkligen inte att media ska skriva om Knudby flickan, idag kanske 18 år och Madsens, 47 år brevkontakt. Det räcker gott och väl att islamisterna utnyttjade denna då 16 åriga flicka i henne kris, media behöver inte utnyttja hennes namn också i Madsen fallet. Låt barnet vara ifred.

https://www.bt.dk/krimi/15-aarig-dansk-pige-mistaenkt-i-hemmelig-sag-her-er-hendes-baggrund

Citat:
I et meget personligt indlæg på et socialt medie for omkring ni måneder siden skrev den unge pige blandt andet om, hvordan det er at blive fjernet hjemmefra, fordi ens mor eller far ikke længere er en mulighed, og i stedet blive anbragt på et opholdssted.

Som hun selv oplevede det, føltes det som om, der var 100.000 nye ting og mennesker, hun skulle forholde sig til. Blandt andet fordi der næsten hver dag mødte nye folk ind.

Citat:
Konverterede til islam 'Jeg følte, det var det mest rigtige, jeg kunne gøre. Jeg fandt endelig meningen med livet,' skrev hun blandt andet og fortalte, at hun havde læst meget om islam og kunne relatere til det hele.

Madsen känner väl en samhörighet med henne nu när dom ska dela åklagare får jag naivt hoppas. Jag kan inte Madsens förehavanden så pass att jag har koll på hans politiska ståndpunkter, hur han ser på islam och att konvertera. Jag har inte orkat läsa ett enda av hans blogginlägg, inte sett på dokumentärer eller på annat vis följt hans privatliv, helt ointressant för mig.

Har Madsen uttalat sig politiskt någonsin? Inte för att det har med brevutbytet med knudby flickan att göra men jag kom att tänka på det i o m de senaste artiklarna om en flicka som konverterade till islam.
Senast redigerad av don.t 2018-09-01 kl. 15:38.
Citera
2018-09-01, 16:01
Medlem
Citat:
Låt groupisarna slå sönder varann bara, kan väl kallas självsanering ifall något riktigt allvarligt skulle hända.

Jag tycker verkligen inte att media ska skriva om Knudby flickan, idag kanske 18 år och Madsens, 47 år brevkontakt. Det räcker gott och väl att islamisterna utnyttjade denna då 16 åriga flicka i henne kris, media behöver inte utnyttja hennes namn också i Madsen fallet. Låt barnet vara ifred.

https://www.bt.dk/krimi/15-aarig-dansk-pige-mistaenkt-i-hemmelig-sag-her-er-hendes-baggrund

Madsen känner väl en samhörighet med henne nu när dom ska dela åklagare får jag naivt hoppas. Jag kan inte Madsens förehavanden så pass att jag har koll på hans politiska ståndpunkter, hur han ser på islam och att konvertera. Jag har inte orkat läsa ett enda av hans blogginlägg, inte sett på dokumentärer eller på annat vis följt hans privatliv, helt ointressant för mig.

Har Madsen uttalat sig politiskt någonsin? Inte för att det har med brevutbytet med knudby flickan att göra men jag kom att tänka på det i o m de senaste artiklarna om en flicka som konverterade till islam.

Det kanske blir ett blixtäktenskap med Madsen med tanke på att muslimer inte får ha sex före äktenskapet.

Jag väntar mig stora rubriker i kvällstidningar.
Citera
2018-09-01, 16:02
Medlem
Citat:

Media skiter i allt annat än pengarna.
Groupisarna skiter i offren och tänker på sig själva.
Gärninsmännen skiter i både groupies, offren och media - så länge de får sitt.
Citera
2018-09-01, 16:02
Medlem
kugutts avatar
Citat:

Nja, tror inte han har det, faktiskt. Han har visat lite intresse för "tredje riket", so to speak, men tror det handlar mest om ytliga grejer för honom. (uniformer och sånt). Han far jobbade för tyskarna under kriget har jag förstått, men det gjorde ju i princip hela svenska industrin också, så jag tycker inte man borde legga nån vikt på det. Svåra tider att leva i...
Tycker inte det är så konstigt att flickan konverterade till islam, det är ju en ålder då man söker efter meningen med livet, inte minst söker man efter sig själv. Om man då bor i ett område där islam dominerar gatubilden, ja då hamnar man fort där. Inga konstigheter. Sen att någon utnyttjar henne och manipulerar henne inn i en roll som "wannabe terrorist" , ja det är ju rent ut sagt hämskt.
Man får ont av henne alltså.
Citera
2018-09-01, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det kanske blir ett blixtäktenskap med Madsen med tanke på att muslimer inte får ha sex före äktenskapet.

Jag väntar mig stora rubriker i kvällstidningar.

Hah. Det blir det säkert men jag tror och vill hoppas att Madsen sållas bort av Nat*scha C*lding-Ols*n, hon uppvaktas flitigt hon med. Mycket söt etnisk ung danska som har möjligheten att ta sig tillbaka på rätt spår här i livet, för Madsens del är det kört.

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Media skiter i allt annat än pengarna.
Groupisarna skiter i offren och tänker på sig själva.
Gärninsmännen skiter i både groupies, offren och media - så länge de får sitt.

Så är det men Madsen vet nog att utnyttja media, precis som Lundin. För varje artikel dom får växer brevhögen.

Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Nja, tror inte han har det, faktiskt. Han har visat lite intresse för "tredje riket", so to speak, men tror det handlar mest om ytliga grejer för honom. (uniformer och sånt). Han far jobbade för tyskarna under kriget har jag förstått, men det gjorde ju i princip hela svenska industrin också, så jag tycker inte man borde legga nån vikt på det. Svåra tider att leva i...
Tycker inte det är så konstigt att flickan konverterade till islam, det är ju en ålder då man söker efter meningen med livet, inte minst söker man efter sig själv. Om man då bor i ett område där islam dominerar gatubilden, ja då hamnar man fort där. Inga konstigheter. Sen att någon utnyttjar henne och manipulerar henne inn i en roll som "wannabe terrorist" , ja det är ju rent ut sagt hämskt.
Man får ont av henne alltså.

Ett mycket tragiskt fall och tacka fan att åklagare Kirk inte fick igenom förvaring på henne, jag tror det blev 8 år till slut.

Tack för infon om Madsens politiska karriär, inte förvånad att det inte fanns något att hitta. Han har andra intressen, raketer, ubåtar och kvinnor. Nu finns bara det sistnämda för Madsen att lägga all sin energi på.

Dessa nya kvinnor ger sig verkligen in i något nytt, en helt utvilad och stillasittande Madsen som skall "kliva på" för första gången utan att ha "jobbat" 10-15h i verkstaden på diverse ubåtar. Dessutom fick Madsen i det fria möjligheten att ta ut sin irritation på sina praktikanter och antagonister. På Herstedvester finns det varken ubåter eller hariga praktikater, stackars kvinnor dom har inte förståndet att förstå vad dom ger sig in på
Senast redigerad av don.t 2018-09-01 kl. 17:01.
Citera
2018-09-01, 17:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ni ser inte kontentan i inlägget och den egentliga innebörden i inlägget är så pass distinkt att jag inte tänker utvecklar det en gång till för er två. Följaktligen läser ni om inlägget eller så fortsätter ni kommunicera tillsammans på ert inadekvata vis.
Nej men det kanske klarnar av sig själv om superanalytikern fortsätter..
Citat:
Vi hoppas på fight

Det har ju gått för långt, media måste inse att dom är ett nyttigt verktyg åt Madsen men å andra sidan bryr tidningarna sig inte sålänge dom får klick.

Senaste artiklarna idag är att Madsen skriver med "Knudby-pigen", en tonårsflicka. Tack och lov är dessa artiklar under betalvägg för där borde gränsen gå, lämna straffade småflickor utanför Madsens värld skulle man tycka att media borde förstå men inte.

Knudby-pigen och Madsen har ju i alla fall en sak gemensamt snart, åklagaren Kristian Kirk som tar över Madsen-fallet i Landsret. Det var också Kirk som var åklagare i Knudby-fallet.

Jag länkar inte till tidningarna av respekt till flickan, ni får söka själva.
Aaaaa.. det är kanske kriminella eller interner du vurmar om? Eller har hon också en diagnos?
Intressant att just hon skulle hamna bakom en betalvägg och skyddas gällande media som givetvis söker sensationer varav det blir gratisreklam för psykopater som Madsen.
Intet nytt under solen och redan diskuterat som ämne.
Citera
2018-09-01, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej men det kanske klarnar av sig själv om superanalytikern fortsätter..

Aaaaa.. det är kanske kriminella eller interner du vurmar om? Eller har hon också en diagnos?
Intressant att just hon skulle hamna bakom en betalvägg och skyddas gällande media som givetvis söker sensationer varav det blir gratisreklam för psykopater som Madsen.
Intet nytt under solen och redan diskuterat som ämne.

Att du ständigt fånar dig runt mig kan inte någon missat men du kanske kan låta en 15-årig (18 idag) flicka vara utanför ditt abnorma tramsande runt just mig? Klarar du inte av det så finns det inget att göra men jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga och lämnar flickan ifred hädanefter.

Du frågar mig om flickan har en diagnos, hon var endast 15 när hon gick igenom sin" rättspsykiska undersökning". Börja med att läsa straffelovens § 69 http://www.retspsykiatriskklinik.dk/straffelovens---69

Sen kan du återgå till denna artikel https://sn.dk/Holbaek/Kundby-dom-i-dag-Forvaring-eller-faengsel/artikel/705318

Inte läge att försöka vinna patetiska poänger med detta barn, låt hon inte bli ditt slagträ mot mig utan fortsätt med att använda Madsen emot mig eller så bara slutar du med allt tramsande och deltar i debatterna mer sakligt hädaneter.
Citera
2018-09-02, 09:01
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Där är ju inget nytt. Brev och besöksförbudet hävdes i mitten av maj.

Numera kan man också alltid se i varje artikel (skvaller) bt.dk levererar att dom får informationen av en nära och kär (ombud) till Peter Madsen. Det gäller allt från facebook inlägg till kvinnobesök och nu sista artikeln att han får ringa 10 personer.

Allt ligger Madsen bakom, han reklamerar sig inför förhandlingarna som strax börjar i Landsret för ju fler som är där och vinkar och trånar efter honom desto bättre för honom. Vad brevvänner, telefonkontakter och "facebookvänner" han hoppas ska komma och lyssna och se på honom och tyvärr lär han väl få rätt.

För självklart har han bett sina kvinnor komma på rättegång i sina brev och samtal. All denna hysteri runt brevkontakter har Madsen från insidan startat på utsidan genom sitt inlägg på fb och sen dess har cirkusen varit igång så här lagom inför landsrettsförhandlingarna. Givetvis är det ett medvetet drag från Madsens sida och tidspunkten väl vald för.

Det är Madsen som styr bt.dk nu via sitt kära ombud.

https://www.bt.dk/krimi/flere-kvinder-besoeger-peter-madsen-i-faengslet

https://www.bt.dk/krimi/nu-maa-peter-madsen-ringe-ud-af-faengslet

Vem vet kanske vi får se en catfight i Landsretten?
Du målar upp en bild av Madsens tillvaro som som om han vunnit högsta vinsten och lever ljuva livet nu och ännu bättre blir det?!
Sen när blev inlåsning i fängelse på livstid, alternativt tills mördaren är gammal och orkeslös - en jättebra, jättejättekul och häftig grej, liksom rena rama lyxlivet?

Brukar folk säga till dig att du saknar verklighetsuppfattning och sunt förnuft, samt har allvarliga problem med fantasin, att skilja dröm från verklighet?

Om inte - så säger jag det till dig nu.
Dina ultrapositiva, drömska och tokroliga beskrivningar av Madsens fängelsevistelse är skrattretande galna. Om du själv tror på din verklighetsfrånvända bild så är det tragiskt, då befinner du dig på en annan planet. Bredvid den planeten är en stjärna. Där bor "3-star Captain Madsen" som belönats med en ljuv fängelseinlåsning, förmodligen för resten av sitt liv.
Kan ju inte bli bättre, nu har han allt man kan önska och mer därtill, enligt dig.
Livstidslyckoruset - plötsligt händer det! POFF, vilken lycka för Madsen, precis det han längtat och strävat efter i hela sitt liv. Att bli dömd och inlåst. Ingen ska komma här och säga att det är ett straff, är ju för fan högsta vinsten, eller hur?
Dream on
Citera
2018-09-02, 09:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Att du ständigt fånar dig runt mig kan inte någon missat men du kanske kan låta en 15-årig (18 idag) flicka vara utanför ditt abnorma tramsande runt just mig? Klarar du inte av det så finns det inget att göra men jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga och lämnar flickan ifred hädanefter.

Du frågar mig om flickan har en diagnos, hon var endast 15 när hon gick igenom sin" rättspsykiska undersökning". Börja med att läsa straffelovens § 69 http://www.retspsykiatriskklinik.dk/straffelovens---69

Sen kan du återgå till denna artikel https://sn.dk/Holbaek/Kundby-dom-i-dag-Forvaring-eller-faengsel/artikel/705318

Inte läge att försöka vinna patetiska poänger med detta barn, låt hon inte bli ditt slagträ mot mig utan fortsätt med att använda Madsen emot mig eller så bara slutar du med allt tramsande och deltar i debatterna mer sakligt hädaneter.
Har det slagit slint? Det är väl ändå du som dragit in henne i tråden. Hon används inte öht. Du verkar väldigt fascinerad av Madsen och nu ska du tydligen beskydda islamisten han satt klorna i.
Gulla på du för all del. De verkar kunna komma överens bland sprängningar mot judisk skola och annat:
Citat:
Hon hade konverterat till islam, uttalat sitt stöd för heligt krig, jihad, och lagt ut bilder på sig själv där hon poserade med vapen.
I hennes hem i Kundby på norra Själland hittades manualer och ingredienser för bombtillverkning. Hon planerade att spränga sin egen skola och en judisk privatskola.
Men det blir inget rendezvous i cellen:
Citat:
Livstidsdömde mördaren Peter Madsen, 47, brevväxlar med en 18-årig kvinna som avtjänar åtta år för förberedelse till terrorbrott.
Det avslöjar den danska tidningen Ekstrabladet.
Sedan Madsen flyttats sitter båda på samma anstalt – Herstedvester utanför Köpenhamn."

– Om en kvinna vill umgås med en man kan detta ske i samband med promenader, fritidsaktiviteter, arbete eller undervisning, uppger myndigheten Kriminalforsorgen.
– Umgänge med andra intagna av motsatt kön är inte tillåtet i cellerna."
https://www.expressen.se/kvallsposten/terrordomd-18-aring-madsens-nya-brevvan/

Pm pratar politiska event på bloggen samt fb. Här utifrån krig.
Citat:
Opfattelsen af kemisk krigsførelse er ved at ændres. For ganske nyligt kostede et angreb med nervegassen sarin over 1000 døde i Syrien. USA ville,
med henvisning til sin selvpåtagede rolle som verdens politimand, straffe de ansvarlige for angrebet med en millitær gengældelse. Det er i den sammenhæng ligegyldigt om angrebet blev udført af den ene eller den anden side i den Syriske borgerkrig. Man ville bare give en blodtud til dem der stod for det angreb.
Så vidt det har kunnet fastslås er det Assads styrker der har stået bag, men havde det været oprørssiden havde de været målet for afstraffelsen. USA er hverken særligt glade for Assad eller de islamistiske oprørere. 9/11 er ikke glemt i Washington. Primært handlede truslerne om en millitær afstraffelse om at sætte en streg i sandet for uanstændighed og brutalitet i krigsførelse mod civile.

Men - med Russisk mellemkomst er afstraffelsen aflyst. Man snakker nu om at Assad bare skal aflevere sine kemiske våben til destruktion, men der er hverken en klar dato eller nogen fastlagte konsekvenser, hvis det ikke sker.

Det må siges at være en lempelse. Kemiske våben er på vej til at blive mere accepterede. Måske er det heller ikke meget værre at lamme, og dermed kvæle
civile kvinder og børn, end at brænde dem, eller skyde dem. For det er jo essensen i dette her at kemiske våben var no go fordi de bare var for slemme, uberegnelige og uanstændige.

Men det er krig jo i sin helhed.
Här är det ett virrvarr av Hitler och Donald Trump i ett blogginlägg:
https://ing.dk/blog/trump-188208

Hans exfru verkar vara engagerad i politik gällande mellanöstern:
Citat:
Sirid er en kvinde af en ganske særlig støbning - her ses hun på en af det ægyptiske militærs kampvogne - på Tahrir pladsen i Cairo den aften Ægypten´s dikator Mubarak gav op. Hun var taget der ned for at støtte det Ægyptiske demokrati."
https://ing.dk/sites/ing/files/styles/blog_inline/public/images/60992.jpg
https://ing.dk/blog/cs-udnytter-donationer-til-fulde-123829
Senast redigerad av develi 2018-09-02 kl. 09:40.
Citera
2018-09-02, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Du målar upp en bild av Madsens tillvaro som som om han vunnit högsta vinsten och lever ljuva livet nu och ännu bättre blir det?!
Sen när blev inlåsning i fängelse på livstid, alternativt tills mördaren är gammal och orkeslös - en jättebra, jättejättekul och häftig grej, liksom rena rama lyxlivet?

Brukar folk säga till dig att du saknar verklighetsuppfattning och sunt förnuft, samt har allvarliga problem med fantasin, att skilja dröm från verklighet?

Om inte - så säger jag det till dig nu.
Dina ultrapositiva, drömska och tokroliga beskrivningar av Madsens fängelsevistelse är skrattretande galna. Om du själv tror på din verklighetsfrånvända bild så är det tragiskt, då befinner du dig på en annan planet. Bredvid den planeten är en stjärna. Där bor "3-star Captain Madsen" som belönats med en ljuv fängelseinlåsning, förmodligen för resten av sitt liv.
Kan ju inte bli bättre, nu har han allt man kan önska och mer därtill, enligt dig.
Livstidslyckoruset - plötsligt händer det! POFF, vilken lycka för Madsen, precis det han längtat och strävat efter i hela sitt liv. Att bli dömd och inlåst. Ingen ska komma här och säga att det är ett straff, är ju för fan högsta vinsten, eller hur?
Dream on

Nej, enligt de två tidningsartiklar jag länkade till.

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Har det slagit slint? Det är väl ändå du som dragit in henne i tråden. Hon används inte öht. Du verkar väldigt fascinerad av Madsen och nu ska du tydligen beskydda islamisten han satt klorna i.
Gulla på du för all del. De verkar kunna komma överens bland sprängningar mot judisk skola och annat:

Men det blir inget rendezvous i cellen:

Pm pratar politiska event på bloggen samt fb. Här utifrån krig.

Här är det ett virrvarr av Hitler och Donald Trump i ett blogginlägg:
https://ing.dk/blog/trump-188208

Hans exfru verkar vara engagerad i politik gällande mellanöstern:

Vi pratar om ett barn som mådde dåligt, riktigt dåligt och som radikaliserades på nån månad.

Mitt svar har inget med vem som "dragir" in flickan i tråden att göra utan mitt svar baserar sig på din ställda fråga: Eller har hon också en diagnos?

I minst tio inlägg har du utan framgång ifrågasatt om det är Madsen(interner) eller diagnoser(psykopater) jag omhuldar(ditt ordval), därför ställer du nu också frågan om den 15-åriga flickan har några diagnoser. På den nivån håller du dig allt som oftast , tyvärr.

Men nu ser jag att du levererar information om Madsen och fruns politiska karriär, tack för det.

Mellan by och landsret och häktet tillät man denna tjej få skriva brev osv. Flickan svarade på brev med dom enda som ville skriva med henne var islamanhängare. Dom bl a friade och talade om islam, radikaliseringen fortsatte alltså. Dessa brev såg Kristian Kirk till att hämta från hennes cell inför förhandlingarna och sen läste han upp dem i landsretten som höjde straffet från sex till åtta år mycket pga av brevena som hon fick/skrev. Hon var 15 år då, självklart kunde hon inte själv i en cell förstå vilka konsekvenser dessa brev skulle komma att få. Kristian Kirk är mer eller mindre en ökänd åklagare, hela danska folket sympatiserade inte med honom utan det var flickan och försvaret som fick folkets sympatier.

Hoppas Kirk gör detsamma med Madsen, läser upp hans brev för om en 15-åring inte kan belastas för att inte förstå sitt handlande borde i alla fall Madsen snart 50 kunna förstå.

Madsens person och tidigare rättsfall kommer prägla hela förhandlingarna i landsretten med tur får Kirk lite nytt material att komma med så vi nyfikna får höra lite smaskiga detaljer från dessa arma kvinnor som trånar efter Madsen. Det enda med Kirk är väl att han inte tvekar att läsa upp flickans brev heller, Kirk har inga skrupler.

Stackars Betina som skall försöka försvara detta jävla brevskrivande Madsen ägnar sig åt, hon blir ju uppringd så gott som dagligen av media som vill ha kommenterer om hans ageranden. Återstå att se om han agerat förnuftigt eller dumdristigt i sitt brevskrivande, det svaret får vi snart genom Kirk.
Citera
2018-09-02, 14:26
Medlem
Citat:
Nej, enligt de två tidningsartiklar jag länkade till.

Vi pratar om ett barn som mådde dåligt, riktigt dåligt och som radikaliserades på nån månad.

Mitt svar har inget med vem som "dragir" in flickan i tråden att göra utan mitt svar baserar sig på din ställda fråga: Eller har hon också en diagnos?

I minst tio inlägg har du utan framgång ifrågasatt om det är Madsen(interner) eller diagnoser(psykopater) jag omhuldar(ditt ordval), därför ställer du nu också frågan om den 15-åriga flickan har några diagnoser. På den nivån håller du dig allt som oftast , tyvärr.

Men nu ser jag att du levererar information om Madsen och fruns politiska karriär, tack för det.

Mellan by och landsret och häktet tillät man denna tjej få skriva brev osv. Flickan svarade på brev med dom enda som ville skriva med henne var islamanhängare. Dom bl a friade och talade om islam, radikaliseringen fortsatte alltså. Dessa brev såg Kristian Kirk till att hämta från hennes cell inför förhandlingarna och sen läste han upp dem i landsretten som höjde straffet från sex till åtta år mycket pga av brevena som hon fick/skrev. Hon var 15 år då, självklart kunde hon inte själv i en cell förstå vilka konsekvenser dessa brev skulle komma att få. Kristian Kirk är mer eller mindre en ökänd åklagare, hela danska folket sympatiserade inte med honom utan det var flickan och försvaret som fick folkets sympatier.

Hoppas Kirk gör detsamma med Madsen, läser upp hans brev för om en 15-åring inte kan belastas för att inte förstå sitt handlande borde i alla fall Madsen snart 50 kunna förstå.

Madsens person och tidigare rättsfall kommer prägla hela förhandlingarna i landsretten med tur får Kirk lite nytt material att komma med så vi nyfikna får höra lite smaskiga detaljer från dessa arma kvinnor som trånar efter Madsen. Det enda med Kirk är väl att han inte tvekar att läsa upp flickans brev heller, Kirk har inga skrupler.

Stackars Betina som skall försöka försvara detta jävla brevskrivande Madsen ägnar sig åt, hon blir ju uppringd så gott som dagligen av media som vill ha kommenterer om hans ageranden. Återstå att se om han agerat förnuftigt eller dumdristigt i sitt brevskrivande, det svaret får vi snart genom Kirk.

Men hallå? Du tror väl inte på allvar att nya åkl kommer ta upp Madsens "fucking pennevenner" i Landsretten? Det behövs verkligen inte, räcker bra med brottet i sig och det rättspsykiatriska utlåtandet. Jag hoppas bara att det räcker för livstid/forvaring, allt annat vore försträckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in