2018-09-01, 16:20
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Du gör naturligtvis det du själv tycker känns rätt och riktigt.
Javisst gör jag det och någon röst på SD blir det inte.
Citera
2018-09-01, 16:21
Medlem
KaoziTrosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Ja
https://minfil.com/ScRcJeg5bb/584837493747000_png

Ja, där har vi ju gåsmamman.. Imponerande..
Citera
2018-09-01, 16:22
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Vad gör det egentligen? Darwinism är någonting vackert, en slags poetisk rättvisa.

Men jag kan hålla med om att de inte bör tillåtas vandra fritt, inte i vårat land. Det optimala vore om vi kunde dela upp Sverige. Ge Skåne minus västkustremsan, Blekinge och Småland åt kulturberikarna och vänstern, bygga en mur mot skiten och låta dem leva i det kulturmarxistiska helvete de har skapat. Det hade varit ren njutning att slå på nyheterna på TV varje dag därefter.

Jo klart det är något vackert om man nu vill se den utvecklingen. Men om man, som de flesta människor kan förutspå konsekvenserna utav detta så är det skadligt för samhället. Likt droger så är det inte särskilt skadligt att bruka det enstaka gånger, men när det utmynnar i ett missbruk så kommer det sätta spår för resten av livet. Dessa tjejerna kommer få känna av den bittra verkligheten när deras samhälle sakta men säkert raseras. Globalisterna är psykopater som utnyttjar unga tjejer i deras kamp till att söndra och härska.

Och sen skriver vissa användare här att vi är sinnesrubbade när man kräver vedergällning på lakejer och globalister som utfört detta samhällsexperiment.

Men dessvärre kommer nog utvecklingen bli som du säger, landet kommer delas upp. Svenska folket är alldeles för splittrat så som det ser ut nu.
Citera
2018-09-01, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Det var det och visar på ett mycket dåligt och ohyfsat beteende från dessa personers sida. Anser ändå att man skall rösta på SD i kommun och landsting om man har röstat på något annat parti i riks. Det finns ju inget annat att rösta på om man inte vill att det skall vara en bortkastad röst.

Samt att en del troligen kommer hoppa över till AfS ändå nästa mandatperiod.
Citera
2018-09-01, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Ja
https://minfil.com/ScRcJeg5bb/584837493747000_png

Nu ser vi till och hittar henne, hon är säkert en sådan där Falafelsköka! Ingen mindre skulle bli gladare än falafelskökan själv ifall medborgarskapet fråntogs och skickades till hazarernas förlovade rike i Afghanistan.

Enda sättet att få bort anarkotyrannin är att använda förrädarnas metoder på de själva, och de kommer bli de första att krypa till korset!
Citera
2018-09-01, 16:28
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaoziTrosan
Denna förförda tånårstjejsmobben på vänsterflanken är då verkligen som en radiostyrd armé av nyttiga idioter. Jag tycker nog att pappa staten har misslyckats med uppfostringen av dessa. Hade jag betett mig så i tonåren, så hade det tagit hus i helvete hemma hos oss. (Uppfostrad av min mor och far)

Att det ens skapar sådana reaktioner hos svenskar då man skanderar "Sverige åt svenskarna" förefaller helt obegripligt. Sverige åt svenskarna - Finland åt finnarna - Amerika å amerikanarna! Ganska självklart..
Pappa staten har lyckats alldeles utmärkt med uppfostringen av dessa nyttiga idioter. De ifrågasätter aldrig etablissemanget och de går snällt och lydigt och röstar på etablissemangspartier när valdagen kommer. Det är därför kulturmarxisterna måste ut från våra institutioner, dränera träsket!
Citera
2018-09-01, 16:35
Medlem
KaoziTrosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Pappa staten har lyckats alldeles utmärkt med uppfostringen av dessa nyttiga idioter. De ifrågasätter aldrig etablissemanget och de går snällt och lydigt och röstar på etablissemangspartier när valdagen kommer. Det är därför kulturmarxisterna måste ut från våra institutioner, dränera träsket!

Touché.

Det kommer att bli några spännande år nu framöver, är emot den form av demokrati ni har, men i detta valet känns det trist att jag inte har rösträtt i ert land. Jösses vilken pandemi..
Citera
2018-09-01, 16:36
Medlem
NaZdravis avatar
Gillar verkligen att det finns k*k i grabbarna i det här partiet.
Den här gången blev det SD men jag är lite småkär i AfS får jag nog erkänna.

EXAAAKT!
Citera
2018-09-01, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Nej, det är faktiskt inte bäst ändå. Det är irrationellt att påstå det när vi ser hur sjuka och värdelösa SD är. Jimmie säger "hen" och är FÖR homoadoptioner för helvete. Typiskt SD-drägg protesterade med extremvänstern och mot AfS i Halland idag. Skärp er nu. SD luktar verkligen illa.

Judarna i republikanska partiet i USA startade en "Never Trump"-rörelse. Vi svenska nationalister bör starta en "Aldrig SD"-rörelse.

SD är fungerar som en mental dörröppnare, det är bara att bita ihop och rösta på dem ändå. Det är viktigt att förstå att majoriteten inte ens är positiva till SD, att då börja med anti-SD är kontraproduktivt. Majoriteten kommer inte fatta någonting och rösta Sjuklöver igen.
Citera
2018-09-01, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Tycker helt klart att folk som bor i kommuner där NMR ställer upp ska rösta på dom. Dessa behövs för att hålla gatorna trygga mot rödingar och mångkulturen. Polisen kommer inte finnas där, titta bara på Uddevalla.

Nej NMR är en kontraproduktiv sekt. Svenskar är inte nazister.
Citera
2018-09-01, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Varför ska man rösta kulturkonservativt för öppen svenskhet i landsting och kommun?

För att öppna upp mentalt för andra partier, som AfS, längre fram.
Citera
2018-09-01, 16:41
Medlem
Bogomils avatar
Det verkar som att debatten om AfS är mycket personcentrerat och med ett mindre fokus på AfSs faktiska och officiella politik.

Det får varningsklockor till att ringa för min del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in