2018-09-01, 16:01
Medlem
Unibet tagit bort möjligheten att rösta på att nytt parti kommer in riksdagen.

Måste ju betyda att AFS med säkerhet kommer in.
Citera
2018-09-01, 16:01
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
En anekdot under talet var när en grupp feminister ifrån FI:s ungdomsförbund vid namn FU stod och motdemonstrerade. De slog med sina rosa ballonger vilt omkring sig och tillslut träffade de en medelålders herre som var pro SD. Han skrek och gapade på dom och tjejerna med all världens färger i håret (dem som hade hår) gick till verbal attack. 10 sekunder efter kommer en polis och på ett maskulint sätt tystar dom, och hotar med repressalier om de inte lugnar sig. Nästan direkt efter detta så var talet slut och folk började skingra sig, då ser jag hur denna grupp unga feminister står och tröstar en hårlös feminist efter polisbrutaliteten, hon verkligen gallskrek och tårarna bara rann. Barrikaderna är kanske inte rätt ställe för dessa unga feminister med noll erfarenhet ifrån den riktiga världen.

Jag och min vän frågade varandra om föräldraansvaret, tjejerna behöver tvångsvård. Dessa ska inte vandra fritt för en vacker dag kommer de i mångkulturens klor.
Vad gör det egentligen? Darwinism är någonting vackert, en slags poetisk rättvisa.

Men jag kan hålla med om att de inte bör tillåtas vandra fritt, inte i vårat land. Det optimala vore om vi kunde dela upp Sverige. Ge Skåne minus västkustremsan, Blekinge och Småland åt kulturberikarna och vänstern, bygga en mur mot skiten och låta dem leva i det kulturmarxistiska helvete de har skapat. Det hade varit ren njutning att slå på nyheterna på TV varje dag därefter.
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Unibet tagit bort möjligheten att rösta på att nytt parti kommer in riksdagen.

Måste ju betyda att AFS med säkerhet kommer in.
Nej det har dem inte. Bara flyttat lite på det så att folk inte ska hitta det.
https://www.unibet.com/betting#filter/politics/1004689135

De har dessutom sänkt oddset ytterligare till 3.50. Senast jag kollade låg det på 3.75.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2018-09-01 kl. 16:08.
Citera
2018-09-01, 16:04
Medlem
KaoziTrosans avatar
Gick hon fram och spottade Jeff Ahl i ansiktet på torgmötet precis?
Citera
2018-09-01, 16:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaoziTrosan
Det sägs det (i kommentarer till klippet) och det var nog när han höjde näven och skanderade: "Sverige åt svenskarna!"...
Citera
2018-09-01, 16:06
Medlem
KaoziTrosans avatar
Så länge man kallar sig god, får man bete sig hur illa som helst. Detta är Swärje 2018...
Citera
2018-09-01, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Var det inte två representanter för SD som vände ryggen åt AfS i Halmstad idag?

Det var det och visar på ett mycket dåligt och ohyfsat beteende från dessa personers sida. Anser ändå att man skall rösta på SD i kommun och landsting om man har röstat på något annat parti i riks. Det finns ju inget annat att rösta på om man inte vill att det skall vara en bortkastad röst.
Citera
2018-09-01, 16:13
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Det var det och visar på ett mycket dåligt och ohyfsat beteende från dessa personers sida. Anser ändå att man skall rösta på SD i kommun och landsting om man har röstat på något annat parti i riks. Det finns ju inget annat att rösta på om man inte vill att det skall vara en bortkastad röst.
En blankröst reducerar röstunderlaget för partier i kommun och landsting. Så varför ska man kompromissa genom att rösta på ett kulturkonservativt parti som står för öppen svenskhet?

AfS i riks är ju en självklarhet.
Citera
2018-09-01, 16:14
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Har jag fel eller är det fler som verkar se vita människor bland vänsterhopen som ser ut som "hmm fan, han har ju rätt"?

Gustavs sätt att bemöta och närmast bjuda in de förledda och lurade svenskarna i skrikvänstern kan bilda skola! Bästa jag sett hittills. De var t o m tysta under flera partier.
Det är precis som Gustav sade att det är inte att slå uppåt att ge sig på dem. Lysande.

Många fick nog en tår i ögat när han talade om plikten mot gångna generationer och framtida. Essensen i konservatismen kontra liberalismens autistiska förverkliga dig själv.
(Gustavs avslutande tal i Halmstad)

Jag kan med fog påstå att vi ser en av Sveriges skickligaste politiska talare och tänkare. Tänk att få se Kasselstrand i debatt med Löfven eller Lööf. Som att stjäla godis av ett barn...
Senast redigerad av StuG 2018-09-01 kl. 16:19.
Citera
2018-09-01, 16:15
Medlem
Manilafolds avatar
Citat:
Var det inte två representanter för SD som vände ryggen åt AfS i Halmstad idag?
Någon som var på plats i Halmstad som kan ge en rapport?

Varberg såg ju minst sagt lugnt ut efter vad man såg på tuben. Västkusten är till stor del besparad från dom värsta sidorna av multikulturen så det känns som om uppslutningen är mindre bland både sidorna av debatten. Med pengar så fortgår livet för många precis som på 90-tal.
Citera
2018-09-01, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaoziTrosan
Ja
https://minfil.com/ScRcJeg5bb/584837493747000_png
Citera
2018-09-01, 16:16
Medlem
Citat:
En blankröst reducerar röstunderlaget för partier i kommun och landsting. Så varför ska man kompromissa genom att rösta på ett kulturkonservativt parti som står för öppen svenskhet?

AfS i riks är ju en självklarhet.

Du gör naturligtvis det du själv tycker känns rätt och riktigt.
Citera
2018-09-01, 16:19
Medlem
KaoziTrosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det sägs det (i kommentarer till klippet) och det var nog när han höjde näven och skanderade: "Sverige åt svenskarna!"...

Denna förförda tånårstjejsmobben på vänsterflanken är då verkligen som en radiostyrd armé av nyttiga idioter. Jag tycker nog att pappa staten har misslyckats med uppfostringen av dessa. Hade jag betett mig så i tonåren, så hade det tagit hus i helvete hemma hos oss. (Uppfostrad av min mor och far)

Att det ens skapar sådana reaktioner hos svenskar då man skanderar "Sverige åt svenskarna" förefaller helt obegripligt. Sverige åt svenskarna - Finland åt finnarna - Amerika å amerikanarna! Ganska självklart..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in