2018-09-01, 12:20
Medlem
Jeff Ahl vägrar intervju med arabisk tolk och dissar fega syriska män.
5 stjärnor

https://www.youtube.com/watch?v=B6QznInR4sY#action=share
Citera
2018-09-01, 12:30
Medlem
Förstår inte hur Pewdiepie resonerar med att komma till AFS valmöte i Kungsträdgården.
Citera
2018-09-01, 12:34
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Förstår inte hur Pewdiepie resonerar med att komma till AFS valmöte i Kungsträdgården.

Vart har du hittat den infon?

Vore ju strålande om det faktist stämmer. Nu är jag väl inget större fan direkt men han når ju ut till extremt mycket mäniskor över hela världen. Snacka om bra PR för partiet till den yngre generationen. Kommer skapa diskussion på diverse forum där många svenska kids hänger.

Om det nu stämmer, vilket det kan göra.

Och om du inte förstår hur han resonerar så verkar du inte ha riktigt koll på Pewdiepie och hans bravader på senare tider
Citera
2018-09-01, 12:34
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback

Källa?
Citera
2018-09-01, 12:42
Medlem
StuGs avatar
Vi kommer att få se 50 000 likes idag. En hel vecka tidigare än jag hoppats på.
Går troligen förbi c innan valdagen!
Citera
2018-09-01, 12:46
Bannlyst
Underskatta inte PewDiePie han är killen med koll, naturligtvis är han pro AFS, allt annat vore ett skämt. Saken handlar bara om han vågar utsätta sitt varumärke för det drev lögnpressen kommer utsätta honom. Det vore smart om han på subtilt sätt framför sitt budskap, då behöver han inte ta ställning i frågan och kan fortsätta sin verksamhet utan konkurs, men ännu roligare om han går fullt ut Totalt Krig och "endorsar" AFS. Då har han ballar av stål!
Citera
2018-09-01, 12:55
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Tur att jag gjorde en screen capture och slängde upp den på Bitchute:
Herregud, använd Youtube-dl eller liknande istället för att filma av din skärm.
Citera
2018-09-01, 13:01
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Underskatta inte PewDiePie han är killen med koll, naturligtvis är han pro AFS, allt annat vore ett skämt. Saken handlar bara om han vågar utsätta sitt varumärke för det drev lögnpressen kommer utsätta honom. Det vore smart om han på subtilt sätt framför sitt budskap, då behöver han inte ta ställning i frågan och kan fortsätta sin verksamhet utan konkurs, men ännu roligare om han går fullt ut Totalt Krig och "endorsar" AFS. Då har han ballar av stål!

Han har ju redan blivit uthängd som antisemit i DN, NY Times osv så hans varumärke skulle utan tvekan palla trycket. Frågan är om han personligen pallar stressen av ytterligare drev.

Aja, hoppas det stämmer iaf även om jag har mina tveksamheter. Vore riktigt stort.
Citera
2018-09-01, 13:02
Medlem
Jag tvivlar starkt att han skulle delta I något politiskt. Han har sina åsikter men har av vad jag kan se inget politiskt intresse. Men han är väldigt kritisk till den gällande bilden av Sverige och Svenska män. Cucks och soyboys gillas inte.

Om det skulle stämma så skulle jag kunna se migsjälv köra upp till stockholm bara för det.
Citera
2018-09-01, 13:05
Medlem
smoerreboms avatar
Jag är inte så långt ut att jag kan stödja AfS helhjärtat eller rösta på dem utan jag tycker bara att de kan ha en positiv inverkan på debatten (flytta diskursen i rätt riktning alltså).

MEN:

Jag blir fan riktigt kåt av tanken på att de ju faktiskt kan komma upp i fyra procent nu om de här mätningarna stämmer. Fatta vilken jävla stjärnsmäll rätt upp i nyllet på det skenheliga innerstatsliberaletablissemanget det vore. För att inte tala om media! De har ju knappt talat om för medborgarna att partiet finns. Tänk er nästa måndag när de ska berätta att ett parti som de inte sagt ett skit om de senaste månaderna helt plötsligt har kommit in i riksdagen. Tänk alla jävla debattörer som suttit i i paneldiskussioner som medvetet underlåtit att uttala partiets namn utan bara sagt nåt svepande om mer högerextrema partier eller låtsas att de inte riktigt kommer ihåg deras namn.

Tänk er Pascalidou i SVT på valvakan! måste dra en tralla och titta på porr lite tror jag.
Citera
2018-09-01, 13:06
Medlem
me-wes avatar
I Varberg var det ett par lokala SD-företrädare som allierade sig med extremvänstern och ställde sig med ryggen mot AfS talare. Helt otroligt vilka nivåer av hanrejande man är beredd att ta till i det där partiet. Någonstans tänker man att det där skulle verkligen kunna vara det som Dränstuge-Expo-Karlsson menar med ideologisk avvikelse, men något säger mig att dessa herrar istället kommer få ryggdunkningar från partiledningen.

För den som tvivlar kan ni söka er fram till Andreas Feymarks facebook för att se en bild på det hela.
Citera
2018-09-01, 13:06
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Han har ju redan blivit uthängd som antisemit i DN, NY Times osv så hans varumärke skulle utan tvekan palla trycket. Frågan är om han personligen pallar stressen av ytterligare drev.

Aja, hoppas det stämmer iaf även om jag har mina tveksamheter. Vore riktigt stort.

Det där pranket han gjorde och fick några negrer att hålla upp en skylt där det stog "orka va jude" eller nåt så WSJ gick bonkers och försökte antisemit-smeta honom gick ju sådär. Han kan ju betala 5 eller 10 dollar till så att nån neger kan hålla upp en skylt som det står "meh! orka rösta SD" på så kan Bieler antisemitismhetsa mot honom i Expressen

Jag tror att ni som hoppas på PewdiePie hoppas på för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in