2018-08-31, 15:58
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Ingen vet vad Jansson gjorde i Syrien, därför känns uttalandet befogat i sitt neutrala anda. Man varken ropar lögnare eller kung om du förstår? Han kan lika väl ha gjort en Nick Griffin, dvs en självglorifierande publicitet aktion, eller så kan han ha gjort det han faktiskt säger att han har gjort.

I slutändan så får vi anta att AfS inte bara har påverkat svensk politik som de gärna påstår, utan nu har de influenser runt hela världen. Not bad för ett parti med 2% i opinionen

Vad menar du med att ingen vet?

Tror du han var där för att kovertera till Islam och knulla getter eller?

Om varken alternativ media eller MSM duger så kanske AfS själva kan övertyga dig? https://alternativforsverige.se/riksdagsledamot-mikael-jansson-afs-besökte-syrien-för-att-diskutera-återvandring/

Känns ju lite långsökt att han skulle ha ha gjort en ”Nick Griffin” och ljuga när det finns bilder och intervjuer i syriskpress. Måste vara en världsomfattande högerextrem-konspiration isåfall
Citera
2018-08-31, 16:07
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Vad menar du med att ingen vet?

Tror du han var där för att kovertera till Islam och knulla getter eller?

Om varken alternativ media eller MSM duger så kanske AfS själva kan övertyga dig? https://alternativforsverige.se/riksdagsledamot-mikael-jansson-afs-besökte-syrien-för-att-diskutera-återvandring/

Känns ju lite långsökt att han skulle ha ha gjort en ”Nick Griffin” och ljuga när det finns bilder och intervjuer i syriskpress. Måste vara en världsomfattande högerextrem-konspiration isåfall

Oj där ser man, var ändå på riktigt. Bra jobbat AfS De menar helt klart allvar.

Tycker ändå att JÅ uttalande var väldigt neutralt. Han visade dock ett personligt agg mot Jansson.
Citera
2018-08-31, 16:53
Avslutad
SD har en nazistisk brun historia.
Det humana valet är AfS.
Citera
2018-08-31, 17:01
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
De kommer aldrig att samarbeta med någon som skriker över ras och sionister, någon som aldrig tänker kompromissa, och acceptera alla åsikter. Alla som går till AfS kommer på sikt att mörda Sverige i sin desperation.
Kolla på de här två videorna och bilda dig.

SD:s politik leder till att det svenska folket byts ut:
https://www.youtube.com/watch?v=BDyFwdeF8T4

Och det här är vad ett folkutbyte innebär:
https://www.youtube.com/watch?v=bqWxn5EjvyQ

En röst på SD är en röst på folkmord. AfS behövs i riksdagen för att få SD att komma på rätt köl. Den enda nyttan SD kan tänkas göra i ett framtida Sverige är att ingå i ett nationalistiskt block och fånga upp invandringskritiska röster från hjärndöda normies som är livrädda för skattesänkningar och för folk som talar klarspråk.
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
SD har en nazistisk brun historia.
Det humana valet är AfS.
Exaakt!
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2018-08-31 kl. 17:14.
Citera
2018-08-31, 19:01
Medlem
Zloths avatar
Det kommer att bli en DÖ 2.0 oavsett hur stora SD än blir. Vilket betyder att SD inte kommer att få ett jäääääävla skvatt att säga till om dom blir överlägset största parti eller inte.

Det absolut vettigaste som man bör göra i detta läge är att rösta på AfS. Vi behöver deras skickliga debattörer i riksdagen.

Alla duktiga debattörer har lämnat SD och gått över till AfS.
Citera
2018-08-31, 20:11
Medlem
CougheeBrothas avatar
Blir fan AFS bara för att folk ska förstå vilka idioter vi har i riksdagen.
Citera
2018-08-31, 20:35
Medlem
Citat:
... Kommer inte att knipa käften så länge ni håller på att göra det största misstaget i svensk historia genom att råna SD på en historisk seger i svensk politik. ...
Största misstaget i svensk historia? Ok, bara så jag vet.
Ditt sätt att attackera AFS och försöka vinna över röster till SD är i bästa fall patetiskt och i värsta fall så sänker du SD när folk stöter sig med dina idiotiska argument.

Alla dina inlägg blir isärplockade av meningsmotståndare som debatterar ett par nivåer bättre än dig. Att du svänger dig med fina ord som "kontext" visar bara att du saknar ett sammanhang. Alla dina inlägg försöker skapa en känsla eftersom du saknar substans.

Om du har lust att debattera kan du istället förklara varför SD gått emot sina egna vallöften och smyganslutit oss till NATO med värdlandsavtalet? En sak är väl att inte ha mandat att kunna göra så mycket men där så hade SD chansen att infria vad de lovat.

Om SD får fler mandat, kommer vi se ännu fler brutna löften? Kommer vi se hur de tillsammans med V skyfflar all makt och budget till EU?
Den senaste veckans frågor verkar fått många politiker att inser fördelarna med att kunna fly ansvaret på hemmaplan. Med EU kan de fly undan ansvaret inför egna väljarna med orden "Jag är tvungen att lyda överstaten EU!"

Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
SD har en nazistisk brun historia. Det humana valet är AfS.
Citera
2018-08-31, 20:43
Avslutad
Fråga en random person på stan så lär de aldrig ha hört talas om medborgerlig samlag. Jag kan tänka mig rösta på AfS men det lär inte i detta val göra någon skillnad så de blir SD för mig, inte för dom kommer lösa några världsproblem men dom kommer hålla de andra i öronen...

*samlag va väl bara ett dåligt skämt, det är ju fredag, kan man inte skämta så är vi på väg mot en diktatur.
Citera
2018-08-31, 20:52
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Fråga en random person på stan så lär de aldrig ha hört talas om medborgerlig samlag. Jag kan tänka mig rösta på AfS men det lär inte i detta val göra någon skillnad så de blir SD för mig, inte för dom kommer lösa några världsproblem men dom kommer hålla de andra i öronen...
Får AfS 1% så läggs partiets valsedlar ut i vallokaler.
Får AfS 2,5% får partiet statligt partistöd.
Din röst kan således göra större skillnad än du tror.
Citera
2018-08-31, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Får AfS 1% så läggs partiets valsedlar ut i vallokaler.
Får AfS 2,5% får partiet statligt partistöd.
Din röst kan således göra större skillnad än du tror.

Lägger hellre min röst på SD som _kanske_ når upp till 24% än något parti som än så länge inte kan göra någon helst skillnad. Så snart SD har blivit "lite väl bekväma" i riksdagen så kan vi börja diskutera AfS, kanske redan om 4 år...
Citera
2018-08-31, 21:21
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Lägger hellre min röst på SD som _kanske_ når upp till 24% än något parti som än så länge inte kan göra någon helst skillnad.
Vad spelar det för roll om SD får 24%, 23%, 21% eller 18% av rösterna? Finns fortfarande inget annat parti som ens är bereda att förhandla, för att inte tala om att samarbeta med SD. Däremot skulle statligt partistöd för AfS göra väsentlig skillnad för dess framtidsutsikter.
Citera
2018-08-31, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Vad spelar det för roll om SD får 24%, 23%, 21% eller 18% av rösterna? Finns fortfarande inget annat parti som ens är bereda att förhandla, för att inte tala om att samarbeta med SD. Däremot skulle statligt partistöd för AfS göra väsentlig skillnad för dess framtidsutsikter.

let's agree to disagree då. Dom blir så illa tvungna att förhandla med SD. Men ingen vågar säga nått före valet.

AfS kommer mer som nått Twitter-nätverk tyvärr, jag vet dom har hemsida och torgmöten och sånt med. Sen startar väl facebook-nätberket #JÄH ett parti också och så börjar vi om på ruta ett...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in