Citat:
Intressant att vi ändå varit inne på samma tankegång i skallarna våra beträffande att få plats med både Jensen och Calisir på mitten. Dock känns det ju (speciellt ihop med tre mittbackar lite väl defensivt mot Dalkurd?
Det kan absolut vara en idé mot starkare lag men det känns lite väl fegt mot Dalkurd.
Det skulle dessutom göra det svårt att få in offensiv kraft. Hur får vi plats med både Calisir och Jensen på mitten om vi samtidigt ska ha in Sakor i en offensiv roll samt Giorgi, Söder och Paka i den offensiva trion?
Wendts hus i Onsala menar du?
Vem vet vad det egentligen betyder, behöver inte betyda något alls såklart men det vore en skön förstärkning och med tanke på Bergs uttalande om att "kommer fler hem är det givetvis lättare.
Rent generellt har jag dock slutat hoppas på andra hemvändare än givna Gurra (den kan jag, så länge klubben vill ha honom, ta gift på kommer) samt i en framtid då JJ.
Det kan absolut vara en idé mot starkare lag men det känns lite väl fegt mot Dalkurd.
Det skulle dessutom göra det svårt att få in offensiv kraft. Hur får vi plats med både Calisir och Jensen på mitten om vi samtidigt ska ha in Sakor i en offensiv roll samt Giorgi, Söder och Paka i den offensiva trion?
Wendts hus i Onsala menar du?
Vem vet vad det egentligen betyder, behöver inte betyda något alls såklart men det vore en skön förstärkning och med tanke på Bergs uttalande om att "kommer fler hem är det givetvis lättare.Rent generellt har jag dock slutat hoppas på andra hemvändare än givna Gurra (den kan jag, så länge klubben vill ha honom, ta gift på kommer) samt i en framtid då JJ.
Ja det blir ju det. Jensen kanske skulle kunna vara mer av en tvåvägsspelare i en sådan elva och så tar Calisir den släpande rollen.
Känns ju fel att droppa Seb dock, men där tror jag vi har en ganska naturlig ersättare för Emil om han skulle välja att testa något nytt efter säsongen, väldigt hög arbetskapacitet och dessutom bättre med fötterna än Emil. GP gav honom en 1a efter matchen mot Peking, antar att dom totalt missade hans defensiva jobb.
Det hade jag missat! Kan ju vara som Puckey-Henke, sommarhus.

Ja precis som du så är det ju Gurra jag tror kan vara aktuell, skulle ju dock komplicera saker ännu mer om vi skulle bestämma oss för att köpa norrmannen.