2018-08-31, 15:01
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Finns det någon livestream från göteborg?
Ja, på deras kanal. Nu, borås: https://www.youtube.com/watch?v=YJzDXnw8-Ng
Citera
2018-08-31, 15:02
Medlem
Supersoldats avatar
Citat:
Finns det någon livestream från göteborg?

https://www.youtube.com/watch?v=TS6cWwWYIsY&t=1178s
Citera
2018-08-31, 15:02
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ok, så alla som säger att ”inga utanför Flashback har hört talas om AfS”, hur förklarar de då att oddsen är lägre för att AfS kommer in än vad de var för en Trumpseger på valdagen?
Och för Brexit:

"While the polls have varied wildly, one group of people have been steadfastly consistent over the outcome of the EU referendum: the bookies.

They have made the Remain camp the odds-on favourite since February when David Cameron set the 23 June date for the vote.

And over the last week, they have shortened their odds dramatically, going from 4-6 (implying a 60 per cent chance of winning), to as much 2/9 with an 82 per cent chance of victory – while in the past 10 days the polls have swayed between a 10-point Brexit lead and a narrow two-point margin in favour of Remain."

https://www.independent.co.uk/news/uk/politics/eu-referendum-bookies-have-always-made-a-remain-vote-favourite-and-the-odds-continue-to-shorten-a709 3971.html
Citera
2018-08-31, 15:05
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Nej, sluta ställ så fåniga frågor.

On topic: Sifo ökar gruppen övriga rejält.

Det är en tolkningsfråga som skapar genuin oro, man behöver inte kalla motparten idiot bara för att denne är intresserad och ovetandes. Det finns miljontals scenarion om vart gränsen går vilket man även såg i nazityskland. Ni som representerar AFS har som uppgift att svara informativt och hänvisa istället för vifta bort frågor som "anses" dumma.
Citera
2018-08-31, 15:09
Medlem
Citat:
Jag har för mig att Brexit hade högre odds, (och Trump-vinst). Någon som kan bekräfta?

5 ggr pengarna under valnatten. Minns det då jag själv bettade på Trump
Citera
2018-08-31, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
De verkar vara för taktiska. Förvånande att rödingarna inte agerar på känslor.

Det var bara känslor och gälla djuriska skrik bland antifascistpöbeln. De var väldigt få med tanke på att det är Göteborg och mestadels småtjejer, några hbtq-freaks och några gamlingar. Gatu- och skrikvänstern verkar vara helt slut.
Citera
2018-08-31, 15:18
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Det är en tolkningsfråga som skapar genuin oro, man behöver inte kalla motparten idiot bara för att denne är intresserad och ovetandes. Det finns miljontals scenarion om vart gränsen går vilket man även såg i nazityskland. Ni som representerar AFS har som uppgift att svara informativt och hänvisa istället för vifta bort frågor som "anses" dumma.

Men man kan väl ta reda på det mest basala innan man skickar ut en fråga? Lite som att jag skulle fråga V-supportrar om partiet planerar att bygga ett svenskt Gulag...
Citera
2018-08-31, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurzio
Någon som kan förklara varför de knappt nämnts någonting om afs i tidningarna och tv expressen Aftonbladet SVT TV4 osv. Brukar väl alltid annars pratas om nya partier som är på ingång och ta plats i Sverige? Är det för att man inte vill folk ska få upp ögon och öron för partiet?

"Globalisterna" som styr media vill att så få som möjligt ska få veta att AfS existerar. De betraktar AfS som ett hot.
Citera
2018-08-31, 15:24
Medlem
Jag blev förvånad när jag såg Alternativ för Sveriges valsedlar på valstället. (En ambassad i Europa.) Även medborgerlig samling hade valsedlar.
Citera
2018-08-31, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
"Globalisterna" som styr media vill att så få som möjligt ska få veta att AfS existerar. De betraktar AfS som ett hot.

Visst är det så. Dessutom ett mycket stort "hot". Skulle AfS ta sej in i riksdagen kommer de att bli ett enormt "hot".
Citera
2018-08-31, 15:37
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Visst är det så. Dessutom ett mycket stort "hot". Skulle AfS ta sej in i riksdagen kommer de att bli ett enormt "hot".
Ser framför mig löpsedlar som "Vila i frid: Demokratin 1921-2018" från MSM om det skulle ske.
Citera
2018-08-31, 15:46
Medlem
Vem var det som skötte AfS filmande i Göteborg? En taliban? Hanif Bali?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in