Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Vad du tycker är oväsentligt.
Man hoppas ju att majoriteten i tråden har ärligt uppsåt, men med tanke på hur det ser ut så är det väldigt svårt att tro det. Hade det funnits ett uns av äkta engagemang så hade jag garanterat fått respons för länge sedan. Att tråden är styrd råder det igen tvekan om eftersom det faller på sin egen orimlighet att ingen vill gräva ordentligt eller fokusera på BW. Nej så fort han kommer på tal blir det istället tvärtom, ju mer BW granskas desto tystare, mer undvikande och mer osynliga blir skribenterna. Med undantag för aggressiva påhopp.
Sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att så fort BW kommer på tapeten är det som att tala inför döva öron. Detta kan omöjligen vara en slump.
BW är en helig ko som absolut inte får diskuteras här medans alla andra personer mer än gärna ältas in absurdum. Helst av allt KM idagsläget men även allt möjligt annat som är ovidkommande, hur är det ens möjligt?
Jisses vad det skrivs i tråden. Det är nästan så man börjar frukta för somligas psykiska hälsa då det hela på sina håll börjar anta smått koleriska proportioner.
Det är ju jättebra att BW granskas. Det står också alla fritt att tro att han är GM och/eller inblandad, precis som det står alla fritt att tro tvärt om. Faktum är väl att BW mer lr mindre konstant varit en av huvudkandidaterna som GM, iaf så länge jag varit med i tråden. Han ploppar ständigt upp med jämna mellanrum. Någon helig ko har han inte varit enligt mig iaf. Önskan att få fram fakta om hans göranden och havanden har inte saknats men personer med sådan fakta har varit sällsynta. T.ex nicket Badboy rider gav ju sken av att vara smått övertygad om att BW är den skyldige. (Tyvärr verkar denne skribent lämnat tråden, ungefär samtidigt som PR.) Av mycket stort intresse, BW'S ALIBI, sådant som de facto ev.vis KM o PU saknar. Hur är det då med MK o MO?
De uppgifter vi får till oss i tråden o i PM är ofta 2'a, 3'e osv -handsinfo. Alltså bör man inta en viss sund skepticism till dess trovärdighet. Det hela blir dock lite absurt då man börjar konstruera olika teorier där man efter eget behag väljer att bortse från vissa uppgifter som då anses tveksamma medan man väljer att tro på andra så att det ska stämma med ens egen teori.. Med ett sådant förhållningssätt kan man ju mer lr mindre få till vilka scenarios och gärningsmän som helst, vilket också kan ses här i tråden. Det finns m.a.o i nuläget för få säkra fakta, iaf i tåden, för att kunna hävda en säker lösning på gåtan.
....och blanda inte ihop begreppen MMPG/pilot (som kan vara flera pers), GM, och KM.