2018-08-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
De loggade ju öppet under åren, varför skulle de dölja det våren 2018?
Nej de är ju maniska cachare, det går inte ihop. SD har vana av lögner då han var otrogen under åratal, ständigt. Inte ens hans närmaste vapendragare JG visste om något, och då umgicks de ändå flitigt alla tre.
JG blev upprörd och kände sig sviken som så många andra i SDs närhet.
Har du någon aning om när JG fick reda på otroheten, var det i samband med misshandelsanmälan eller längre fram? SD verkar ha fört alla sina närmaste bakom ljuset
Citera
2018-08-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Det kanske är så att SD försöker tona ner ett eventuellt motiv. Ponera att utredningen innehåller motstridiga uppgifter från två läger. Det ena lägret: LW kände sig under en period rädd för SD, hon har vittnat om detta och det kanske finns it-forensiskt material som pekar på det. Det andra lägret hävdar att så inte var fallet för att de umgicks som vanligt. SD tillhör då det lägret, och vill bakdatera loggen för att försöka påvisa att LW inte ska haft något emot att umgås med honom. Detta för att försöka underminera vittnesmål och andra omständigheter från det första lägret.

Bra där, åtmistone en som ser egenom en lögnares historer. Och vad du säger är helt rimligt, håller med i analysen.
Citera
2018-08-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
Jag klistrar inget, jag frågade dej av välmening om ngn annan skrev från ditt konto.

Alla hot är anmälda
Polisen ser oxå att jag inte klistrar in dom, dom är inga kling och klang.

Se gärna över om ngn har tillgång till ditt konto.
Så kanske det här upphör.

Jag kommer inte besvara fler frågor.

Förlåt för OT

Mitt sista inlägg i tråden
Försvinn inte från tråden.. Låt inte inte idioten/idioterna få sista ordet..
Citera
2018-08-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vet ens hen om det? Många ggr åker fler än en ut i samma veva. Tror bannlysningen skedde den 27/8. Den andre personen kan dock överklagat beslutet och fått det godkänt av "rådet". Har allt skett via PM mellan de inblandade? Då kan moderatorn läsa även det. Så vitt jag vet.

ALT. fått endast en Varning. Kunde inte notera någon annan från denna tråd.
Jag fick en varning först för att jag hängde ut personen istället för att kontakta admin.
Detta löste sig sen ser jag genom att personen är avstängd. Tror jag hade passat bättre som moderator genom att upptäcka denna typ av människor
Citera
2018-08-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Har du någon aning om när JG fick reda på otroheten, var det i samband med misshandelsanmälan eller längre fram? SD verkar ha fört alla sina närmaste bakom ljuset

JG fick reda på deras affär strax efter misshandeln. Han bröt då med LW, det vet hela caching kretsen.
Han förlät tydligen SDs svek, men inte LWs.
Ja vad än SD säger och gör, hans ord är inte värt något, det har ju visat sig igen, igen och igen.
Citera
2018-08-30, 22:43
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Det kanske är så att SD försöker tona ner ett eventuellt motiv. Ponera att utredningen innehåller motstridiga uppgifter från två läger. Det ena lägret: LW kände sig under en period rädd för SD, hon har vittnat om detta och det kanske finns it-forensiskt material som pekar på det. Det andra lägret hävdar att så inte var fallet för att de umgicks som vanligt. SD tillhör då det lägret, och vill bakdatera loggen för att försöka påvisa att LW inte ska haft något emot att umgås med honom. Detta för att försöka underminera vittnesmål och andra omständigheter från det första lägret.
Det kanske bara är att jag är trög här, men vad menar ni med att loggen är "bakdaterad". När menar ni då att loggen egentligen skall ha skrivits?
Senast redigerad av Draifos 2018-08-30 kl. 22:50.
Citera
2018-08-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
Jag klistrar inget, jag frågade dej av välmening om ngn annan skrev från ditt konto.

Alla hot är anmälda
Polisen ser oxå att jag inte klistrar in dom, dom är inga kling och klang.

Se gärna över om ngn har tillgång till ditt konto.
Så kanske det här upphör.

Jag kommer inte besvara fler frågor.

Förlåt för OT

Mitt sista inlägg i tråden
Så du menar på fullaste allvar att jag hotat dig, eller i din välmening att någon använt mitt konto och hotat dig?

Detta är direkta lögner och förtal som jag anmält och åter kommer anmäla till moderatorn.
Jag har aldrig skickat PM till någon aktivt, annat än svarat på PM skickade till mig. Endast till moderatorn är PM som jag skapat nu sist (en gång innan angående att vi såg vem personen var bakom ett nick och hur man skulle förhålla sig till detta).

Jag ber alla som sett några hot här i tråden, som det nämndes, om mitt nick nämndes på något sätt i dessa.

Jag ber alla här inne, oavsett vilken SD-tros-uppfattning ni har, att inte tro på dessa uppgifter att jag ens skulle ha varit i närheten av att hota någon alls.
Citera
2018-08-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Så kan det vara. Allt beror väl på när LW bjöd in HD för en fika? Om vi nu ska tro på att det har hänt.
Den eventuella kaffestunden ska in i tidsschemat nov -16 ofredandeanmälan, jan -17 misshandelsanmälan, feb -17 semmelevent och istur med SD, våren -17 bästisarna försvinner från Facebook, hösten -17 anmälan om misshandel läggs ner, mars -18 lång cachetur med SD enligt SDs loggar, våren -18 SD/HD lämnar in skilsmässa. Sen ska ML, JS, Norgekillen (minns inte initialerna nu) och sp**dlinkan in i detta tidsschema också. Helt ärligt minns jag inte, på grund av trötthet, alla turer nu men vi kan nog enas om att det var jävligt tilltrasslat på flera plan?
Fy fan vilken jäkla cirkus 😮. Att dessa människor inte för länge sedan har stannat upp och tänkt igenom sina liv. Hur har de hunnit och orkat med alla andra måsten man har i livet..arbete, barn, tvätta bilen, klippa gräsmattan etc...
Citera
2018-08-30, 22:48
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
JG fick reda på deras affär strax efter misshandeln. Han bröt då med LW, det vet hela caching kretsen.
Han förlät tydligen SDs svek, men inte LWs.
Ja vad än SD säger och gör, hans ord är inte värt något, det har ju visat sig igen, igen och igen.

Och vad kan det betyda att han förlät SDs svek men
inte LWs?

Låter konstigt.

Det var ju ändå SD som var gift.

Var han själv intresserad av LW men blev nobbad
"för att hon inte ville ha någon relation".
Och sedan fick han alltså veta att hon hade haft en relation
med SD.

ELLER stämmer teorin om att SD och JG har en
sexuell relation och han var arg på LW för att hon
varit tillsammans med hans man?

Gick han sedan på SDs BS och förlät honom?
Citera
2018-08-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det kanske bara är jag som är trög här, men vad menar ni med att loggen är "bakdaterad". När menar ni då att loggen skall ha skrivits?

I vanliga fall loggar man samma dag eller några dagar efter man hittat cachen.
Här skriver han att LW är död, så loggen har skrivits mer än 1.5 månad efter han påstår att de hittat den. Sannolikt nyligen för att ge sken av att de inte var ovänner, för att minska motivet alla tror han har.
Citera
2018-08-30, 22:50
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Fy fan vilken jäkla cirkus 😮. Att dessa människor inte för länge sedan har stannat upp och tänkt igenom sina liv. Hur har de hunnit och orkat med alla andra måsten man har i livet..arbete, barn, tvätta bilen, klippa gräsmattan etc...

Ja, verkligen. Men fint att få ta del av insatta och närståendes utsagor här i tråden nu. Även om man inte hänger med i geocachingvärlden så är det intressant att höra hur relationerna såg ut över tid och kanske då kopplat till den bakdaterade loggen som ni pratar om här ovan.
Citera
2018-08-30, 22:52
Medlem
Philomenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Och vad kan det betyda att han förlät SDs svek men
inte LWs?

Låter konstigt.

Det var ju ändå SD som var gift.

Var han själv intresserad av LW men blev nobbad
"för att hon inte ville ha någon relation".
Och sedan fick han alltså veta att hon hade haft en relation
med SD.

ELLER stämmer teorin om att SD och JG har en
sexuell relation och han var arg på LW för att hon
varit tillsammans med hans man?

Gick han sedan på SDs BS och förlät honom?

Intressanta frågor och tänkte också på ordet "svek" och undrar hur det avsågs här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in