Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Du och 8711 samt andra stollar slog ju i taket av glädje när det visade sig att SD stigit 0,4 procent i den mätning som föregick denna. Satsa du på mätningarna från Yougove/Sentio. Jag avvaktar valresultatet men ditt skratt och hånande skall jag stoppa i din breda käft tillika hals då.

Slog jag i taket av glädje??? Det som påpekades från flera i denna tråd var att 19,2% i går hos Sifo var rekord, vilket är ett obestridligt faktum. Eller hur? Det tidigare rekordet från december 2015 slogs med ynka 0,2%. Mycket större glädje än så var det väl knappast? Men dock ett nytt rekord för SD hos Sifo.
Det är rätt intressant när du av alla i denna tråd kallar folk för stollar. Det är fanimej stor humor... Du som kom - och fortsätter att komma - med den ena mer rubbade prognosen efter den andra. En tydligare kontraindikator än du lär vara svår att finna. Och dessutom fortsätter du att vara kaxig - trots att alla vet vilken fullfjädrad och komplett idiot du visat dig vara ända sedan du började lansera dina SD-förutsägelser i denna tråd. Dina "tak" på 5%, 7%, 8% och 10% för SD är riktiga klassiker som du fått äta upp mer än en gång. Med rätta p g a av din arrogans och tykna attityd.
När man har haft så mycket fel som du i över tio års tid kan man tycka att du borde ha kommit till något slags självinsikt om dina grova tillkortakommanden, men icke. Du verkar vara alltför korkad för det. Du fortsätter spy ur dig den ena idiotin efter den andra, du fortsätter uppvisa samma djupa ignorans. Det tragiska är att jag tror att du inte är medveten om hur förryckt du i själva verket är.
Du tror att SD kommer att få 18% (vilket du uppgav för inte så länge sedan). Enligt dig var det också mindre än en procents chans att SD skulle få högre än 20% i valet. Nu är vi så nära "målet", så nära facit, att vi helt enkelt får avvakta och se var SD hamnar. Det enda vi med väldigt stor sannolikhet kan ana oss till är att du kommer att vara lika snett ute som du varit under de senaste tio åren - av den enkla anledningen att det bästa sättet att förutsäga en persons framtid är att titta på vederbörandes förflutna. Bevisen har vi i denna tråd om vi backar och läser dina inlägg från 2009 och framåt. Slutsatserna är enkla att dra. Ditt förflutna säger mängder om dig, bäste Powergirl.
Jag avvaktar också valresultatet - med spänning, ska tilläggas. Och en sak kan vi vara helt säkra på: antingen kommer du att vara närmare, eller jag. Det troliga är väl att resultatet kommer att ligga någonstans mitt emellan våra prognoser.
För övrigt har jag bara en sak till att säga dig före valet: du kan flyga och fara åt fanders, ditt vänstervridna helvete!