2018-08-29, 21:55
Medlem
JustZlatans avatar
Inga normala människor vill ha ett raskrig som Nordisk alternativhöger och AfS vill. Vilken tur att UG visade det här reportaget innan valet. Jag höll på att gå i fällan. Nu blir det SD för hela slanten! Jimmie är kung!
Citera
2018-08-29, 21:58
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodybjorn
Är det någon som vet hur många läsare Fria Tider har i månaden? Fria Tider sympatiserar ju med AfS och desto fler läsare på Fria Tider desto fler röster kommer AfS att få skulle jag tro!

Expo 2016-07-06:
Citat:
Sajterna når ut

Det en konst i sig att försöka reda ut hur mycket trafik de högerextrema och högerpopulistiska alternativmedierna har. I antologin Migration i medierna - men det får man väl inte tala om! har några av sajterna redovisat antal unika besökare under de senaste 30 dagarna. Fria Tider (1 419 573), Nyheter Idag (416 214), Avpixlat (788 282) och Motgift (80 770).

Visserligen från 2016, men jag tror inte att Fria Tider har minskat sedan dess, snarare tvärtom.
Enligt Reuters Institute läser 11 procent av svenskarna Fria Tider varje vecka, så expos siffra låter rimlig. http://www.friatider.se/reuters-institute-fria-tider-st-rre-n-dagens-industri

Det finns varken sport- eller kändisnyheter på Fria Tider, utan enda skälet att läsa där är om man är intresserad av vad som händer i Sverige ur ett annat perspektiv än det statligt sanktionerade.

Perfekt målgrupp för AfS.
Citera
2018-08-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Inga normala människor vill ha ett raskrig som Nordisk alternativhöger och AfS vill. Vilken tur att UG visade det här reportaget innan valet. Jag höll på att gå i fällan. Nu blir det SD för hela slanten! Jimmie är kung!

Haha, du kan vara det absolut sämsta trollet jag någonsin sätt. Låtsas vilja rösta på AfS för att sedan vända 180 grader efter att ha sett en vinklad dokumentär som inte ens nämner AfS. Lägg ner och stick från tråden!
Citera
2018-08-29, 22:02
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Haha, du kan vara det absolut sämsta trollet jag någonsin sätt. Låtsas vilja rösta på AfS för att sedan vända 180 grader efter att ha sett en vinklad dokumentär som inte ens nämner AfS. Lägg ner och stick från tråden!

Jag beställde till och med valsedlar från AfS. Det kommer antagligen snart med posten. Det var ju onödigt. Så jo, jag var ganska inställd på att rösta AfS.
Citera
2018-08-29, 22:02
Medlem
Citat:
Jag beställde till och med valsedlar från AfS. Det kommer antagligen snart med posten. Det var ju onödigt. Så jo, jag var ganska inställd på att rösta på AfS.

Nej det var du inte ditt våp, lägg ner.
Citera
2018-08-29, 22:03
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Nej det var du inte ditt våp, lägg ner.

Jag kan ju lägga upp bilder när valsedlarna kommer om du inte tror mig.
Citera
2018-08-29, 22:03
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Hur hade du tänkt dig att detta raskrig skulle utspela sig? Några förortsbruschor med kalasjnikovs mot den svenska försvarsmakten med full stridsutrustning, stridsvagnar, helikoptrar och en massa modern teknologi? Låter som ett jätteallvarligt krig det...
Citera
2018-08-29, 22:05
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Hur hade du tänkt dig att detta raskrig skulle utspela sig? Några förortsbruschor med kalasjnikovs mot den svenska försvarsmakten med full stridsutrustning, stridsvagnar, helikoptrar och en massa modern teknologi? Låter som ett jätteallvarligt krig det...

Det får du givetvis fråga Dulny och Jeff Ahl om. Jag har ingen aning.
Citera
2018-08-29, 22:07
Avslutad
Citat:

Vart i deras partiprogram står det att de vill starta ett raskrig ? Något som jag då missat
Citera
2018-08-29, 22:09
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Vart i deras partiprogram står det att de vill starta ett raskrig ? Något som jag då missat

Klart att det inte står i partiprogrammet. Men alla som kan tänka kan se en koppling mellan Nordisk alternativhöger, som faktiskt pratar om raskrig, och AfS.
Citera
2018-08-29, 22:11
Medlem
me-wes avatar
Citat:
Klart att det inte står i partiprogrammet. Men alla som kan tänka kan se en koppling mellan Nordisk alternativhöger, som faktiskt pratar om raskrig, och AfS.
Ditt skådespel når ju fantastiska nivåer. Vilka substanser har du roat dig med ikväll?
Citera
2018-08-29, 22:11
Avslutad
Citat:

Tror att folk spekulerar om riskerna visst men knappast vill någon vettig människa eftersträva efter det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in