Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Japp det är hans egna ord. Jag är psykopat. Det står en hel del om hans psykiatriska diagnoser och störningar. Han har också vid tidigare tillfällen sagt då han avtjänat för misshandel av annan kvinna att det är deras fel att han slår.
Jag ska fördjupa mig. Har påbörjat läsning i FUP för egen bedömning och Här snackar vi psykopati i centrum och vad det medför.
Hon är i en oerhört komplex situation, i en bubbla av kaos som blockerar lösningar - varav hon hoppas på att allt ska rinna ut i sanden, att han försvinner; att det ska lugna ner sig.
För att hon i grunden är livrädd vilket är en klassiker i sån här situation och i kubik för att det handlar om en psykopat.
Jag ser redan att den snedvridna bild som Sno vill göra gällande om hunden inte stämmer för fem öre. Självklart via att skuldbelägga som vanligt samt påstå att det bara är piece of cake och en massa skitrekommendationer om vad hon borde gjort. Jag kan redan se varför hon vill ha hunden hos sig.
En kvinna i hennes sits är inte klartänkt så det snusförnuftiga skitsnacket i denna tråd kan man sonika bortse ifrån. Det visar snarare att vissa har NOLL KOLL på vad det här handlar om.
Jag återkommer när jag tagit mig längre in i FUP.