2018-08-29, 20:02
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Det var väl ganska självklart att det var MK som var den som menades. Jag skrev även detta den 27:e juli: https://www.flashback.org/sp64752637
Om du ägnade mer tid åt att läsa det som andra skriver i stället för att hoppa på allt och alla som inte tycker som du skulle kanske andra också kunna "tillrättavisa" dig innan du springer iväg i (panik?). Man det är ju ingen idé att säga något till dig som går emot minsta lilla för då startar du bara nästa krig.

Det är möjligt att det var ganska uppenbart att det var MK som i första hand åsyftades, inte minst när man läser inläggen såhär i efterhand. MEN ingen människa är felfri, inte ens du. Dessutom lyckades jag inte hitta den aktuella bilden, varken i BWs flöde eller i MKs fb, så det strulade en hel del vid det här tillfället.

Jag ägnar väldigt mycket tid åt att läsa i tråden, jag läser ALLT. Så du tonfisken, anklaga mig inte för att inte läsa det andra skriver, ok?

Vidare så hoppar jag definitivt inte på allt och alla, långt därifrån. Det finns dock ett antal nick här som manipulerar tråden och det är dom jag ifrågasätter, inga andra, förstått?

Det är ytterst märkligt att DU inte tål att vissa nicks ifrågasätts här i tråden. Att du tar dessa lögnhalsar i försvar och istället flyger på mig säger allt om dig tonfisken...
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-08-29 kl. 20:21.
Citera
2018-08-29, 20:17
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Öh...🤯 paranoid not. Men Vi får snart se vem som är mest fejk, blir spännande.

Jaså det får vi, ok?
"Vi får snart se" skriver nu även du - men NÄR?
Även Freija21 påstod häromdagen samma sak: "Alla i tråden ska snart få veta", så återigen Freija - NÄR??

Vi var minst 4 som ställde frågan: "NÄR?" till Freija direkt efter hens senaste "sensationella avslöjande" men hen ignorerar medvetet frågan, hen vägrar helt enkelt att svara - hur trovärdig är man då?

För övrigt så kan man aldrig vara fejk bara för att man ifrågasätter saker och ting, att ifrågasätta är raka motsatsen till fejk.
Den som är fejk far med osanning och ljuger medvetet.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-08-29 kl. 20:44.
Citera
2018-08-29, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Det är möjligt att det var ganska uppenbart att det var MK som i första hand åsyftades, inte minst när man läser inläggen såhär i efterhand. MEN ingen människa är felfri, inte ens du. Dessutom lyckades jag inte hitta den aktuella bilden, varken i BWs flöde eller i MKs fb, så det strulade en hel del vid det här tillfället.

Jag ägnar väldigt mycket tid åt att läsa i tråden, jag läser ALLT. Så du tonfisken, anklaga mig inte för att inte läsa det andra skriver, ok?

Vidare så hoppar jag definitivt inte på allt och alla, långt därifrån. Det finns dock ett antal nick här som manipulerar tråden och det är dom jag ifrågasätter, inga andra, förstått?

Det är ytterst märkligt att DU inte tål att vissa nicks ifrågasätts här i tråden. Att du tar dessa lögnhalsar i försvar och istället flyger på mig säger allt om dig tonfisken...
Inte alls, men att du inte tål något som går emot dig säger allt om dig.
Dvs. Detta svar var enbart förväntat.
Du fyller enbart ut tråden med massa tjafs. När någon inte hänger på ditt spår så blir det tjafs, när någon säger emot det blir det tjafs. Så fort nån påpekar DITT sätt att skriva och reagera i tråden så TROR du att man håller med t.ex Ugglan. Det är HELT felaktig tolkning jag håller inte med dig, men jag håller inte heller med Ugglan.

Du var PRECIS lika arrogant och stingslig förra året.
Vad är det som tynger dig egentligen Pudeln? Du hoppar på t.ex Freja och kräver bevis och närapå utskrivna källor, medan du själv VÄGRAR stödja dina TVÄRSÄKRA påståenden (som, om du frågar mig är helt ogrundade och bygger på feltolkningar och paranoia). Ja nyss har du blivit HELT säker på BW, förra året var du HELT säker på KM, innan du fick en religiös uppenbarelse som du hela tiden hänvisar till för att slippa förklara varför.
Citera
2018-08-29, 20:59
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Inte alls, men att du inte tål något som går emot dig säger allt om dig.
Dvs. Detta svar var enbart förväntat.
Du fyller enbart ut tråden med massa tjafs. När någon inte hänger på ditt spår så blir det tjafs, när någon säger emot det blir det tjafs. Så fort nån påpekar DITT sätt att skriva och reagera i tråden så TROR du att man håller med t.ex Ugglan. Det är HELT felaktig tolkning jag håller inte med dig, men jag håller inte heller med Ugglan.

Du var PRECIS lika arrogant och stingslig förra året.
Vad är det som tynger dig egentligen Pudeln? Du hoppar på t.ex Freja och kräver bevis och närapå utskrivna källor, medan du själv VÄGRAR stödja dina TVÄRSÄKRA påståenden (som, om du frågar mig är helt ogrundade och bygger på feltolkningar och paranoia). Ja nyss har du blivit HELT säker på BW, förra året var du HELT säker på KM, innan du fick en religiös uppenbarelse som du hela tiden hänvisar till för att slippa förklara varför.

Jag tål det men det är givetvis jobbigt att bli påhoppad av "en hel liten armé "...

Tjafset uppstår eftersom vissa inte gillar när saker ifrågasätts här i tråden, varför ställer du så dumma frågor när du redan vet svaret?

Förra året, ja det är klart att det blev obekvämt då eftersom jag kom vissa saker på spåren...

Inget tynger mig - är det något som tynger dig tonfisken? min närvaro i tråden uppenbarligen.

Du har helt fel, att jag förra året var "säker" på KM och drev det spåret var för att få mer info om KM-sidan och ja det gav mycket, vad som kom fram där blev nästan som en religiös uppenbarelse faktiskt!
Citera
2018-08-29, 21:00
Medlem
Har läst och lyssnat mycket när det gäller Helena. Jag är verkligen ledsen å Helenas anhörigas vägnar. Den här tråden har ju sannerligen ballat ur. Verkar mest handla om att kasta skit trådskapare emellan. Den som vet något, berätta !
Citera
2018-08-29, 21:00
Medlem
Citat:
Jaså det får vi, ok?
"Vi får snart se" skriver nu även du - men NÄR?
Även Freija21 påstod häromdagen samma sak: "Alla i tråden ska snart få veta", så återigen Freija - NÄR??

Vi var minst 4 som ställde frågan: "NÄR?" till Freija direkt efter hens senaste "sensationella avslöjande" men hen ignorerar medvetet frågan, hen vägrar helt enkelt att svara - hur trovärdig är man då?

För övrigt så kan man aldrig vara fejk bara för att man ifrågasätter saker och ting, att ifrågasätta är raka motsatsen till fejk.
Den som är fejk far med osanning och ljuger medvetet.

Haha - vad räknas prank som då?
Citera
2018-08-29, 21:03
Medlem
Ugglan.s avatar
DisappointedTuna äger diskussionen för tillfället. Kliniskt rena inlägg!
Citera
2018-08-29, 21:23
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
KM är mannen som vi kallar pilot här i tråden, efter den information som jag har fått så finns det ingen anledning att för mig ens diskutera någon annan person.

KM har förstört livet för så många, inkl sin egen familj.
gör det enda rätta KM

Men du Freija21: Om du har två "A-källor" så måste ju dessa källor redan känna igen sig i tråden?! Jag köper dig, källorna och KM som "mannen med pilotglasögon" om du bara ger oss det bevis som vi behöver. Du vinner guldmedaljen direkt.
Citera
2018-08-29, 21:27
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Haha - vad räknas prank som då?

Det kan vara kul ibland att se hur delar av "KMs lilla armé" reagerar när någon utomstående ifrågasätter "pilot" för då får hela tråden VERKLIGEN direkt höra vem som minsann "på riktigt" är pilot eftersom det enligt trådens "lilla KM-armé " bara finns en som kan vara det och det är givetvis KM. Något som t.ex nicket Darkfire nyligen fick erfara när hen plötsligt påstod att det är PK som är "pilot"!!! Jag tyckte att det var sååå sjukt roligt så jag var tvungen att driva det hela lite själv för att se reaktionen... och den var minst sagt underhållande, tack!
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-08-29 kl. 21:31.
Citera
2018-08-29, 21:37
Medlem
Citat:
Det kan vara kul ibland att se hur delar av "KMs lilla armé" reagerar när någon utomstående ifrågasätter "pilot" för då får hela tråden VERKLIGEN direkt höra vem som minsann "på riktigt" är pilot eftersom det enligt trådens "lilla KM-armé " bara finns en som kan vara det och det är givetvis KM. Något som t.ex nicket Darkfire nyligen fick erfara när hen plötsligt påstod att det är PK som är "pilot"!!! Jag tyckte att det var sååå sjukt roligt så jag var tvungen att driva det hela lite själv för att se reaktionen... och den var minst sagt underhållande, tack!

Ok - jag tillhör inte "lilla armen" haha. Har haft ett öppet sinne ang alla teorier - så även dina. Tråden saknar väl för tillfället någon av alla vittne som varit på förhör - varför pratar man inte här - att man orkar gå o "bära" på fakta. Polisen har ju lagt ner ändå.
Citera
2018-08-29, 23:35
Medlem
Citat:
Nej, PW säger att hon aldrig har sagt att "pilot" bor kvar i Mariestad.

ok, checkade en gang til nu, finner bara at hun inte vil kommentera det
Citera
2018-08-29, 23:49
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
M*ikael K*jellquist inte Ljungqkvist. MK skriver "dåvarande sambo" om BW.

Tack Divadnil!
Såg väl slarvigt .Bra ,så ej fel namn skrivs ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in