2018-08-29, 12:28
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag vill påtala att jag inte har förstått turerna de senaste veckorna. Läser det som att det skrivs lika många PM som inlägg och tar det som förklaring när jag inte följer med. Det är dock trist att inte kunna följa det rimliga i att folk förs fram eller när skribenter förkastas som trovärdiga.

Gårdagens kölhalning av Freija21 kunde jag inte följa med i. Kunde inte av Ugglans PM läsa mig till att hennes ord inte varit trovärdiga. Jag förstår vad du skriver Ugglan men är inte enig i din bedömning.

Jag har aldrig hetsat upp mig nämnvärt när det hojtas att någon ”styr tråden”. Jag har aldrig sett det som att någon kan styra diskussionen någon längre stund. Starka uppgifter står för sig själva och försvinner inte pga stickspår. Stickspåren kan dock ta oändliga vägar.

Varför kriga om en skribents trovärdighet när hon fortfarande står för den enda tunga uppgift som hon har presenterat? En uppgift som också styrks av annan skribent som jag anser vara trovärdig. Tråden är heller inte betjänt av att såga enskilda postare, det gör snarare att övriga blir skeptiska till det kraftiga motståndet.
Citera
2018-08-29, 14:24
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Syna på. Jag har hela tiden försökt komma med styrkta uppgifter, och tycker att jag många gånger lyckats bättre än dig. Min egen övertygelse finns också baserat på en källa snarare än insikt. Du verkar ha lite att göra, inläggen nu har din signatur varannan gång. Ha en skön ledighet.

Jag är ledsen att behöva göra dig besviken, jag har och behöver endast ett konto här i tråden. Däremot finns det andra som har desto fler.

Om du ser min signatur i vart och vartannat inlägg så börjar du bli riktigt paranoid nu, vilket är förståligt.
Det är bra och verkligen på tiden att fler användare börjar få upp ögonen för vad som sker här i tråden.
Citera
2018-08-29, 15:09
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
KM är mannen som vi kallar pilot här i tråden, efter den information som jag har fått så finns det ingen anledning att för mig ens diskutera någon annan person.

KM har förstört livet för så många, inkl sin egen familj.
gör det enda rätta KM

Vilka vi? Tråden har bearbetats i över 1 års tid av ett antal nicks och indoktrinerats att "pilot" = KM och att inga andra alternativ eller möjligheter finns.
Citera
2018-08-29, 15:21
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag vill påtala att jag inte har förstått turerna de senaste veckorna.

Gårdagens kölhalning av Freija21 kunde jag inte följa med i. Kunde inte av Ugglans PM läsa mig till att hennes ord inte varit trovärdiga.

Jag har aldrig hetsat upp mig nämnvärt när det hojtas att någon ”styr tråden”.

Varför kriga om en skribents trovärdighet när hon fortfarande står för den enda tunga uppgift som hon har presenterat? En uppgift som också styrks av annan skribent som jag anser vara trovärdig. Tråden är heller inte betjänt av att såga enskilda postare, det gör snarare att övriga blir skeptiska till det kraftiga motståndet.

Din trovärdighet är numera nere på 0 hos mig. Jag vet även vad du var ute efter i dina sluga, inställsamma och manipulativa PM, du gjorde ett par riktigt bra och avancerade försök att röja min identitet. Nej du Fedup, det jag länge har misstänkt är nu efter ditt senaste inlägg bekräftat.

Och DU, sluta upp med att kalla Freija21 för "hon" som du gör vid ett flertal tillfällen i ditt inlägg, eftersom det precis lika gärna kan vara en "han"

Intressant utveckling i tråden... minst sagt.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-08-29 kl. 16:16.
Citera
2018-08-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella6
Så MK : Mikael Ljungkvist var sambo med Bw?Under denna sorgliga sommar .
Ok,Nån som har info ?

Självklart blir jag intresserad då jag söker en nära till Björn W.

Nå nu är det godnatt på er!
M*ikael K*jellquist inte Ljungqkvist. MK skriver "dåvarande sambo" om BW.
Citera
2018-08-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag vill påtala att jag inte har förstått turerna de senaste veckorna. Läser det som att det skrivs lika många PM som inlägg och tar det som förklaring när jag inte följer med. Det är dock trist att inte kunna följa det rimliga i att folk förs fram eller när skribenter förkastas som trovärdiga.

Gårdagens kölhalning av Freija21 kunde jag inte följa med i. Kunde inte av Ugglans PM läsa mig till att hennes ord inte varit trovärdiga. Jag förstår vad du skriver Ugglan men är inte enig i din bedömning.

Jag har aldrig hetsat upp mig nämnvärt när det hojtas att någon ”styr tråden”. Jag har aldrig sett det som att någon kan styra diskussionen någon längre stund. Starka uppgifter står för sig själva och försvinner inte pga stickspår. Stickspåren kan dock ta oändliga vägar.

Varför kriga om en skribents trovärdighet när hon fortfarande står för den enda tunga uppgift som hon har presenterat?
En uppgift som också styrks av annan skribent som jag anser vara trovärdig. Tråden är heller inte betjänt av att såga enskilda postare, det gör snarare att övriga blir skeptiska till det kraftiga motståndet.
Det är uppenbart att Freija inte vill berätta någonting om BW trots att hen säger sig känna honom. Tycker du inte det är märkligt? Jag ser bara två alternativ till det och det är:
1. Freija känner inte alls BW som hen påstått.
2. Freija vill dölja saker kring BW.
Oavsett vilken av de två punkterna som stämmer in så tappar hen trovärdigheten totalt.
Citera
2018-08-29, 15:44
Medlem
Citat:
KM är mannen som vi kallar pilot här i tråden, efter den information som jag har fått så finns det ingen anledning att för mig ens diskutera någon annan person.

gör det enda rätta KM
Är du då också säker på att Klas var ensam GM eller kan Björn ha anslutit?
Citera
2018-08-29, 16:21
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Din trovärdighet är numera nere på 0 hos mig. Jag vet även vad du var ute efter i dina sluga, inställsamma och manipulativa PM, du gjorde ett par riktigt bra och avancerade försök att röja min identitet. Nej du Fedup, det jag länge har misstänkt är nu efter ditt senaste inlägg bekräftat.

Och DU, sluta upp med att kalla Freija21 för "hon" som du gör vid ett flertal tillfällen i ditt inlägg, eftersom det precis lika gärna kan vara en "han"

Intressant utveckling i tråden... minst sagt.

Du gav mig tre nya adjektiv som ingen någonsin har gett mig. Och du fetade mitt inlägg utan att lyfta den bisats som var min essens.

När jag kontaktade dig vet du att det handlade det om att jag ville få en officiell uppgift på mmpg, jag kontaktade flera instanser utan svar och jag mailade sedan PW. Du och jag resonerade om detta. Du hänvisar till att jag försökte röja din identitet när jag skickade en länk i ett PM, jag är fortfarande lika ovetande att man kan röja sin IP-adress genom att klicka på länkar.

Jag är aldrig ute efter någons identitet, vad skulle jag med dina uppgifter till? Det tror jag inte ens att du kan stå för att du skriver. Jag förstår inte din hållning. Tycker att du hade en god ingång i diskussionen när du återkom. Jag antar att du nu håller på att spela ut dig själv men jag förstår inte varför.

Det är väl rimligt att skriva hon om ett kvinnligt NN? Freija21 kan vara en han men jag använder inte hen.
Citera
2018-08-29, 16:57
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det är uppenbart att Freija inte vill berätta någonting om BW trots att hen säger sig känna honom. Tycker du inte det är märkligt? Jag ser bara två alternativ till det och det är:
1. Freija känner inte alls BW som hen påstått.
2. Freija vill dölja saker kring BW.
Oavsett vilken av de två punkterna som stämmer in så tappar hen trovärdigheten totalt.

Jag har flera gånger uttryckt mig skeptisk till Freija21, senast igår. Jag tycker också att BW är intressant i egenskap av att själv uttrycka att han är den sista som pratar med henne. Jag kan inte säga emot varken ditt första eller andra påstående men jag har inte fått uppfattningen att Freija vet något om själva händelsen. Jag läser det som att hon tyckte om honom då.
Citera
2018-08-29, 17:53
Medlem
Greenskys avatar
Citat:

gör det enda rätta KM

Stå på dig Freija om det du antyder känns rätt för dig! Jag tror dig! Tyvärr är det en tragedi utan dess like om KM är oskyldig men efter vad som pekas ut mot honom i tråden får i alla fall jag intrycket av att han hamnar i tio i topp-listan över Sveriges värsta skitstövlar och rövhål. Likaså med BW samt PU.

Tragiskt..

Ta och snacka ut nu KM, sanningen denna gången.
Citera
2018-08-29, 18:04
Medlem
Citat:
Jag är ledsen att behöva göra dig besviken, jag har och behöver endast ett konto här i tråden. Däremot finns det andra som har desto fler.

Om du ser min signatur i vart och vartannat inlägg så börjar du bli riktigt paranoid nu, vilket är förståligt.
Det är bra och verkligen på tiden att fler användare börjar få upp ögonen för vad som sker här i tråden.

Öh...🤯 paranoid not. Men Vi får snart se vem som är mest fejk, blir spännande.
Senast redigerad av lubbe75 2018-08-29 kl. 18:07.
Citera
2018-08-29, 18:47
Medlem
Citat:
Jaså var det så illa? vad synd att du inte korrigerade den missförståndet direkt då, istället för att berätta det nu 1,5 mån senare...
Som jag minns det spann du själv vidare på MO och DO, varför gjorde du det om nu MK var den som var intressant?
Det var väl ganska självklart att det var MK som var den som menades. Jag skrev även detta den 27:e juli: https://www.flashback.org/sp64752637
Om du ägnade mer tid åt att läsa det som andra skriver i stället för att hoppa på allt och alla som inte tycker som du skulle kanske andra också kunna "tillrättavisa" dig innan du springer iväg i (panik?). Man det är ju ingen idé att säga något till dig som går emot minsta lilla för då startar du bara nästa krig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in