2018-08-28, 22:30
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Nu pratade precis Filip och Fredrik i sin tv-serie Breaking News om honom och visade klippet.

Nu kanske Aftonbladet vågar blåsa upp det här, eller har han en hake på dom med?
Citera
2018-08-28, 22:32
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Det är väl ändå bara homosexuella som skulle bry sig om vad Petter säger på fyllan eller?

Helt allvarligt vem fan bryr sig, ni skulle väl också lacka ur om ni blev filmade utan eran vetskap?

Han är människa som precis alla andra. Han har gjort en del sköna låtar så vad han gör på sin fritid skiter jag fullständigt i. Flashback blir bara mer och mer som familjeliv ju mer åren går.

Ett gäng bögar är vad ni är.

En kändis gör bort sig på fyllan = Exakt så personen beter sig 24/7.

Du gör bort dig på fyllan = Göm dig hemma i en månad sen kan du lura ditt ego att du är världens bästa människa igen.

Handlar väl mer om hans ego och hur han framställt sin mediabild av sig själv? Ärlighet och ”äkta” värderas i min värld. På fyllan eller inte spelar ingen roll
Citera
2018-08-28, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nu kanske Aftonbladet vågar blåsa upp det här, eller har han en hake på dom med?

Är du på riktigt? Du tycker vi ska bo i ett Sverige där det ska bli en nyhet att en artist har vart full och inte velat bli livefilmad?

Herregud..
Citera
2018-08-28, 23:01
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Är du på riktigt? Du tycker vi ska bo i ett Sverige där det ska bli en nyhet att en artist har vart full och inte velat bli livefilmad?

Herregud..

Nja det är väl mer hoten jag syftar på. Och när AB idag gör artiklar baserade på influencers instagramkonton är det väl ändå märkligt att det är tyst om detta? Har jag fel? Herregud..
Citera
2018-08-28, 23:02
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytandemars
Vad sa dom då? Verkar slätstruket i media i övrigt. Han har gått och blivit Vitamin well ambassadör nu också.

Mest hånade honom om hur hård han leker ”Han spelar Kumla men han så otroligt långt ifrån Kumla”.

Fy fan.. Såg att han släppte en ”limitid edition” champagne också. Så jävla tragiskt med så mycket trådar i luften som han egentligen inte har någon som helst koppling till. Vi alla minns väl chokladasken som kom kort efter hans egna vin?
Citera
2018-08-28, 23:09
Medlem
raven101s avatar
Citat:

Det tror jag inte. Men andra tidningar kommer att göra. Känns som en typisk artikel för t.ex Nyheter24 som jobbar mycket med clickbait.

Petter kommer ju inte bli glad vem som än väljer att publicera det. Men lär iallfall skicka en faktura.
Citera
2018-08-28, 23:51
Medlem
Citat:
Nja det är väl mer hoten jag syftar på. Och när AB idag gör artiklar baserade på influencers instagramkonton är det väl ändå märkligt att det är tyst om detta? Har jag fel? Herregud..

Och hur lät dessa hot? Här prata med min advokat? Jag skickar hit folk? Låg tröskel för vad som är ett hot isåfall.

Ja, det är märkligt att det blir artiklar baserade på influencers instagram konto absolut men där finns det ingen risk att bryta mot pressetiska regler.

Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Det tror jag inte. Men andra tidningar kommer att göra. Känns som en typisk artikel för t.ex Nyheter24 som jobbar mycket med clickbait.

Petter kommer ju inte bli glad vem som än väljer att publicera det. Men lär iallfall skicka en faktura.

Du kan inte kalla Nyheter24 för en tidning.. Och varför skulle Petter skicka en faktura?
Citera
2018-08-29, 00:07
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Och hur lät dessa hot? Här prata med min advokat? Jag skickar hit folk? Låg tröskel för vad som är ett hot isåfall.

Ja, det är märkligt att det blir artiklar baserade på influencers instagram konto absolut men där finns det ingen risk att bryta mot pressetiska regler.

Du kan inte kalla Nyheter24 för en tidning.. Och varför skulle Petter skicka en faktura?

Det var ett uppenbart skämt.. Iom nu senaste som en politiker inom KD skickade en faktura på 8k till en person för en "retweetad" bild. Även Magnus Betnér gjorde detta när de användt en bild från hans Instagram. Detta fick han dock igenom. Men detta är ju såklart annorlunda.
Citera
2018-08-29, 10:15
Medlem
karlinges avatar
Citat:

"Skickar hit folk" "hämta alla" har jag hört som hot sedan jag var 15 år, så alla vet vad det betyder. Låg tröskel eller inte. Finns andra som hotar med att dom kommer tillbaka på "två hjul" eller "hämtar västar". Du kanske kan lista ut vad det betyder också? Korvgubben tog det i alla fall direkt som hot och darrade på rösten.
Citera
2018-08-31, 10:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Det är väl ändå bara homosexuella som skulle bry sig om vad Petter säger på fyllan eller?

Helt allvarligt vem fan bryr sig, ni skulle väl också lacka ur om ni blev filmade utan eran vetskap?

Han är människa som precis alla andra. Han har gjort en del sköna låtar så vad han gör på sin fritid skiter jag fullständigt i. Flashback blir bara mer och mer som familjeliv ju mer åren går.

Ett gäng bögar är vad ni är.

En kändis gör bort sig på fyllan = Exakt så personen beter sig 24/7.

Du gör bort dig på fyllan = Göm dig hemma i en månad sen kan du lura ditt ego att du är världens bästa människa igen.

Har inget till övers för Petter iofs, men i detta fallet är det tom konstigt att han inte lackade ur mer. Får snarast intryck av att han är en torrboll. De flesta som tittar tänker nog att denna korvgubben måste undvikas. Det är ju nästan som att ha kamera på krogtoalett och lägga upp materialet sen. Helt sjukt .
Senast redigerad av simson12 2018-08-31 kl. 10:03.
Citera
2018-10-06, 00:35
Avslutad
Relaterat? https://www.youtube.com/watch?v=aBbVeMlbF80
Citera
2018-10-06, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Relaterat? https://www.youtube.com/watch?v=aBbVeMlbF80

Patetiskt ifall det är fallet. Jag hoppas att Petter isf blir bränd så in i helvete. Inte för att jag bryr mig egentligen, men jag vill tro på Karma och jag tror på Rättvisa åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in