2018-08-28, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymmij1958
Han ska väl jobba på max

Hoppas polisen kollar Joels dator telefon
Då ser ju polis om joel är skyldig eller oskyldig
Vet du om det pågår en polisutredning? Har någon kallats till förhör?
2018-08-28, 15:31
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Hon följer joel till Stockholm terese få ju träffa barnen ofta hon bodde med jimmy i jörn nu umeå
Så då vet du ju vem Jimmy är! ( )
Jimmy född 1958 = Ymmij1958 = ditt alias.

Meeeen jag antar att jag får aPcentera att du svamlar något oerhört.
2018-08-28, 16:01
Medlem
hum.by.666s avatar
Jasså, nu heter det att Tessan ska flytta med Joel? Det var ju för långt bort och ett beslut om distansförhållande. Ja, ja... en "kappvändare" är inte att lita på!

Citat:
Joel terese är tillsamans än
De blir slut mellan dom då joel flyttar till stockholm båda besluta att distansförhållande. Bli för långt. Så dom är jätte bra vänner

Hoten kommer från joels olika mailer och instagram hoten började som jag fått höra av joel var då t j var ihop och dom är fortfarande ihop
Joels insta är bytt till något med dodaslakta
Jag känner joel väl och vet att han kan bli jävligt arg och då kan han göra vad som helst
Exp kasta saker skrika hota mm

Citat:
Hon följer joel till Stockholm terese få ju träffa barnen ofta hon bodde med jimmy i jörn nu umeå

*

Den 11 juli startades på fejjan ett nytt konto av "Jimmy", som om han behöver två stycken konton.

Ordvalet känns bekant: "skära fitta", "döda", "spränga jörn" (liten bokstav i ortnamn, precis som det slarvas med på andra konton) "Kommer att döda många människor" och senaste inlägget: "07682500** Ringmig sånboka vi tid få du se en överaskning du aldrig kommer minnas" (inte mycket till överraskning om man inte kommer att minnas den )

Ger mig fan på att IP-adressen även på detta konto går att lokalisera till Kungsgatan!

Joels nyaste fejkkonto försvann, någon fick väl kalla fötter antar jag.
2018-08-28, 17:27
Medlem
Iseliljas avatar
Men är det något i vattnet i Jörn? Hur kan en liten byhåla avla fram så många stolpskott?
2018-08-28, 17:33
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iselilja
Men är det något i vattnet i Jörn? Hur kan en liten byhåla avla fram så många stolpskott?

Terese är inte från Jörn. Inte heller Joel. Och inte Jimmy om jag minns rätt. Någon får gärna rätta mig.
2018-08-28, 19:18
Medlem
GalenSkånings avatar
Tröttnade ymmij på att bli överbevisad hela tiden? Var ju så skönt drag i tråden när hen var här inne!
2018-08-28, 21:52
Medlem
Det finns en blogg för den som är intresserad: http://tereselindgren.blogg.se/
2018-08-28, 23:09
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Det finns en blogg för den som är intresserad: http://tereselindgren.blogg.se/

"Interljuv"
Ibland undrar jag om lady T faktiskt driver med oss.

2018-08-28, 23:14
Medlem
Någon borde verkligen varna denna "barnfamilj" om vem dom anställt.
Om det nu skulle stämma att det är så?
2018-08-28, 23:15
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Terese är inte från Jörn. Inte heller Joel. Och inte Jimmy om jag minns rätt. Någon får gärna rätta mig.

Nä. Det handlar inte om en specifik plats utan att lika barn leka bäst och därför hamnar i samma sällskap. Med förfärande resultat som synes.
2018-08-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D5
Någon borde verkligen varna denna "barnfamilj" om vem dom anställt.
Om det nu skulle stämma att det är så?

Tänkte så jag med. Hon är farlig
2018-08-28, 23:32
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nä. Det handlar inte om en specifik plats utan att lika barn leka bäst och därför hamnar i samma sällskap. Med förfärande resultat som synes.

Ja, så är det. De lite annorlunda dras till varandra precis som missbrukare bildar A-lag. Dessvärre verkar de elda på varandras beteenden och orsaka drama.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in