Citat:
Ursprungligen postat av
Hacker
Jag har för mig att han var med Andy. En sak ska du veta och det är inte bara 2-3 mord som han begått. Det vore intressant och se vilka som skriver på FB men har aldrig och kommer aldrig att använda facebook. Det finns väl alltid nollor som inte har mycket vett och skriver patetiska inlägg. De får skriva bäst de vill, han fick vad han förtjäna.. Om han hade gett sig på någon med pungkulor tidigare så hade han mött sin död för länge sedan. Jag känner inte minsta empati för Jonas, om Jonas inte var den lilla lustmördaren som han var så skulle han ha vart en jävligt bra och fin människa. Det är synd att han hamna snett.
Kan du inte lägga in skärm dumpar så man få se vad de skrivit.
Du kanske har rätt angående det med A men minnet sviktar.
Njae vet inte om det e så snällt mot dom som beklagar sin sorg att bli uthängda
på flashb. även om det går att blurra så det inte syns vem som skrivit.
Jag har inte huvudet i sandlådan utan jag förstår mycket väl att om man är dömd för 2 mord
1 mordförsök osv så är oddsen rätt höga på att samvetet hans hade mer att dölja.
Som du förstår så fanns det mer än en sida av J med tanke på att som jag sa är det
väldigt många som uttrycker sin saknad och sorg, du säger själv att om man bortser ifrån
de skelett han hade i garderoben så va han på flera sätt en bra kille.
Precis som du säger fanns det inte det minsta skyddsnät när han va ung och kanske behövt det.
Hur som , vet nån om det har tänts några ljus eller lämnats blommor på platsen?
Ingen som har nåt nytt att berätta om själva händelsen för som vanligt är det knäpptyst
ifrån blåvita men dom kanske inte vill se det uppklarat, känns väl lite som deras agenda
när det kommer till att hitta kriminellas mördare.
Kan det bli någon hämnd månntro, det fanns ju både två och tre tunga i J bekantskapskrets