Citat:
Ursprungligen postat av
freeriderXII
Kan ni nämna någon känd svensk medborgare med utländskt påbrå som ni vill ska få stanna kvar i Sverige om de vill dvs. Ett återvandringsbidrag kan ju locka dem att flytta.
David Batra får gärna stanna för mig och varför inte Marcus Oscarsson och Hanif Bali.
Men givetvis vill jag att det etniskt svenska folket skall vara i majoritet. Precis som jag vill att Hankineserna skall dominera Kina och svarta stammar i Afrika. (Dock kanske inte den forna "kapkolonin" där man kan samla boer och britter)
Du kan vara lugn, Kasselstrand och Hahne hade någon brun iranier i deras parti under SDU tiden. Tror personligen inte att de har ändrat sig nämnvärt i den frågan. Baserat på deras retorik under deras torgmöten så verkar de vara okej med skötsamma invandrare.
Citat:
Ursprungligen postat av
robotgura
Jag tror du har fått deras återvandringsprogram om bakfoten. AfS vill inte skicka ut folk baserat på deras etnicitet. De vill skicka hem de som kommit hit och inte ens lyft ett finger för att visa sin tacksamhet i gengäld.
De flesta här i tråden, oavsett om de är pro-AfS eller anti-AfS, har fått AfS:s återvandringsprogram om bakfoten. AfS kommer inte att återvandra svenska medborgare. Möjligtvis så kommer de utvisa invandrarvåldtäktsmän, eller kriminella, och någon enstaka islamoterrorist som har svenskt medborgarskap, men till och med i deras partiprogram antyder de mer eller mindre att de inte kommer ta ifrån någon deras medborgarskap om personen inte vill. Alltså skötsamma invandrare med svenskt medborgarskap. Så de skiljer sig inte direkt från SD i dessa frågor, de är bara lite mindre diskreta i sakfrågan.
Detta dock förutsatt att AfS överhuvudtaget kommer in i år. För att få inflytande på den nivån att de kan börja återvandra en stor del invandrare, måste de ha betydligt mer än 4%. Möjligtvis kan de fungera som en opinionsmätare för SD, alltså att AfS i eller utanför riksdagen, populariserar vissa obekväma frågor som SD senare snappar upp och börjar driva.
Alltså: vill man ha ett rasrent Sverige, då är det NMR som gäller.