2018-08-28, 14:22
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Jag har hört från andra om har beställt från AfS att de använder vita neutrala kuvert. Ingen av dessa personer har haft problem med att erhålla valsedlar från dem men har ibland fått vänta uppemot två veckor.

OK tack, det låter betryggande. Man kan hoppas på att väntetiden beror på att dom har fått många beställningar att hantera.
Citera
2018-08-28, 14:23
Medlem
freeriderXIIs avatar
Kan ni nämna någon känd svensk medborgare med utländskt påbrå som ni vill ska få stanna kvar i Sverige om de vill dvs. Ett återvandringsbidrag kan ju locka dem att flytta.

David Batra får gärna stanna för mig och varför inte Marcus Oscarsson och Hanif Bali.

Men givetvis vill jag att det etniskt svenska folket skall vara i majoritet. Precis som jag vill att Hankineserna skall dominera Kina och svarta stammar i Afrika. (Dock kanske inte den forna "kapkolonin" där man kan samla boer och britter)
Senast redigerad av freeriderXII 2018-08-28 kl. 14:28.
Citera
2018-08-28, 14:33
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Kan ni nämna någon känd svensk medborgare med utländskt påbrå som ni vill ska få stanna kvar i Sverige om de vill dvs. Ett återvandringsbidrag kan ju locka dem att flytta.

David Batra får gärna stanna för mig och varför inte Marcus Oscarsson och Hanif Bali.

Men givetvis vill jag att det etniskt svenska folket skall vara i majoritet. Precis som jag vill att Hankineserna skall dominera Kina och svarta stammar i Afrika. (Dock kanske inte den forna "kapkolonin" där man kan samla boer och britter)

Jag tror du har fått deras återvandringsprogram om bakfoten. AfS vill inte skicka ut folk baserat på deras etnicitet. De vill skicka hem de som kommit hit och inte ens lyft ett finger för att visa sin tacksamhet i gengäld.
Citera
2018-08-28, 14:36
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
OK tack, det låter betryggande. Man kan hoppas på att väntetiden beror på att dom har fått många beställningar att hantera.
Det skickades nyligen en stor sändning, sannolikt ingår din valsedel.

Citat:
Ursprungligen postat av Grodfrityr
Yvonne Lindholm (AfS), Twitter:
Citat:
I morgon går den största sändningen hittills ut med beställda valsedlar. Passa på och beställ nu så att du garanterat har en valsedel från Alternativ för Sverige den 9 september. För våra barn och barnbarns skull!
https://mobile.twitter.com/margippo/status/1033824155802718214?p=v
Citera
2018-08-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus

Läste igår att AfS skulle göra det största utskicket någonsin av beställda valsedlar. Mycket troligt att din beställning finns bland dessa.
Senast redigerad av Kalle-P 2018-08-28 kl. 14:46.
Citera
2018-08-28, 14:51
Medlem
Jävlar i helvetet vad mkt korkade sd:are man finner i samnytts kommentarsfält.
Som svar på senaste sd-utspelet kommer ett "Mycket bra, då behöver jag inte rösta på afs!"
vilket varje sund människa först tar som sarkasm, men tydligen är människan alltså fullt seriös
och efter ett yrande om sjukfsk kommer ett "#SD2018"...

Ett annat exempel är när de kommenterar AfS bland övriga, och babblar om att det minsann finns
50 andra partier som ställer upp.

Jag minns en undersökning som gjordes om väljare, den visade att i snitt hade de i sossestyrda
kommuner lägre intelligens och de i m-styrda högre, sd utmärkte sig genom att ha både de mest korkade och de mest smarta, alltså; det krävs ingen raketforskare för att förstå att snitt-IQ:n hos sd inte direkt ökar efter Afs lanserades. Dock finns det såklart smarta väljare kvar hos sd, det är dock inte överrepresenterade bland de som munhugger med Afs-väljare iaf, den saken är klar.
Citera
2018-08-28, 14:52
Medlem
Citat:

Ingen som bara har Svenskt Medborgarskap kan egentligen få sitt medborgarskap borttaget. Så om de är födda i Sverige och inte kan hänvisa till föräldrarnas medborgarskap i hemlandet så är de tyvärr vårt ansvar om de inte själva väljer att gå hem.
Oscarsson är adopterad, han är vårt ansvar. Batra är halvsvensk, han är också vårt ansvar. Bali däremot har inte det skyddet.
Citera
2018-08-28, 14:52
Bannlyst
https://s22.postimg.cc/wkcqbdei9/1535455448298.jpg
Citera
2018-08-28, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Jag tror du har fått deras återvandringsprogram om bakfoten. AfS vill inte skicka ut folk baserat på deras etnicitet. De vill skicka hem de som kommit hit och inte ens lyft ett finger för att visa sin tacksamhet i gengäld.

Fast vad är "visat tacksamhet". Att man vill skicka ut kriminella och då i synnerhet grovt kriminella det säger jag ingenting om, men i dagens läge är det inte heller alltid så lätt att få ett arbete, inte ens som svensk och välutbildad. På 1950-talet så kunde vilken idiot som helst lalla in på ett företag och få en anställning på stående fot, men så ser det som bekant inte ut idag och det är inte invandrarnas fel, utan bland annat det svenska systemets fel som kräver utbildning in absurdum, perfekta referenser och så vidare för det simplaste jobb.
Citera
2018-08-28, 15:04
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:

Du kan vara lugn, Kasselstrand och Hahne hade någon brun iranier i deras parti under SDU tiden. Tror personligen inte att de har ändrat sig nämnvärt i den frågan. Baserat på deras retorik under deras torgmöten så verkar de vara okej med skötsamma invandrare.

Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
De flesta här i tråden, oavsett om de är pro-AfS eller anti-AfS, har fått AfS:s återvandringsprogram om bakfoten. AfS kommer inte att återvandra svenska medborgare. Möjligtvis så kommer de utvisa invandrarvåldtäktsmän, eller kriminella, och någon enstaka islamoterrorist som har svenskt medborgarskap, men till och med i deras partiprogram antyder de mer eller mindre att de inte kommer ta ifrån någon deras medborgarskap om personen inte vill. Alltså skötsamma invandrare med svenskt medborgarskap. Så de skiljer sig inte direkt från SD i dessa frågor, de är bara lite mindre diskreta i sakfrågan.

Detta dock förutsatt att AfS överhuvudtaget kommer in i år. För att få inflytande på den nivån att de kan börja återvandra en stor del invandrare, måste de ha betydligt mer än 4%. Möjligtvis kan de fungera som en opinionsmätare för SD, alltså att AfS i eller utanför riksdagen, populariserar vissa obekväma frågor som SD senare snappar upp och börjar driva.

Alltså: vill man ha ett rasrent Sverige, då är det NMR som gäller.
Citera
2018-08-28, 15:11
Medlem
Vem är tonten som står och gastar på detta torg en sådan här fin dag?
https://www.youtube.com/watch?v=Kcz3z4y7Yk8
Citera
2018-08-28, 15:12
Medlem
Vad är grejen med #exaaakt och liknande som skrivs i chatten på youtube?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in