2018-08-27, 14:37
Medlem
Keldons avatar
Enligt svenska fans forum så har vi 4 raka förluster mot Örebro. Kan inte tänka mig ett bättre läge än idag för att ändra på den sviten.
2018-08-27, 14:38
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Enligt svenska fans forum så har vi 4 raka förluster mot Örebro. Kan inte tänka mig ett bättre läge än idag för att ändra på den sviten.

Vi (ÖSK) är helt och hållet under isen för närvarande och vår enda offensivt vettiga spelare är fortsatt skadad. Detta tar ni enkelt Keldon.
2018-08-27, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/vmjLKV/sagar-spelschemat-det-ar-inte-rattvist

OH, the irony!
Ingen ironi tycker jag.

Att man pratar om de största konkurrenterna till guldet är väl inte så konstigt. Reagerade mer på att Milosevic uttalande var "låt de snacka hur mycket de vill" när han själv är den som snackar mest.

Men men, en skitsak.

Är helt övertygad om att vi vinner ikväll och den känslan är alltid obehaglig. Med tanke på att gnaget går rent är varje match en seriefinal där poängtapp är ödesdigert.
2018-08-27, 16:08
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ingen ironi tycker jag.

Att man pratar om de största konkurrenterna till guldet är väl inte så konstigt. Reagerade mer på att Milosevic uttalande var "låt de snacka hur mycket de vill" när han själv är den som snackar mest.

Men men, en skitsak.

Är helt övertygad om att vi vinner ikväll och den känslan är alltid obehaglig. Med tanke på att gnaget går rent är varje match en seriefinal där poängtapp är ödesdigert.

Min känsla är helt tvärtom. Övertygad om poängtapp. Dalkurd på väg upp, lär säkert ha lärt sig läxan sen sist. Vi får inte slarva i omställningarna vilket har varit en oroväckande trend de senaste matcherna.

ÖSK kändes annorlunda pga deras usla form. Det här känns mycket mycket farligare...
2018-08-27, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Min känsla är helt tvärtom. Övertygad om poängtapp. Dalkurd på väg upp, lär säkert ha lärt sig läxan sen sist. Vi får inte slarva i omställningarna vilket har varit en oroväckande trend de senaste matcherna.

ÖSK kändes annorlunda pga deras usla form. Det här känns mycket mycket farligare...

Du är helt klart en av de största pessimisterna på forumet. Men ni har iallafall säkrat kontraktet, tur det.
2018-08-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Trodde det var Bosses jobb, inte mitt.

Edit: Men med tanke på hur han agerat på spelarmarknaden så är.jag förvånad om vi har en tränare öht nästa säsong.

Özcan och co fulspelar sig till en förlängning. "Jag vill vara kvar/Ändringar mäste ske/Btw har ett "jobb i Turkiet" som väntar"

http://www.fotbolldirekt.se/2018/08/27/just-nu-pa-fd-efter-ozcans-turkiska-moten-nu-vill-djurgarden-agera/

Bosse vill ha kvar Özze
2018-08-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anbo1987
Jag tror det är en del av problemet. Vi känns på tok för överlägsna mot bottenlagen i år. Kunde ju blivit 7-0 igår. TFF skapade å sin sida inte ens ett skott på mål.

Vår publik vallfärdar inte till den typen av matcher. Aldrig gjort det heller.

Nej TFF är inget lag för höga publiksiffror.
Ska man vara lite mer ödmjuk och lite kritisk så bränns det alldeles för många fina "riktiga" lägen. Båda målen ser jag som bjudningar av TFF, först målvakten och sen otroligt taffligt försvarsspel.
2018-08-27, 18:41
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/vmjLKV/sagar-spelschemat-det-ar-inte-rattvist

OH, the irony!

Hammarbys trupp i år måste ju vara en av de mest patetiska serien sett på länge. Maken till bortförklarande losers får man leta länge efter.
2018-08-27, 20:51
Medlem
paras0nics avatar
Jag undrar om inte Da Graca är den sämsta som någonsin spelat för IFK Göteborg. Maken till dålig speluppfattning har jag fan aldrig sett.
2018-08-27, 20:54
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Hammarbys trupp i år måste ju vara en av de mest patetiska serien sett på länge. Maken till bortförklarande losers får man leta länge efter.

Men dom är duktiga på att filma till sig straff.
2018-08-27, 20:57
Medlem
abborrmasters avatar
Sjuk jävla vinst från Peking över IFK som får näta i 95e minuten trots 4 min övertid.
2018-08-27, 21:01
Medlem
junkbords avatar
Fan vad trött jag är på Svenska domare.
Bajen får en jävla pisstraff.
Vi får en jävla pisstraff.
Norrköping får göra mål i 95:e minuten när det är 4 min övertid.

Ja jag är bitter som en jävla fitta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in