2018-08-27, 06:53
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Fast 13.000 är ju knappast uselt mitt i lunken. MFF hade ju "bara" 11.000 på sin match och Dif strax över 7.000. Vilket lag bortsett Bajen kan matcha Gnagets publiksiffror?

Hoppas verkligen på några poängtapp nu för Gnaget med start hemma mot Häcken för jag har svårt att se oss hänga på i guldstriden annars. Vinst imorgon mot Dalkurd utan Buya Turay är ett måste.

Men nu leder AIK serien och kan inte förlora. De radar upp segrar som ingenting. Jag kan inte se hur de ska missa detta. Det borde locka ett par tusen extra tycker jag. Jag märker inte av någon AIK-hype.
2018-08-27, 08:27
Medlem
simonvps avatar
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-tanker-pa-oss-hela-tiden/

Får ju ge lite credd till Milosevic som för typ tredje gången i år hamnar i en artikel där han snackat om Bajen, även fast han och aik inte bryr sig om oss.

(Nej, klart jag förstår att psykningar inte har krav på sig att vara knivskarpa argument och ja, jag förstår att rubriken är skriven så att folk ska läsa artikeln. Men det blir ändå lite småroligt).
2018-08-27, 08:28
Medlem
Ovcharkas avatar
Özcan har inte ett väntande jobb i Turkiet.

Han haussas upp för han med vänner känner att det inte bli en.förlängning i DIF.

Fulspel. Men är det faktiskt så att en annan klubb vill ha hon så ta honom.

I DIF har han gjort sitt. Han håller inte måttet.
2018-08-27, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Özcan har inte ett väntande jobb i Turkiet.

Han haussas upp för han med vänner känner att det inte bli en.förlängning i DIF.

Fulspel. Men är det faktiskt så att en annan klubb vill ha hon så ta honom.

I DIF har han gjort sitt. Han håller inte måttet.
Har du förslag på ersättare?
2018-08-27, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Men nu leder AIK serien och kan inte förlora. De radar upp segrar som ingenting. Jag kan inte se hur de ska missa detta. Det borde locka ett par tusen extra tycker jag. Jag märker inte av någon AIK-hype.

Jag tror det är en del av problemet. Vi känns på tok för överlägsna mot bottenlagen i år. Kunde ju blivit 7-0 igår. TFF skapade å sin sida inte ens ett skott på mål.

Vår publik vallfärdar inte till den typen av matcher. Aldrig gjort det heller.
2018-08-27, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-tanker-pa-oss-hela-tiden/

Får ju ge lite credd till Milosevic som för typ tredje gången i år hamnar i en artikel där han snackat om Bajen, även fast han och aik inte bryr sig om oss.

(Nej, klart jag förstår att psykningar inte har krav på sig att vara knivskarpa argument och ja, jag förstår att rubriken är skriven så att folk ska läsa artikeln. Men det blir ändå lite småroligt).
Milosevic verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan, föga förvånat.
2018-08-27, 12:12
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby

Nä precis, men sen är ju rubriken vinklad för att skapa provokation så att folk läser artikeln, det medger jag.

Fällman blev frågad av lallarsidan Fotbolldirekt om de hade koll på aik-TFF på bussen till Gävle, till vilket han svarade att det hade de inte.

Blir ju dock spännande att se hur många Bajenramsor Milosevic drar igång på aiks guldfirande. Jag tippar på åtminstone 2 st.
2018-08-27, 12:13
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbo1987
Jag tror det är en del av problemet. Vi känns på tok för överlägsna mot bottenlagen i år. Kunde ju blivit 7-0 igår. TFF skapade å sin sida inte ens ett skott på mål.

Vår publik vallfärdar inte till den typen av matcher. Aldrig gjort det heller.

Och det är VI som blir kallade eventsupportrar?
2018-08-27, 12:29
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen

Trodde det var Bosses jobb, inte mitt.

Edit: Men med tanke på hur han agerat på spelarmarknaden så är.jag förvånad om vi har en tränare öht nästa säsong.

Özcan och co fulspelar sig till en förlängning. "Jag vill vara kvar/Ändringar mäste ske/Btw har ett "jobb i Turkiet" som väntar"
Senast redigerad av Ovcharka 2018-08-27 kl. 12:31.
2018-08-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Rosenborgs nyligen (av ej sportsliga skäl) sparkade tränare Kåre Ingebrigtsen hade varit en jävligt tung värvning.
2018-08-27, 13:54
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/vmjLKV/sagar-spelschemat-det-ar-inte-rattvist

OH, the irony!
2018-08-27, 14:25
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/vmjLKV/sagar-spelschemat-det-ar-inte-rattvist

OH, the irony!

Hahaha, ja jag tänkte just på det...

Dåliga signaler från Djurdjic helt ärligt, hur vinklat/taget ur sitt sammanhang det än må vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in