Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Är det någon som vet mer om denna person? Har han varit uppe i tråden tidigare?
Det är ju nämligen intressant ifall LW besökte äventyrsbadet tillsammans med honom (och sin yngste son av IG-bilderna att döma?), just den dagen, 19 februari 2015, som hennes logg eventuellt har raderats nyligen. Vore intressant att veta om besöket på äventyrsbadet kan ha ett samband med hennes raderade logg.
De är intressant information du grävt fram.
Förstår att du lagt ner mången timme på detta. Tack!
Själv har jag ingen kunskap om hur man listar ut geocashingens "hemligheter", men följer noga utvecklingen här i tråden.
- Intressant vore att få veta hur Schazz vet att denne JS var med på äventyrsbadet 19/2-15?? Av den facebooksida jag tror tillhör JS ser jag att även han är en geocashare. Team Eken, låter inte det bekant på något sätt?
- Samtidigt känns 2015 alltför långt borta för att vara relevant i denna historia? Eller är det en hint av någon "listig" i tråden? En hint mot en "viss" person?
- Det senare datumet 30/3-18 är också väldigt intressant.
Men i ett rättslig process kan man lätt hamna i den sitsen att man inte kan bevisa något, då loggen skrivits i efterhand och datumen kan har förväxlats. Det kanske går att kartlägga var personer befunnit sig i dessa geocash- kretsar även om det ligger flera år tillbaka.
Och att den skrivits kan också lätt förklaras med att han ville lämna ett minne av deras gemensamma upplevelser.