Citat:
Ursprungligen postat av
ModestyBlaiser
Vet inte om detta är förklaringen, men för några veckor sedan gjorde jag en ansats att kolla igenom kommentarsfälten på LWs catcher. Någonstans såg jag då en längre kommentar från en reviewer eller admin som varnade henne om utebliven owner maintenance. (Alltid lika olustigt vad som händer med våra konton efter döden.) Minns tyvärr inte vilken burk det gällde, och nu hittar jag den inte, men kontentan av inlägget - i vädigt runda slängar fritt ur minnet - var ungefär: "Vi har upptäckt att din burk är i väldigt dåligt skick och kräver owner maintenance *rabbel om fel och vanvård, samt förslag på åtgärder*. Detta bör fixas omgående / som cachägare är det din skyldighet att ansvara för underhåll på platsen. Om reparationerna tar tid kan du stänga ner cachen tillfälligt. Du kan kontakta oss på xxx men om problemen inte åtgärdas och vi inte hör ifrån dig kommer vi att radera/arkivera cachen" Vet inte om den har raderats sedan dess. Hoppades att någon bekant också skulle se inlägget och meddela admin om läget eller fixa cachen i hennes ställe.
Men i så fall borde väl istället antalet av hennes ägda, dvs.
gömda cacher ha minskat i antal? Och så har inte skett, utan hennes gömda cacher är fortfarande 66 stycken, dvs. precis som de varit hela sommaren.
I dagsläget är det nämligen hennes
hittade cacher som har minskat.