Citat:
Ursprungligen postat av
tjackarismyg
Du är helt säker på att det försvann en igår? Det är i sådana fall antingen en slump, eller mycket intressant.
Om det hade varit den gamla vanliga siffran i morse, hade du då märkt om några loggar hade hade bytts ut?
Att SD har bakreggat den 30:e är helt klart, och formuleringarna är så tydliga att det verkar som en postum hyllning. Dvs att både SD och läsare förstår att den är skriven i efterhand.
Frågan är varför?
Man skulle behöva lista upp alla händelser runt LW mellan misshandeln och försvinnandet.
Jag är 100% säker på att hon hela sommaren har haft 4.800 "hittade cacher". Om den försvann exakt igår, vågar jag inte svära på, men den har åtminstone försvunnit under de senaste ca. två veckorna.
(Jag har dessvärre inte någon gammal skärmdump från att det stått 4.800 hittade cacher, men som "gammal" ingenjör har jag varje gång, vilket har varit ofta, gått in på hennes profilsida faktiskt reagerat på det matematiskt jämna antalet som hennes statistik har utgjorts av:
4.800 hittade cacher,
66 gömda,
200 spårbara. Jag vet, jag är detalj- och siffernörd).
Och nu är det endast 4.799 stycken.
Tyvärr är det väldigt svårt att se
vilken logg som har tagits bort. Då måste man nästan ha skärmdumpat listan med samtliga hennes hittade cacher både före och efter borttagandet, och jämföra dem sinseemellan för att kunna hitta var skillnaden ligger.