2018-08-25, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockinson
Pfrillan kommer inte ge något utlägg varför han blev religiöst övertygad att KM inte var MMPG, för han har ingen, det är samma eller ett liknande "prank" som han smaklöst beskriver här ovan. Tänkte det kan vara bra att citera inlägget för det är lätt att missa i den uppsjö av inlägg av mästerdetektiven.

Känns ju konstigt att Hen får fortsätta här i tråden - kan säga så här "Prank" är bla det värsta för trådens överlevnad - så dessa individer ska bara bort härifrån.
Citera
2018-08-25, 19:17
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Inte du heller, du är ju endast här för att kontrollera och styra tråden, inget annat.

Det är DU som påstår att DU har något (fast alla vet att du inget har) ... Redan glömt? Jag utgår från det som vi känner till. Pernillas utlåtanden, inlägg i tråden, Mariestads-Tidningen, radioprogramserien etc. Ja, du vet.
Citera
2018-08-25, 19:19
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Exakt! Och dessutom "spikar" Pudelfrillan BW som "mannen med pilotglasögon" och skyldig, men Pudelfrillan kan inte presentera ett enda bevis som stöd för denna utpekning.

Nej jag "spikar" inte BW men det ska väldigt mycket till för att någon annan ska kunna ta hans plats som huvudmisstänkt GM. Dessutom säger jag inte att BW är "pilot" men jag misstänker starkt att han kan vara det, (vilket är en väsentlig skillnad) inte minst pga det massiva motståndet som jag möts av här i tråden. Det här "motståndet" talar för sig själv, förstår du inte ens det?
Citera
2018-08-25, 19:21
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Det är DU som påstår att DU har något (fast alla vet att du inget har) ... Redan glömt? Jag utgår från det som vi känner till. Pernillas utlåtanden, inlägg i tråden, Mariestads-Tidningen, radioprogramserien etc. Ja, du vet.

Nej du har helt fel som vanligt.

Berätta nu en gång för alla Ugglan, vad är det som jag påstår att jag har?
Citera
2018-08-25, 19:22
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Nej jag "spikar" inte BW men det ska väldigt mycket till för att någon annan ska kunna ta hans plats som huvudmisstänkt GM. Dessutom säger jag inte att BW är "pilot" men jag misstänker starkt att han kan vara det, (vilket är en väsentlig skillnad) inte minst pga det massiva motståndet som jag möts av här i tråden. Det här "motståndet" talar för sig själv, förstår du inte ens det?

Det enda som jag förstår är att du försöker ge BW hela skulden - utan minsta bevis, hittills.
Citera
2018-08-25, 19:24
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Nej du har helt fel som vanligt.

Berätta nu en gång för alla Ugglan, vad är det som jag påstår att jag har?

Du påstod alldeles ovan att du har kommit fram till att KM har planterats här i tråden. Men vi får inget veta.
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-25 kl. 19:27.
Citera
2018-08-25, 19:29
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Du påstod alldeles ovan att vet hur du kom fram till att KM inte kan vara "mannen med pilotglasögon". Men vi får inget veta.

Ja men jag har ingen "källa" på det i den bemärkelsen, förstår du skillnaden? annars hade det varit hur enkelt som helst. Jag kan inte avslöja alla detaljer kring mitt grävande arbete, det fattar väl t.o.m en sån som du?
Citera
2018-08-25, 19:30
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ja men jag har ingen "källa" på det i den bemärkelsen, förstår du skillnaden? annars hade det varit hur enkelt som helst. Jag kan inte avslöja alla detaljer kring mitt grävande arbete, det fattar väl t.o.m en sån som du?

Du har inget att komma med.
Citera
2018-08-25, 19:33
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Förlåt, vederbörande växlade bara några ord. Tog kanske 20 sekunder. Bättre så? Och Pernilla svarade ju på mejl att det fanns några som var i (kort) kontakt med Helena efter det att hon hade lämnat hotellet. Vad f*n mer behövs för att du ska fatta och acceptera?

Ok, men vad har det här med försvinnandet att göra, menar du att BW är oskyldig bara för att fler kan ha pratat med HA utanför stadt?
Citera
2018-08-25, 19:38
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Känns ju konstigt att Hen får fortsätta här i tråden - kan säga så här "Prank" är bla det värsta för trådens överlevnad - så dessa individer ska bara bort härifrån.

Prank var fel ord jag ville se reaktionerna, inget konstigt med det. Jag lovar att t o.m GW har sagt saker bara för att få se reaktionen hos vissa, vad är ni för amatördetektiver som inte känner till den här typen av beprövade metoder?
Citera
2018-08-25, 19:40
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Det enda som jag förstår är att du försöker ge BW hela skulden - utan minsta bevis, hittills.

Nej då, han synas lite extra bara, varför har du såna problem med det?
Citera
2018-08-25, 19:53
Medlem
Citat:
Prank var fel ord jag ville se reaktionerna, inget konstigt med det. Jag lovar att t o.m GW har sagt saker bara för att få se reaktionen hos vissa, vad är ni för amatördetektiver som inte känner till den här typen av beprövade metoder?

Nu är du precis där du var innan du blev avstängd sist. Du skriver o skriver utan att läsa vad andra påtalar till dig. Inte funderat på en egen tråd där du kan ge svar och frågor?
Du skriver att du vill ha reaktioner och håller på att "plantera" misstänkta t o m oskyldiga här i tråden - Det är lågt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in