2018-08-25, 18:41
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Ja men det kan du nog själv räkna ut om du bara tänker efter lite..

Nej, ingen av oss kan räkna ut detta, så vi måste vara idioter allihop.
Citera
2018-08-25, 18:42
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Du måste vara mycket smartare än oss andra Pudel - Eftersom vi vanliga inte uppnår din slutledningsförmåga. Vi är inte emot dig - BW är skum PU är mystisk...men att du dementerar KM utan förbehåll och fakta gör att du tyvärr inte blir trovärdig.

Exakt! Och dessutom "spikar" Pudelfrillan BW som "mannen med pilotglasögon" och skyldig, men Pudelfrillan kan inte presentera ett enda bevis som stöd för denna utpekning.
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-25 kl. 18:49.
Citera
2018-08-25, 18:50
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Men herregud, jag har redan skrivit att jag vet en person som pratade med Helena utanför hotellet, och rattugglan vet namnet på en. Vad är problemet? Du är ju rabiat mot precis allt. Den som jag vet som var en av de sista som pratade med Helena utanför hotellet (!!!) var NP. H*n bor idag inte långt från Mariestad och är gift med LS. RÄCKER DETTA SOM BEVIS?

Nej det räcker definitivt inte. Hur tror du att Helena skulle ha hunnit fram till stigen i kohagen där skriken hördes ca 02:20 om hon hade stannat och pratat med BW + minst 2 till som du nu påstår!? Helena lämnade stadt 02:05 och en kvart senare 02:20 hörde Hanna hennes skrik från kohagen - do the math...
Senast redigerad av Pudelfrillan 2018-08-25 kl. 19:31.
Citera
2018-08-25, 18:52
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Nej det räcker definitivt inte. Hur fån tror du att Helena skulle ha hunnit från till stigen i kohagen där skriken hördes ca 02:20 om hon hade stannat och pratat medBW + alltså minst 2 till som du nu påstår! Helena lämnade stadt 02:05 och en kvart senare 02:20 hörde Hanna hennes skrik från kohagen - do the math...

Förlåt, vederbörande växlade bara några ord. Tog kanske 20 sekunder. Bättre så? Och Pernilla svarade ju på mejl att det fanns några som var i (kort) kontakt med Helena efter det att hon hade lämnat hotellet. Vad f*n mer behövs för att du ska fatta och acceptera?
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-25 kl. 18:55.
Citera
2018-08-25, 18:57
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Varför?
Jo för att DU kräver det av alla andra. Men själv vägrar att göra det.
Lite hyckleri om du frågar mig.

Ja det är klart att man vill ha källa på uppgifter i den mån man kan få det. Men hur jag har kommit fram till att KMs namn har planterats här i tråden är ju min ensak, jag har ingen "källa" på det, alltså kan du inte göra den jämförelsen
Citera
2018-08-25, 18:58
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin3
Det är KM som är Helenas baneman.

Kan du bevisa det?
Citera
2018-08-25, 19:00
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ja det är klart att man vill ha källa på uppgifter i den mån man kan få det. Men hur jag har kommit fram till att KMs namn har planterats här i tråden är ju min ensak, jag har ingen "källa" på det, alltså kan du inte göra den jämförelsen

Du har alltså inte ens en källa utan har knåpat och fixat lite på egen hand? Wow, den store Einstein!

Nej, det är inte din ensak. Menar du allvar att vara tråden behjälplig, förklarar du också. Det är bara att presentera ditt resonemang, precis på samma sätt som vi andra presenterar våra resonemang. Frågor på det?
Citera
2018-08-25, 19:05
Medlem
Cockinsons avatar
Citat:
PK var endast ett prank för att se reaktionerna på er andra i tråden, det var ju ursprungligen 'darkfire' eller vad hen nu hette som påstod att PK var "pilot".
Pfrillan kommer inte ge något utlägg varför han blev religiöst övertygad att KM inte var MMPG, för han har ingen, det är samma eller ett liknande "prank" som han smaklöst beskriver här ovan. Tänkte det kan vara bra att citera inlägget för det är lätt att missa i den uppsjö av inlägg av mästerdetektiven.
Citera
2018-08-25, 19:06
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Nä, varför skulle du? Trovärdighet? Få slut på spekulationer? Bevisa att du hjälper till och leder tråden rätt? Finns många anledningar, men du vill - och kan - inte.

Det är ett väldigt känsligt ämne som du kanske förstår? Jag kan inte gå närmare in på det här hur som helst bara för att någon frågar, jag måste tänka mig för, inte minst p.g.a 1.06 m.m. Tänk att du som är så klok Ugglan ska ha så extremt svårt för att förstå det här dilemmat
Citera
2018-08-25, 19:08
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Det är ett väldigt känsligt ämne som du kanske förstår? Jag kan inte gå närmare in på det här hur som helst bara för att någon frågar, jag måste tänka mig för, inte minst p.g.a 1.06 m.m. Tänk att du som är så klok Ugglan ska ha så extremt svårt för att förstå det här dilemmat

Du har inget att komma med.
Citera
2018-08-25, 19:10
Medlem
Citat:

Aha du kanske är nåt medium - tänkte inte på det! Kan du inte bara acceptera att vi är några som håller KM högt på den skyldiges lista och du vill ha honom "planterad".
Citera
2018-08-25, 19:13
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Du har inget att komma med.

Inte du heller, du är ju endast här för att kontrollera och styra tråden, inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in