2018-08-25, 11:34
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Lördag

13:30 Wolverhampton - Manchester City (viasat sport premium)

16:00 Bournemouth - Everton
16:00 Huddersfield - Cardiff
16:00 Arsenal - West Ham (viasat sport premium)
16:00 Southampton - Leicester

18:30 Liverpool - Brighton (viasat sport premium)

Söndag

14:30 Watford - Crystal Palace (viasat sport premium)

17:00 Newcastle - Chelsea (viasat sport premium)
17:00 Fullham - Burnley

Måndag

21:00 Manchester United - Tottenham (viasat sport premium)

Omgångens match får väl räknas som måndags matchen. Ska arsenal äntligen fixa poäng idag?
Citera
2018-08-25, 12:22
Medlem
Libertarismuss avatar
Arsenal är inget lag jag hejar på, men jag har heller inget emot dem. Lite småkul kanske om de inte tar poäng denna omgång heller. Någon gång tycker jag ändå att ett storlag ska få kämpa lite om att stanna kvar i Premier League.

Jag har inte haft så bra koll på Wolves, hur kommer det sig att de värvar så många portugiser?
Citera
2018-08-25, 12:24
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag har inte haft så bra koll på Wolves, hur kommer det sig att de värvar så många portugiser?

jorge mendes
Citera
2018-08-25, 12:26
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
jorge mendes
Aha, då fattar jag. Tack!
Citera
2018-08-25, 12:28
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Lloris blev ju gripen för rattfylleri i torsdags och missade träningen igår. Klubben är ganska arg på honom och funderar på att ta kaptensbindeln. Står han på måndag?
Citera
2018-08-25, 12:35
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ederson, Walker, Kompany (C), Laporte, Mendy, Fernandinho, Gundogan, Silva, Sterling, Bernardo, Aguero

Doherty, Bennett, Neves, Jimenez, Costa, Patricio, Boly, Coady, Jota, Castro, Moutinho
Senast redigerad av Vatos.Locos 2018-08-25 kl. 12:38.
Citera
2018-08-25, 13:06
Medlem
Libertarismuss avatar
Nämen, hejar på Wolves såklart. Gillar heller inte City.
Citera
2018-08-25, 13:41
Medlem
Att med vänsterarmen dra i en målvakt som försöker sätta igång spelet skall vara gult kort, att göra likadant fast med höger skall också vara gult kort, att slänga upp benet och täcka en utspark skall också vara gult kort.
Han fick inget.
Citera
2018-08-25, 13:45
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmatt
Att med vänsterarmen dra i en målvakt som försöker sätta igång spelet skall vara gult kort, att göra likadant fast med höger skall också vara gult kort, att slänga upp benet och täcka en utspark skall också vara gult kort.
Han fick inget.
Det är problemet med fotboll, domarna vägrar upprätthålla reglerna. Kolla bara på alla tröjdragningar när det är hörna, minst 2-4 gula kort vid varje hörna.
Citera
2018-08-25, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Det är problemet med fotboll, domarna vägrar upprätthålla reglerna. Kolla bara på alla tröjdragningar när det är hörna, minst 2-4 gula kort vid varje hörna.

Ja, men ett gult hade ju räckt egentligen, sen, fast innan, tycker jag att Kompany skulle haft gult för tröjdragningen alla dagar i veckan också; så det är ju på sätt och vis konsekvent, även om det är konsekvent dåligt.
Citera
2018-08-25, 13:51
Medlem
Libertarismuss avatar
Fan, synd där med offside.
Citera
2018-08-25, 13:54
Avslutad
Jävlar vilken räddning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera