2018-08-27, 23:32
Medlem
GeniusGZAs avatar
Citat:
Men Tottenham skulle ju choka och förlora mot united?

Sagt det innan och säger det igen, vi är fan och räkna med i år. Kan vinna PL om vi fortsätter.

Lugn nu, få inte hybris. United har inte imponerat direkt och City kommer med största säkerhet ta hem det igen. Tror vi hamnar topp fyra igen.
Citera
2018-08-27, 23:32
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Varför skulle de ljuga?
Vilka är "de"?

Om det som menades var 0-2-förlust hemma mot Tottenham, inte 0-2-förlust i allmänhet (eller mot Tottenham generellt utan just på Old Trafford), då stämmer det för Tottenham har bara vunnit med 2-0 på Old Trafford en gång (1963).

Det var däremot inte riktigt så som jag tolkade ditt "United har aldrig förlorat 0-2 sedan PL startade."
Citera
2018-08-27, 23:35
Medlem
GeniusGZAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Vilka är "de"?

Om det som menades var 0-2-förlust hemma mot Tottenham, inte 0-2-förlust i allmänhet (eller mot Tottenham generellt utan just på Old Trafford), då stämmer det för Tottenham har bara vunnit med 2-0 på Old Trafford en gång (1963).

Det var däremot inte riktigt så som jag tolkade ditt "United har aldrig förlorat 0-2 sedan PL startade."

Jag tolkade det som att United aldrig har förlorat hemma med 0-2 sedan Premier League startades (år 1992)?
Citera
2018-08-27, 23:38
Avslutad
Citat:
Vilka är "de"?

nej. 0-2 förlust i PL sedan den startade 1992. Det jag skrev som jag menade, läs en gång till. Kom gärna med bevis på att de har förlorat hemma 0-2 i PL.
Citera
2018-08-27, 23:42
Medlem
foool13s avatar
Väldigt Zlatan-likt från Mourinho.. lol
https://streamable.com/wv6rk

Båda extrema narcissister.
Citera
2018-08-27, 23:53
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
nej. 0-2 förlust i PL sedan den startade 1992. Det jag skrev som jag menade, läs en gång till. Kom gärna med bevis på att de har förlorat hemma 0-2 i PL.
OK, lägger du till kriteriet "på hemmaplan" så kan det säkert stämma. Orkar inte kolla upp det och litar på att du är rätt ute, jag som tolkade dig fel helt enkelt.
Citera
2018-08-27, 23:59
Avslutad
Citat:
OK, lägger du till kriteriet "på hemmaplan" så kan det säkert stämma. Orkar inte kolla upp det och litar på att du är rätt ute, jag som tolkade dig fel helt enkelt.

ah nåväl, trodde 0-2 var underförstått som hemmaplan.
Citera
2018-08-28, 00:30
Medlem
nyblivetsocfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Just nu är Zidane det troligaste alternativet. Men, i mitt tycke så ska man gå efter en mindre känd tränare som har en offensiv spelstil och tillåts tid att bygga ett lag och en ny spelstil. Nästa tränare måste ges tid till att bygga upp självförtroendet i laget. Sparka Mourinho ikväll, ta in en hungrig tränare och ge han i stort sett en hel säsong att utveckla och värdera laget. Alla som inte duger ska sparkas ut ur klubben. Skulle aldrig ge det ansvaret till Mourinho.

Jag hade gett Giggs tränarrollen
Citera
2018-08-28, 03:01
Medlem
Var det där det sista vi såg av Lindelöf i Manchester U under Lou? Misstänker det. Lindelöf är hackkycklingen och lär få syndabock stämpeln även fast missen aldrig blev mål.

Inget fel på spelarna Lou har, han själv är problemet. Alla spelare är nervösa och rädda. Ingen kontinuitet eller förtroende gör bra spelare osäkra och dåliga.
Citera
2018-08-28, 06:31
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Väldigt Zlatan-likt från Mourinho.. lol
https://streamable.com/wv6rk

Båda extrema narcissister.
Fyfan vad pinsam han är. Lever bara på gamla meriter. En föredetting.

Skämskudde på hela pkn. Som förövrigt känns igen från chelsea debaclet. Var väl mot southampton eller något sånt som han gjorde sin rant och hyllade sig själv som bästa managerna och hur många titlar han vunnit i chelsea. Snubben lever i det förflutna fortfarande och vägrar komma in i nutiden. Det här är varken bra sportsligt, eller bra för united image med denna circus. Hela klubben blir ju bara en skamfläck.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2018-08-28 kl. 06:38.
Citera
2018-09-01, 05:45
Medlem
Pallestroms avatar
Har det kommit en ny tråd om nästa omgång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in