Citat:
Ursprungligen postat av
sodar
Det är verkligen inte värt det, jag lovar. Om du vinner 40 000:- på dessa 20 000:-, så kommer du i slutändan att spela upp alltihopa för att ''kanske har turen vänt nu och jag kan vinna lite till?''. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så spelade jag bort 75 000:- på en dag, på två spinn vann jag 22 000:- och tänkte att jag spelar ner till 20 000:- och därefter gör jag ett uttag. Det blev aldrig ett uttag.
Önskar verkligen att jag kunde gå in på ditt konto och återbetala dessa 20 000:-, det är inte värt det..
Jag förstår gillar INTE alls det jag gör, mår dåligt konstant sen jag börja spel igen... men så här ser det ut just nu.
Jag lånade 20 000, och förlora dom sen låna jag 15 000 och förlora sen låna jag 10 000 som är just nu 50 000 i spelkontot, ångrade annat lån på 10 000 då lönen kom. Så med 50 000 i spelkontot så är det 40 000 kvar då man fått tillbaka det man har förlorat sen jag spela igen. Har förlorat flera gånger sådan summor på någon timme då adrenalin kickar in och man känner mellan brösten. Går ej stoppa att spela man bara fortsätter så äckligt känsla.
Skönt att jag kan skriva detta nu och har vett i skallen för tillfället men ja när som helst är man där och förlorat 50 000 och mår FÖRJÄVLIGT som ALLTID. Aja wish me luck... :S