Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Jaa... spelade inte på ca 5 månader och nu spelade man bort 40 000kr typ allt i kontot man sparat i dom här 5 månaderna samt betalat av skulder varje månad, nu är allt det borta på någon dag, väntar på lån 20 000 kr nu... plötsligt hamna man på ruta ett igen. Mådde bra och tränat bra dessa 5 månader nu kommer ångest känslan o viljan att göra något 0... ska göra spelgräns imon så jag kan inte spela mer och lägga dessa 20 000 kr förlorar jag fine aldrig återvända till det här skitet. PÅ RIKTIGT. Man har suget och saknar känslan av spel men det är så här det gör med en... all tid går att se matcher man spelat på och nervositeten, man svettas, pulsen ökas. OCH DET SJUKA ÄR MAN SAKNAR DEN KÄNSLAN. Jag vet jag är stark nog att lämna spel men man känner äsch de inte så farligt kan lägga lite och så spelar man allt man har haha... aja last try imon vet hur det kommer sluta men måste sen så får jag börja om från ruta 1 och ABSOLUT inte börja igen på riktigt... ca 750 000 kr sen jag börja spela för ca 4 år sen.
Trist å höra
Men bra du klarade sålänge !
Man hör i ditt inlägg att du har det där tvångs begäret - bara en gång till. Det e nästan omöjligt för dej nu att inte sätta in de 20.000 eller hur ?
Sjukt å läsa det så tydligt i ditt inlägg. Det e detta som hela sjukdomen. Att man tvingar sej själv att spela ändå man innerst inne inte vill.
Hur har du tänkt å göra om du vinner 30.000 ? Ska du föra tillbaka 20.000 som du lånat å spela för 10.000 ?
Eller ska du spela upp de 30.000 ?
Va skyldig 20.000 å ha fett Ågren å nu även ett spelsug.
Jag kan inte komma med något råd, du vet jag vill att du inte ska spela.
Lycka till nu
Å skriv i tråden om du fortsätter spela nu, så vi kan komma på en lösning att komma på rätt spår igen.