2018-08-23, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Afs succésiffror.
Gråtande sossar och vpk:are.
Pascalidous utbrott mot rasistiska svenskar i livesändning.
Göran Greiders hjärtattack.
Sionisterna i L åker ut.
F!s monumentala fiaskoval.

Tyvärr har media lyckats rädda kvar Mp men finns mycket annat att glädjas åt.

Om MP trots deras boost i mätningar på senaste tid (troligen en rejäl överskattning) skulle åka ur, skulle miljömupparna uppleva det som en blixt från klar himmel och chocken skulle bli totalt. Hade inte varit lika kul om de från start räknade med att åka ur. Sedan kan det vara till vår fördel att de har fått en liten boost nu, då de knappast lär få massa stödröster, och att vi vet att MP är normalt sett ett riktigt överskattat parti. Så man kan bara hoppas. Tyvärr börjar jag allt mer sluta hoppas på deras utträde ur riksdagen, men vore en rejäl saftig bonus om så ändå skedde.
Citera
2018-08-23, 17:23
Medlem
volvo 240s avatar
Att SD blir största parti och att de kaxiga AFSarna inte kommer in i riksdagen.
Citera
2018-08-23, 17:25
Bannlyst
Att storröven Annie får 7 procent.

Samt att strapatshomofilen Ulf slutar slingra sig som en orm.

17 dagar kvar till reckoning day. 4 år av skitsnack från alliansen går mot sitt slut.
Senast redigerad av speedskater 2018-08-23 kl. 17:27.
Citera
2018-08-23, 17:32
Medlem
Direktlogiks avatar
Om MP åker ut blir det en rejäl spritfest.

SD blir Sveriges största parti.

Snurrskallen Stefan gör ett riktigt dåligt val och får kicken omgående,därefter tillsätter S någon med vett i skallen som gärna samarbetar med SD.
Citera
2018-08-23, 17:40
Medlem
Lipande vänsteranhängare. Sossarnas sämsta val i mannaminne. Förhoppningsvis mp ur riksdagen. Resten kvittar, landet påväg åt dralleputt om inte tvättäkta rasistfascistnazister kommer till makten, föga troligt.
Citera
2018-08-23, 17:44
Medlem
Det kommer bli riktigt "cringe" och stelt när det "vinnande blocket" (Löfven eller Kristersson) ska hålla sitt "segertal", trots att partiet i fråga har tokrasat i väljarstöd.
Citera
2018-08-23, 18:01
Medlem
rikastistorstans avatar
Just det ett glädjeämne till finns. När C(p) får se sitt usla chockresultat och inse att dom precis som MP förra valet bara hade fått sina siffror uppskrivna av det korrumperade etablissemanget.
Citera
2018-08-23, 18:12
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Jag ser framförallt fram emot Svetsarns min när han på valnatten måste gå upp till podiet och förklara att han inte vet vem som kommer styra landet. Ser fram emot hans patetiska försök att skuldbelägga svenskarna med ord om att "bruna vindar blåser" eller att "populismen" har segrat. Ser också fram emot Maggan och Lövin i tårar. Plus Fridolin. Han kommer böla, kom ihåg var ni läste det först.

Ser mer än allt detta fram emot att Sverige äntligen kan se med sunda ögon på politiken och inte av politiska (psykotiska?) skäl ge en fråga (migrationen) ekonomiskt frikort gentemot de andra.
Citera
2018-08-23, 18:25
Medlem
Jag kommer att jubla för att vissa arbetskollegor kommer att få PK-panik om...

MP åker ut.
AFs kommer in.
SD blir störst.

Kommer ta med whisky till jobbet i alla tre fall. Viktigast är att MP åker ut, men den dumma svensken blir som vanligt lurad. Om partiet heter miljöpartiet så måste det ju vara bra för miljön. Öhhhh....
Citera
2018-08-23, 18:28
Medlem
frozens avatar
Inte så stor sannolikhet men om NMR blev större än F! så hade jag nog skrattat ihjäl mig av allt elände, både hemskt och roligt på samma gång.

Åker MP ur så är det givet att det ska firas.
Citera
2018-08-23, 18:29
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Vänta och se, du kommer bli chockad på valdagen.

Chockad kommer jag knappast bli. Anledningen till att jag förväntar mig lågt är att jag vill bli positivt överraskad på valnatten. Men tror inte på de siffror som du talar om, åtminstone mellan 5-8% längre, men vi får se.

Ingen blir gladare än jag om SD skrällar.
Citera
2018-08-23, 18:34
Medlem
sonicguides avatar
SD under 18 procent. Folk som blivit lovade riksdagsplatser får inte det och protesterar på Jimmies sida med ord som "horunge", "jag ska köra upp kniven i röven på dig", "stick tillbaka till Blekinge där du kom från och knulla getter" samt sist men inte minst "skaffa dig batikbyxor!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in