2018-08-22, 20:38
Medlem
ronken82s avatar
Instämmer helt. Bra skrivet.
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Att se Isabella Lövin packa ned sin buktalardocka Fridolin i ryggsäcken av näver, och trampa iväg på sin lådcykel mot solnedgången, med 4 par virkade trosor och en surdeg väl nedpackade. FARVÄL.
Citera
2018-08-22, 20:39
Bannlyst
SD kommer att få egen majoritet i minst en kommun i Skåne. Hörby är en stark kandidat. Det är värt att jubla åt.
Citera
2018-08-22, 20:44
Medlem
Minipaxs avatar
Miljöpartiet ut och Alternativ för Sverige in.
Citera
2018-08-22, 20:46
Medlem
”Partikamrater, Sverigevänner, Vi är det största partiet.” Då rinner nog en tår samtidigt som jag skickar upp ett långfinger åt alla pkfjantar
Citera
2018-08-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80808
Reaktionen från PK-politiker, PK-journalister och PK-proffessorer när det är klart att SD får över 50 % i riksdagsvalet.

+1, kommer korka champange o njuta som de vore julafton när man var typ 7 år, haha
Citera
2018-08-22, 21:03
Medlem
von_Ss avatar
Att det är över. Ska bli skönt att fortsätta leva mitt liv precis som jag alltid gjort oavsett vilka som vinner.

Varken Löfven, Kristersson eller Åkesson är min pappa. Oavsett vem som vinner valet bestämmer de inte över mig dagen efter.
Citera
2018-08-22, 21:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Gråtande vänsteridioter är oslagbart som TV-underhållning.
Citera
2018-08-22, 21:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Detta.

Plus att AfS kommer in i riksdagen.

Skadeglädjen hade varit monumental.
Hade gråtit av glädje om AfS kom in, men det verkar tyvärr väldigt långt borta.
Citera
2018-08-22, 21:07
Medlem
Svennehuras avatar
Att få se en pissförbannad Alexandra Pascalidou/Henrik Arnstad i studion när hen inser att SD får >25%.
Citera
2018-08-22, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Att mp åker ut, kd stannar och sd får över 30% är väl 3 saker, vet inte hur jag ska ranka dem.
Det här är nog exakt vad jag skulle ha med också.
Skulle nog kunna tänka mig SD på 25% istället, ifall MP åker ur. Jag rankar nog det högst när jag tänker efter. MP bort skulle ge mig tårar av glädje i dagar.
Citera
2018-08-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Att få se en pissförbannad Alexandra Pascalidou/Henrik Arnstad i studion när hen inser att SD får >25%.
Också riktigt gott. Försökte mig på en privat snapstävling genom att ta en shot varje gång nån sa "främlingsfientlig" vid förra valvakan. Fick avbryta rätt snabbt för att inte kapsejsa.
Citera
2018-08-22, 21:10
Medlem
Kapten-Booms avatar
Tyvärr inte så mkt att jubla åt för min del. Även om SD vinner är och förblir Sverige ett sjunkande skepp.

Dock glädjer jag mig varje dag åt alla jävla skit som drabbar de som har röstat för massinvandringen. Skadeglädjen är enorm när feministkärringar i sjuklöverpartierna beklagar sig över våldtäktsvågerna (vad hade de väntat sig som en effekt av MENA-invandring?), men tyvärr drabbar det ju oss andra också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in