2018-08-22, 14:31
Medlem
8xxSeriess avatar
Roligast ska bli dagen efter (om) SD gör ett riktigt bra val, bara för att se den totala moralpaniken alla vänsterblivna och PK folk drabbas av.

Speciellt i åtanke har jag en kollega på jobbet som dagarna i ända spyr galla på SD och delar tamejfan allt från "inte rasist men.." angående SD, SDs rötter, SD är rasister, SD vill sätta kvinnan i köket och allt jävla dravel.. Han är även en notorisk Olle Thorell fanatiker och runkar hejdlöst åt allt käbbel denna publicerar på facebook.

Ja höjdpunkten blir min kollega som kommer vara skogstokig dagarna efter valet. Tror bannemig jag ska slå till på en smörgåstårta att bjuda på i fikarummet.
Citera
2018-08-22, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Ja vilken händelse som rimligen skulle kunna ske i valet 2018 skulle ni jubla mest åt? Om det flera saker så nämn en primär och en sekundär. Det verkar ju kunna bli många extraordinära händelser så att säga.

1. AfS kommer in i riksdagen.
2. AfS klarar 2,5 procentspärren.
3. MP åker ut.
4. SD blir störst.

Typ.

Jag är rätt likgiltig till om KD åker ut eller inte. Det är ett skitparti javisst, men fortfarande det minst sämsta alternativet i sjuklövern, så de får gärna vara kvar och istället kan "L" åka ut.
Citera
2018-08-22, 14:43
Medlem
Tarstans avatar
1. Mp åker ut skulle vara en anledning att fira.
2. Se alla hysteriskt gråtande människor när SD växer, oavsett hur det går. Det är förövrigt största behållningen med SD tycker jag.
Citera
2018-08-22, 14:46
Medlem
1. Att AfS kommer in i riksdagen.
2. Att MP åker ur.
3. Att SD blir största parti.
4. Att KD åker ur.

Det viktigaste blir att AfS kommer in i RD men jag ser gärna att SD blir största parti och att MP och eventuellt KD åker ur.
Citera
2018-08-22, 14:48
Medlem
FlashyBears avatar
SD störst, MP och L åker ut, sossarna gråter, Wolodarski dör av hjärtinfarkt
Citera
2018-08-22, 14:51
Medlem
MamaRoachs avatar
Att AFS inte nådde riksdagsspärren, men samtidigt snodde röster från SD =)
Citera
2018-08-22, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etrade
Om FI får rejält mycket mindre procent än förra valet så åker korken ur Jägermeistern hemma mos mig!

Du kan lika gärna öppna Jägermeistern nu på en gång i så fall då allt tyder på att de kommer att göra ett riktigt skitval. Deras medlemsantal har totalt kollapsat och de har aldrig ens legat nära några 4 procent i mätningar (och FI är ett parti som "tenderar" att överskattas av våra mycket "objektiva" opinionsinstitut). Att FI inte ens har fått hälften så mycket uppmärksamhet som i förra valet är också en stor indikator. Som om etablissemanget gav upp efter deras misslyckande 2014 med 3,1 procent trots den massiva FI-propagandan.

Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Att någon på tv börjar gråta åt SDs framgång, som valet 2010.

Då ska jag köpa en påse med champagnekorkar och strö runt mig.

Blir SD störst så är detta helt givet. Kan tänka mig att många även stirrar sig blinda på mätningarna där SD får lägst siffror. Tänk dig sedan om AfS skulle komma in, det skulle bli så mycket tårar att jag skulle kunna leva på dessa videos i år framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av 80808
Reaktionen från PK-politiker, PK-journalister och PK-proffessorer när det är klart att SD får över 50 % i riksdagsvalet.

Om man ska vara extremt optimistisk så lär du få vänta till åtminstone 2022 för att något sådant ska hända. Även om de klarar att nästan fördubbla sig från 12,9 till runt 25 procent detta val... är det en HELT annan sak att fördubbla från 25 till 50. Jag tror att SDs tak går någonstans vid drygt 40 procent, sedan lär det ta stopp.
Citera
2018-08-22, 14:55
Medlem
robotguras avatar
Se hur chockade alla blir om om AfS når 4%
Citera
2018-08-22, 15:03
Medlem
Fistkramps avatar
Att valet är över!
Citera
2018-08-22, 15:15
Medlem
blue_no1s avatar
1. när löfven lipar efter han insett s fiaskoval

2. när SD blir största partiet

3. när AFS spräcker 4%

i den ordningen, att mp flyger ut med L och centern skulle även vara en riktig höjdare!
Citera
2018-08-22, 15:21
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Om Mp inte kommer in i Riksdagen så åker korken ur ett fint bubbel hemma hos mig!
Japp då blir det rejält festande kan jag lova
Citera
2018-08-22, 15:35
Medlem
ReiseReises avatar
Alla ängsliga inlägg på min Facebook. Redan nu håller folk på att sprida bilder på Auchwitz där det står "här är anledningen till att inte rösta på SD".

Ska bli fruktansvärt kul o läsa när folk den 10'de september skriver på FB att dom tänker lämna landet.

Låt oss inte heller glömma klassikern som kan uppstå på TV:
https://www.youtube.com/watch?v=g5VjuPsT-84
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in