2018-08-23, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinerama
Gråtande sossar och vänsterfolk.

Skräck:
DÖ 2.0

Hörredu, förbered dig mentalt för DÖ 2.0, eller kanske "septemberöverenskommelsen". Det kommer, i en eller annan form. Annat är önsketänkande.
Citera
2018-08-23, 01:34
Medlem
Fascinerande hur många tragiska individer det finns som njuter och växer av andras olycka.
Fast okej, jag ska försöka att inte vara sämre själv och anamma vårt svenska lynne och kultur.
Kommer småle lite inombords åt alla som lurar sig själva.
Det är ju dessutom inte så jätteelakt, då personerna oftast är helt omedvetna och först långt senare blir drabbade av sitt självbedrägeri.
Citera
2018-08-23, 01:34
Medlem
När siffrorna på hur många icke svenskfödda som röstade på SD kommer. Om det gör det
Citera
2018-08-23, 01:52
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Ja vilken händelse som rimligen skulle kunna ske i valet 2018 skulle ni jubla mest åt? Om det flera saker så nämn en primär och en sekundär. Det verkar ju kunna bli många extraordinära händelser så att säga.

Den enskilda händelsen som jag kommer glädjas åt är att Sverigedemokraterna kommer öka på dom övriga etablerade partiernas bekostnad.

off topic
På sikt förutspår jag dock att jag kommer bli jävligt trött på SVPOL då det parlamentariska läget lär sluta i omval och käbbel under överskådlig tid. Detta valet handlar enligt mig om invandringen till Sverige efter bokslutet som var 2015. Nästa val bör rimligen handla om att 30% av den arbetande andelen av befolkningen är anställd av staten direkt eller indirekt. Motsvarande siffra för t.ex Tyskland är 10%. Detta är en expressresa mot att fucka landat likt Venezuela
Citera
2018-08-23, 01:58
Medlem
Om sossarna blir ett mindre parti än SD.
Om miljöpartiet hamnar under 4%.
Om Åkesson blir Sveriges statsminister 2018.
Citera
2018-08-23, 07:01
Medlem
Mullrets avatar
Om Åsa Romson ses gråta på valvakan.
Citera
2018-08-23, 09:10
Medlem
daniboeyys avatar
När alla naiva människor jublar över att SD får 30% men Löfven eller Lööf blir statsminister ändå och SD får ingen inflytande alls, eller om Åkesson blir statsminister men ändrar sig angående invandring och gör allt för att Afs inte ska kunna få inflytande. Alltså, när alla vaknar och inser att det aldrig funnits hopp och att globalisterna har vunnit för längesen.
Citera
2018-08-23, 09:21
Medlem
Att L, Fi och Mp får strax under 4%
Citera
2018-08-23, 10:09
Medlem
Karmans avatar
Om valet blir en chock för etablissemanget och SD går betydlgit bättre än opionionsundersökningarna visar just nu.
Citera
2018-08-23, 10:23
Medlem
Trigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Att mp åker ut, kd stannar och sd får över 30% är väl 3 saker, vet inte hur jag ska ranka dem.

Yeup.

Kan inget annat än att hålla med. Att mp åker ut smäller nog högst för mig. Sen är ju jag skadeglad som person så mitt personliga nöjje går här före Sveriges bästa. Vilket är SD över 30%.

KD’s förehavanden är oväsentliga. Deras kappvändarpolitik har för dem långt bort från deras viktiga kärnfrågor. KD skulle kunna vara en stabil kraft för att föra tillbaka Sverige till ett mer konservativt stadie.

Vi kan ju hoppas att i takt med att samhället normaliseras så vågar de kristna återigen stå upp för sina värderingar utan att oroa sig för att bli uthängda och lynchade.

Sen gäller det ju att återta Svenska Kyrkan från vänsterterroristerna och hbtq-maffian. Men det är en annan fråga.

/Triggly
Citera
2018-08-23, 10:24
Medlem
lersaters avatar
Gråtande sossar på deras valvaka... finns inget vackrare
Citera
2018-08-23, 10:34
Medlem
halvsvennes avatar
Ser inte på SVT sedan 2006 men gör ett undantag denna valvaka.
Ser fram emot att se gråtfärdiga kvinnliga "journalister" rapportera de inkommande valresultaten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in