Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Det handlar ju om ett budskap och nå ut med detta. Dvs vi vill driva återvandring, och dessa är de personer som ska skickas hem. Du undrar vad kalaset kostat, jag säger att det är irrelevant. Partiet måste ju en en folder med info om partiet i vilket fall, och det är ju precis det "Dags att åka hem" - foldern är. En koncis folder med deras viktigaste frågor, samt klargör skillnaden mellan dem o SD. Jag fattar inte riktigt vad det är du stör dig på.
Om du inte tror att det givit uppmärksamhet så har du inte varit uppmärksam. Förutom att Annika Strandhäll tweetat om det så är det många lokal - tidningar som skrivit om den.
AfS kommer ju göra många stopp ändå i t ex Skåne, det råder det ingen brist på. Att hålla torgmöten på helger är så klart bäst, men när man har så många städer o besöka måste man hålla möten på vardagar. Varför de inte har något möte just denna Fredag eller Söndag har jag ingen aning om. I regel brukar de hålla torgmöten även på helger så lite löjligt av dig att ta upp detta.
Den typen av folder blir knappt läst av de svenskar, vars röster man så gärna vill ha. Som politisk propaganda anser jag den förfelad. Jag vet att det tweetats om foldern, men som vanligt överskattar man tweetens propagandavärde. Liksom lokaltidningarnas vinklade skriverier.
Nej, det är inte alls löjligt att jag tog upp detta med turnén och dagarna. Varför stryka en söndag helt? Och de borde absolut koncentrerat sig på landets södra regioner. Löjlig, är däremot ditt oresonabla försvar av partiet, oavsett vad de gör. Utöver hybris kan du lägga fanatiker till de ord du bör googla.