2018-08-21, 11:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
utvisa o statuera exempel är min ide.
Citera
2018-08-21, 11:14
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det finns alltid konflikter inom partierna, där det pågår allt från krig till tjuvnyp. Det är de fula, tjocka och gamla politikerna som inte drar till sig väljare som passar på att positionera sig. Dessa intriganta politiker snyltar på unga och snygga politiker, som ska locka till sig väljare. Men hålla sig på mattan.

Det är som en spagettiwestern där den, "Den gode, den onde, den fule" spelar med för att få en riksdagsplats. Det rör sig om ynkliga politiker, som vet att folk är förbannade för att de inte ens gör avbön för Reinfeldt- Borg eran, och att dessa medlöpare till förfallet, fortsätter som om ingenting har hänt. De förväntar sig ännu mera makt oavsett vad de ställt till med.

Hanif Bali har tagit itu med sin roll i politiken, och varit ödmjuk inför valboskapet. Att han är rolig är bara ett plus. Hanif Bali är en motor i debatten, som initierar viktiga debatter som annars tigits ihjäl.

De behöver Hanif Bali, lite husnegrer, snygga unga tjejer m.m. för att visa upp mångfald för väljarna. Efter valet är det över för dessa unga Moderater som nu gnor i valrörelsen.

Det intressanta är att media som DN visar öppet att de har agenda journalistik, och sedan undrar varför de förlorar läsare.

Bra beskrivet om politikens skuggsida. Ibland synes striderna internt vara bra mycket tuffare än mot en utomstående oppositionell politiker. Dessutom måste det väl känslomässigt ta bra hårdare när man får ett förrädiskt judashugg av en av sina egna. Många gamla moderatväljare som de tappat kommer dessutom aldrig rösta på M igen, förrän dessa gamla ansvariga rävarna rensats ut. De ska inte tillåtas ha någon ökad makt!

Men i SD är klimatet och striderna ännu värre. Skulle faktiskt skämmas om jag jobbade för dessa ynkliga förrädiska s.k. ledare.

Fotfolket har jag dock inget emot- förutom att de bör gå över till AfS…
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför har de inte anmält hotet då? Så får vi se om någon åklagare tar ärendet...

DN behöver ingen åklagare, DN fungerar som brottsoffer, åklagare och domare. Det är klart som fan att vi skall reagera mot media som skriver BS.
Citera
Medlem
jay.simpsons avatar
Detta kommer från DN. DN:s berörda journalist är känd på Flashback

https://nyheteridag.se/plus/beviset-dn-man-knivhogg-rasist-till-dods-vapentranas-nu-pa-dns-egen-skjutbana/

(FB) Jaques Wallner mördade Magnus N. 1982

Ska vi ta detta som ett reellt hot från DN? Journalister vapentränas.
Citera
2018-08-21, 11:17
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proteindryck
Nej det kommer inte kosta M ett jävla skit, om något så är det bra för dem. Folk är less på idioti, detta är ett hån mot idiotin. Stugorna är inte fylld med sopskallar även om Södermalm står för debattklimatet
Helt sant. Jag undrade vad det handlade om och förväntade mig något i stil med när nazister poserade med vapen utanför den Pascalidou. Och så har Hanif photoshoppat in sig i Call of Duty med en fyndig text. Småroligt tycker jag. PK-iterna däremot drar det imbicellt långt och franstår som idioter med rättshaveristiska tendenser.
Detta stärker moderaterna i hela Sverige med undantag för de rätttrognas reservat runt Nytorget.
Citera
2018-08-21, 11:40
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Granatgevär?
Är du full?

Det var ett jaktvapen som man maximalt får jaga rådjur med. (Pga den klena kalibern som är .223 Remington.)

F.ö var det på en skjutbana.
Jag var sarkastisk över att den AR-15 som Bali höll i gick från att vara ett "automatvapen" på twitter (vilket i och för sig tekniskt sett är rätt även om "semiautomatisk" hade varit en mer korrekt term) till att bli en "kulspruta" här på Flashback..
Sverige är överlag rätt så bajsnödigt när det gäller semiautomatiska jaktvapen (se diskussionerna om Browning BAR Match t.e.x), men svarta vapen som ser ut som en M4 får ju folk psykbryt av att se här i Sverige och är inte tillåtna för jakt här just på grund av utseendet.
Senast redigerad av NickSonny 2018-08-21 kl. 11:43.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Visst är det en trubbig reaktion från DN m fl, men satir där man viftar med eldvapen och spelar på föreställningar om hotfulla vapenvurmare eller mördare, det fungerar i stort sett aldrig i Sverige. Det borde Bali kanske ha fattat.
Vad borde Hanif ha fattat? Det kanske är så att han precis som de flesta andra är trötta på den här skitnödigheten där allt handlar om hur andra kan tänkas tolka saker? Om du känner dig nöjd med att tassa som katten runt het gröt så får du väl göra det, men gilla läget att alla inte är lika ängsliga.
Citera
Medlem
Han skulle inte ha sagt förlåt och stå upp för sig själv
Björklund är ju helt tom i huvudet då skjutbanan låg i källaren på en skola.
Citera
2018-08-21, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus

Hade du inte levt hela ditt liv i sockervadd hade du förstått problematiken. Men du lär väl fortfarande vara i den åldern att du tycker det är "coolt"...
Om du inte ens kan förklara hur du menar kanske du inte ska sprätta inlägg omkring dig som en pissnödig hynda?

Jag förstår fortfarande inte problematiken. Tar du illa upp för att Hanif inte är en ögontjänare som du?
Citera
2018-08-21, 11:46
Medlem
ScorchPipes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Detta kommer från DN. DN:s berörda journalist är känd på Flashback

https://nyheteridag.se/plus/beviset-dn-man-knivhogg-rasist-till-dods-vapentranas-nu-pa-dns-egen-skjutbana/

(FB) Jaques Wallner mördade Magnus N. 1982

Ska vi ta detta som ett reellt hot från DN? Journalister vapentränas.

Har du lite citat? Intressant om de har en egen skjutbana och denna person övar där.
Citera
2018-08-21, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Angående "Call of Duty", kan jag nu lätt tänka ut en hel drös av nya intressanta spel där DN ingår.

I staterna så har ju detta blivit effekten när makten velat tysta individer, om någon är hajj på photoshop kanske dem kan göra lite sköna edits å skicka in till tex mjölbypartiet eller existens för spridning. Jag tänker personligen typ goat simulator med Dn på fåren eller Hanif på assasins creed rouge(av uppenbar anledning).
Citera
2018-08-21, 12:10
Medlem
WordWarriors avatar
Det här visar bara vilken paranoid sekt vänstermedia utgör. Dessutom osar det av desperation eftersom de vet att deras storhetstid lider mot sitt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in