2018-08-20, 20:03
Medlem
Om Bali tycker jag som så, han är Moderaternas räddning. Gör M sig av med Hanif kan de lägga ner butiken.
Citera
2018-08-20, 20:12
Medlem
Terry-Butchers avatar
Jag följer honom på sociala medier. Han är underhållande men trigger happy(på tangentbordet) och infantil. Om det stämmer som stod på första sidan om att han inte presterat något alls så förstår jag varför han har så mycket tid för sina sociala medier-konton.
Citera
2018-08-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Hanif Bali är en rasist som gömmer sig i sin fina kostym som skattebetalarna betalat för. Han hör såklart hemma i SD. Jag förespråkade för ett tag sedan att han kan komma att bli partiledare för sd i framtiden: https://www.flashback.org/t2931121.

Det finn väl inte så mycket mer att säga än att M måste skänka honom till fascisterna i sd om man inte vill att skeppet ska sjunka helt och hållet. Sanna mina ord att sd mer än gärna välkomnar Hanif som återkommande spottar ut rasistiska fantasier som saknar verklighet.

Hur är han en rasist? Var ger han uttryck för detta någonstans?

Jag har inte sett honom rasdiskriminera eller göra skillnad på individer utifrån deras hudfärg.

Kan du peka på rasistiska utfall från Bali?
Senast redigerad av Eventor 2018-08-20 kl. 20:20.
Citera
2018-08-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eventor
Hur är han en rasist? Var ger han uttryck för detta någonstans?

Jag har inte sett honom rasdiskriminera eller göra skillnad på individer utifrån deras hudfärg.

Kan du peka på rasistiska utfall från Bali?

Han är ständigt på invandrare. Nämner aldrig något positiv vi fått/får av alla invandrare. Kollar du hans facebook ser du ju det tydligt.
Citera
2018-08-20, 20:22
Medlem
HoraCengdahls avatar
Hade bestämt mig för att inte rösta i detta val, men tror nog att jag ska ge herr Bali min röst. Behövs politiker som inte är så ängsliga och korrekta. Synd bara att man ska behöva rösta på M för att kryssa för Bali.

Hade S haft kvar Juholt som partiledare, hade det kanske varit ett alternativ.
Citera
2018-08-20, 20:26
Medlem
Zlaneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Han är ständigt på invandrare. Nämner aldrig något positiv vi fått/får av alla invandrare. Kollar du hans facebook ser du ju det tydligt.

Följer honom själv på Facebook och din logik är skrattretande korkad.

Häxjakten som sker på Hanif just nu sker på så otroligt låg nivå. Känns ärligt talat som att det hela är ett april skämt, men antar att desperationen inom media är total nu strax innan valet.

Sen är det humor på hög nivå när Löfven går ut och frågar var ledarskapet är inom M när han gör allt i sin makt för att slippa debattera med Ulf Kristersson i en två manna debatt innan valet.
Citera
2018-08-20, 20:32
Medlem
En mycket bra politiker, kanske den bästa i landet.
Klarsynt och talar sanning.
Citera
2018-08-20, 20:35
Medlem
Jacobssteges avatar
Vad äre för etnicitet på det lilla bergtrollet. Orera är han duktig på, men svensk är han inte.
Citera
2018-08-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlanek
Följer honom själv på Facebook och din logik är skrattretande korkad.

Häxjakten som sker på Hanif just nu sker på så otroligt låg nivå. Känns ärligt talat som att det hela är ett april skämt, men antar att desperationen inom media är total nu strax innan valet.

Sen är det humor på hög nivå när Löfven går ut och frågar var ledarskapet är inom M när han gör allt i sin makt för att slippa debattera med Ulf Kristersson i en två manna debatt innan valet.

På vilket sätt är den korkad? Är man emot invandrare är man rasist. För då anser du dig stå över andra människor och ser ner på dessa på grund av att dem just är från en annan kultur. Att utfallet kring detta mönster från ww2 är som glömt får mig att inte kunna sova om nätterna. Men har vi stor invandring visar vi att vi är goda så enkelt är det. Sitt bara i båten och säg inte emot om du inte gillar det för tar du upp rasistiska argument sprider du bara hat. VI behöver kärlek mer än någonsin nu.
Citera
2018-08-20, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eventor
M verkar väl än så länge stå upp för Bali (om vi undantar FP). Jag hoppas att det håller i sig, så man slutar låta sig bli överkörda av den skrattretande lilla grupp Twitter-profiler som är kroniskt kränkta, speciellt de fridlysta DN-journalisterna man absolut inte får göra narr av.
Nej. Kristersson har redan sagt att han inte ser någon anledning att posera med vapen. De är så jävla fega, hade det varit Trump hade han bett medierna att dra att helvete.
Citera
2018-08-20, 20:38
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacobsstege
Vad äre för etnicitet på det lilla bergtrollet. Orera är han duktig på, men svensk är han inte.

Iranier. Kan inte heller komma ihåg att han kallar sig svensk heller för den delen. Men jag kan ha fel.
Citera
2018-08-20, 20:40
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoraCengdahl
Hade bestämt mig för att inte rösta i detta val, men tror nog att jag ska ge herr Bali min röst. Behövs politiker som inte är så ängsliga och korrekta. Synd bara att man ska behöva rösta på M för att kryssa för Bali.

Hade S haft kvar Juholt som partiledare, hade det kanske varit ett alternativ.

Nu, de sista två åren, passar det herr Bali att tala som han gör, vart i hela jävla kygen var han innan ? Feg kappvändare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in