Citat:
Ja, självfallet det genererar mer människor, men som sagt alla normalt tänkande individer har alltid fattat att han är PR, det är du som trott att det är Petter som står där och beställer varor, steker burgare och serverar. Nu är du chockerad över att sanningen är som vi alla redan förstått ett samarbete mellan vänner där alla drar sitt strå till stacken. Petter som PR eftersom karln har räckvidd, och resterande som drivande krafter inom restaurangen.
Jag gissar på att du är en sån som tror på allt som sägs i reklamerna.
faan jag trodde inte jag skulle behöva förklara mig ytterligare, men finns det idioter så finns det....
Petters Huvudsyssla företag om så vill är NAMNET PETTER alltså honom själv, som person och artist. Han drar in pengar på detta samarbete precis som alla andra samarbeten och inte genom att äta deras MAT. Den maten han kanske äter (även om det skulle vara varje dag) är extremt lite i jämförelse vad han och resterande drar in på samarbetet OCH vad han genom företaget PETTER har gjort för värdet som restaurangen nu har.
OCH Skulle han nu göra detta PR gratis för sina vänner som driver restaurangen, så skulle man ÄNNU mindre kunna klandra karln för att ta del av maten gratis.......
Herregud nu är det fan nog, jag borde ha lärt mig efter alla år i de skumma delarna av FB, men icke!!!
Jag gissar på att du är en sån som tror på allt som sägs i reklamerna.
faan jag trodde inte jag skulle behöva förklara mig ytterligare, men finns det idioter så finns det....
Petters Huvudsyssla företag om så vill är NAMNET PETTER alltså honom själv, som person och artist. Han drar in pengar på detta samarbete precis som alla andra samarbeten och inte genom att äta deras MAT. Den maten han kanske äter (även om det skulle vara varje dag) är extremt lite i jämförelse vad han och resterande drar in på samarbetet OCH vad han genom företaget PETTER har gjort för värdet som restaurangen nu har.
OCH Skulle han nu göra detta PR gratis för sina vänner som driver restaurangen, så skulle man ÄNNU mindre kunna klandra karln för att ta del av maten gratis.......
Herregud nu är det fan nog, jag borde ha lärt mig efter alla år i de skumma delarna av FB, men icke!!!

Du är ju helt borta i huvudet.
Petter äger inte restaurangen.
Varför har du svårt att förstå den delen? Eller vill du inte förstå det kanske?
Så du vet det här bättre än huvudpersonen själv?
Petters svar på om han har en restaurang är. - vi har en deal. Jag frontar restaurangen, mot att jag får käka gratis.
Hade han haft någon som helst annan % i den restaurangen. Så hade han absolut inte gett det svaret. Oavsett om han var dyngrak!
Så nej. Han fakturerar inte som alla andra som du skrev tidigare.
Han har inte heller lånat ut restaurangen. Och det av den mycket enkla anledningen. Han har aldrig varit ägare av restaurangen.
Att du tycker han skulle haft bättre betalt för att fronta en restaurang. Är bara din åsikt.
Han va helt uppenbart nöjd med gratis mat. Eftersom dom ritade upp dealen på det sättet.
Skönt att du insett att du inte har något värde för att du fått en gratis kebab. Och att Petter har ett värde på grund av sitt namn och som artist. Det förstod du tyvärr inte från början.