2018-08-20, 18:31
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Strumpa eller örngott, strumpa får det inte plats så många kulor dock, men det kan det ju ha varit.

Får plats minst två, mer behövs inte..

Nuförtiden är det mest frysta tonfiskburkar och apelsiner. Blir tvär dålig stämning om man använder biljardbollarna
Citera
2018-08-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Får plats minst två, mer behövs inte..
Jo, men du får inte så stor/lång greppyta, klart en strumpa går men ett örngott är ju betydligt bättre.
Citera
2018-08-20, 18:36
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Jo, men du får inte så stor/lång greppyta, klart en strumpa går men ett örngott är ju betydligt bättre.

Märks att du inte prövat detta hemma, inga som helst problem med kriminalvårdens strumpor.
Speciellt inte dom på 90-talet, var fan bättre kvalitet förr.

Att slå med ett örngott resulterar nog bara att kulorna flyger ut.
Citera
2018-08-20, 20:21
Medlem
tjenaretjenares avatar
Så det var M S som också var president som mördade en annan intagen på Berga anstalten kring 1994 eller när det var? Jag vill minnas att han blev skjuten i närheten av HA:s kubblokal också, det kanske var efter detta han gick ur? Han styrde väl ganska mycket efter Joe och innan Clark kom in riktigt eller vad man säger om det nu är samma person vi tänker på.
Citera
2018-08-20, 21:18
Avslutad
Citat:
Strumpa eller örngott, strumpa får det inte plats så många kulor dock, men det kan det ju ha varit.

Strumpa och ja en boll kan räcka bra! Har du set ett par KVV strumpor. Har du set tubsockar på 90 talet!
Citera
2018-08-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Strumpa och ja en boll kan räcka bra! Har du set ett par KVV strumpor. Har du set tubsockar på 90 talet!
Det kan räcka med en kula, frågan var väl inte vad det kan räcka med utan vad som är bäst.
Citera
2018-08-20, 21:26
Avslutad
Citat:
Det kan räcka med en kula, frågan var väl inte vad det kan räcka med utan vad som är bäst.

Trodde ni diskutera mordet på Berga anstalten ? Strumpa ja. Bäst ja det får man ju testa fram och beror nog på strumpa, storlek martial OSV.. Men det är inget att prata om. Känns mest som du nu mest vill skriva bara för att.

Men om vi ska diskutera så testa din örngottsteori! Möjligen med 10 bollar men blir ju inte smidigt.

Men för att återgå till det jag i alla fall trodde ni diskutera, det var en strumpa som användes!
Citera
2018-08-20, 21:28
Medlem
Citat:
Trodde ni diskutera mordet på Berga anstalten ? Strumpa ja. Bäst ja det får man ju testa fram och beror nog på strumpa, storlek martial OSV.. Men det är inget att prata om. Känns mest som du nu mest vill skriva bara för att.

Men om vi ska diskutera så testa din örngottsteori! Möjligen med 10 bollar men blir ju inte smidigt.

Men för att återgå till det jag i alla fall trodde ni diskutera, det var en strumpa som användes!
Läs så ser du.

Ja, det var det på Berga vi snackade om.
Citera
2018-08-20, 21:29
Avslutad
Citat:
Läs så ser du.

Ja, det var det på Berga vi snackade om.

Yes ser det! Men ja som ???88 skriver och jag just gjorde var det en strumpa med en eller 2 bollar i!
Citera
2018-08-20, 21:31
Medlem
Citat:
Yes ser det! Men ja som ???88 skriver och jag just gjorde var det en strumpa med en eller 2 bollar i!
Har jag sagt emot det då din jävla idiot?
Citera
2018-08-20, 21:34
Avslutad
Citat:
Har jag sagt emot det då din jävla idiot?

haha du verkade ju tveksam till vad det var!

Jag körde en google på det! Kan inte lösa det själv då jag inte är premurant men finns en artikel i DN från 1994!
För den som prenumererar kanske det kan vara något att läsa.

https://www.dn.se/arkiv/inrikes/mc-gang-styr-fangelser-med-terror/
Citera
2018-08-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TumbaX
Fel
Dom finns kvar, David är fortfarande Sverige president.
Johan Jirsjö är kvar, Även Thomas H.
Mathias från Falun är även han kvar.

Fortfarande? Igen menar du 2012-2013 var väl Pidder sverige pres och pontus vice ?
Vad jag hörde så gick rätt många tillbaka till bmc/chicanos efter en vända i outlaws?
Hörde också att Skalman var en av dom kan ha fel.

Sen i chicanos klubblokal i gamla tvätteriet i Borlänge hängde outlaws västar upp och ner ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in