2018-08-13, 00:22
Medlem
Någon som har någon info om Chicanos MC i Stenungsund om vad det är för personer osv?
Citera
2018-08-13, 03:49
Medlem
Ingen som har några fups på JM?
Citera
2018-08-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rottis32
På den tiden? vilken tid menar du?

På tiden när Malmö fanns kvar.
Han ska ha kraschat en medlems bil?
Han ska ha en ”Svärfar” som är medlem inom Bmc?
Någon som vet om detta stämmer?
Citera
2018-08-19, 15:16
Medlem
En liten fråga, hur viktigt är en MC i Bandidos/chikanos. Vårt lokala gäng åker mest stulna skåpbilar och gamla audis och gör inbrott på småfirmor och sommarstugor, och slangar lite soppa då och då.

Sett tvserien om mcgäng på 10an och i de allra flesta av dom måste man åka "manditory" rides årligen. Något sådant finns inte här om man inte bortser från snatteri utflykterna på ica maxi.

Är de verkligen bara ett kriminellt gäng med lite sämre organisation än tiggarna? Finns ju t.o.m en pensionär i stan med fler HD än Chicanos Mc Sandviken for petesake.
Citera
2018-08-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppetsclubhouse
En liten fråga, hur viktigt är en MC i Bandidos/chikanos. Vårt lokala gäng åker mest stulna skåpbilar och gamla audis och gör inbrott på småfirmor och sommarstugor, och slangar lite soppa då och då.

Sett tvserien om mcgäng på 10an och i de allra flesta av dom måste man åka "manditory" rides årligen. Något sådant finns inte här om man inte bortser från snatteri utflykterna på ica maxi.

Är de verkligen bara ett kriminellt gäng med lite sämre organisation än tiggarna? Finns ju t.o.m en pensionär i stan med fler HD än Chicanos Mc Sandviken for petesake.

Så länge du kan betala medlemsavgiften och springa runt i en trasig tröja från 2008 så är du material hos bmc
Citera
2018-08-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppetsclubhouse

Ja det stämmer faktiskt, gäng vet jag inte om jag vill kalla det då dom enbart är 4 medlemmar i Chicanos Sandviken och ingen av dom har MC eller kort, det är bara 1 av dom som har bilkörkort, dom är hemlösa och utnyttjar dumma brudar att bo hos
Citera
2018-08-19, 22:36
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vem var det som mördade en annan intagen på Bergaanstalten i HBG i mitten av 90-talet? Var det den ena dansken eller är jag fel ute?
Senast redigerad av tjenaretjenare 2018-08-19 kl. 22:40.
Citera
2018-08-20, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vem var det som mördade en annan intagen på Bergaanstalten i HBG i mitten av 90-talet? Var det den ena dansken eller är jag fel ute?
Syftar du på M, som slog ihjäl en med biljardkulor i ett örngott?
Citera
2018-08-20, 14:38
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Ja det måste vara samma, börjar efternamnet på S?
Citera
2018-08-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Ja det måste vara samma, börjar efternamnet på S?
Börjar på S ja.

Har för mig att han blev skadad, antingen genom bråk eller om han vurpade. Tror det hände nåt med hans ben, om jag minns rätt.

Han hade även en bror som var med. Riktigt flippade snubbar.

Han som han slog ihjäl hade kopplingar till HA.
Senast redigerad av xtroverto 2018-08-20 kl. 18:24.
Citera
2018-08-20, 17:34
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto

Eller var det en strumpa!?
Citera
2018-08-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Eller var det en strumpa!?
Strumpa eller örngott, strumpa får det inte plats så många kulor dock, men det kan det ju ha varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in