Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Som vanligt är du tvärtemot. Oavsett vad och oavsett vilka argument som anförs mot "mannen med pilotglasögon" försöker du vara tvärtemot eller hitta någon liten vinkel som att "det är väl inget konstigt att hjälpa någon att ringa". Precis allt talar emot "mannen med pilotglasögon" - och du gör precis allt för att "släta över" och få bort fokus från honom. Jag blir mer och mer nyfiken på den här personen - och övertygad om hans inblandning!
Ja jag, divadnil m.fl. tror att GM har flyttat från Mariestad, är det förbjudet att tro det eller vad är det med dig?
Jag vill vända på alla stenar, försöka tänka i banor som vi tidigare inte har gjort, spekulera kring saker och detaljer som tidigare inte har varit på tapeten - inget annat. Jag har inga problem med att MMPG skulle kunna vara inblandad i försvinnandet på ett eller annat sätt, eller att han kan ha blivit vittne till något.
Din misstänksamhet och paranoia tar dock över och tar det här till helt nya nivåer och du är numera mer låst än någonsin. Vart tog din öppenhet vägen som du alltid har skrytit så stort om?