2018-08-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Jag tror att alla partiledare har talskrivare, eller har jag fel?!?

Åkesson skriver oftast sina egna tal.
Citera
2018-08-18, 12:56
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Jimpa ser ut att ha gått upp ca 25 kg i vikt sedan förra valet.
Citera
2018-08-18, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KLANGBOTTEN
Jimpa ser ut att ha gått upp ca 25 kg i vikt sedan förra valet.

Njae..kanske inte fullt så mycket, men nog är det minst en 10 kg han lagt på sig. Han mår nog inte så bra psykiskt.
Citera
2018-08-18, 19:07
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Njae..kanske inte fullt så mycket, men nog är det minst en 10 kg han lagt på sig. Han mår nog inte så bra psykiskt.
Eller så är det just det han gör.
Citera
2018-08-18, 19:11
Medlem
Idittfejss avatar
Citat:

Tror du han medicineras? Antidepressiva?
Citera
2018-08-18, 21:45
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs

Det är ju väldigt individuellt hur bra man svarar på behandling. Utmattningssyndrom kan ta jäkligt lång tid att bli återställd från. En del får ta antidepressiva hela sjukdomsperioden andra inte.

Så vem fan vet?
Citera
2018-08-19, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Eller så är det just det han gör.

Nej, det tror jag absolut inte. Han var ju slank så sent som i förra valrörelsen. En markant viktökning tyder sällan på välbefinnande.
Citera
2018-08-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs

Han uppgav själv att han tog antidepp, i en tidningsintervju för ett par år sedan. Jag misstänker att han fastnat i en form av läkemedelsberoende. Han är ofta glansig i hyn på bild, och skägget tror jag är ett slags mentalt skydd för honom, som han vill gömma sig bakom.

Kanske han dessutom går hos en psykolog/psykiater, som påverkar honom att bli alltmer PK-inriktad?
Citera
2018-08-20, 07:25
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Han uppgav själv att han tog antidepp, i en tidningsintervju för ett par år sedan. Jag misstänker att han fastnat i en form av läkemedelsberoende. Han är ofta glansig i hyn på bild, och skägget tror jag är ett slags mentalt skydd för honom, som han vill gömma sig bakom.

Kanske han dessutom går hos en psykolog/psykiater, som påverkar honom att bli alltmer PK-inriktad?

Fantasiklubben har tydligen haft möte.
Åkesson är ju tydligen en av de allra skickligaste politikerna då han numer har skapat det näst största partiet.
Och skapar man detta genom att använda div. Medicinska preparat? Skulle inte tro det
Däremot V ledaren börjar
Mer och mer likna en sutare ” en fisk med utstående ögon” fan vet va han går på, han lever ju i en helt främmande värld , må gud bevara oss från det skämtet
Citera
2018-08-20, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Fantasiklubben har tydligen haft möte.
Åkesson är ju tydligen en av de allra skickligaste politikerna då han numer har skapat det näst största partiet.
Och skapar man detta genom att använda div. Medicinska preparat? Skulle inte tro det
Däremot V ledaren börjar
Mer och mer likna en sutare ” en fisk med utstående ögon” fan vet va han går på, han lever ju i en helt främmande värld , må gud bevara oss från det skämtet

Fantasierna står du för! Dagens intervju med Jimmie i Expressen bekräftar helt och hållet min bedömning av honom. Han sover max tre timmar i sträck. Antidepressiva mediciner tar han fortfarande, men berättar inte vilka. Han säger sig inte ha kontakt med sjukvården, men "lite terapi kanske vore bra".

Det syns på honom att han inte mår bra.
Tillägg:
https://www.expressen.se/nyheter/qs/far-jag-sova-tre-timmar-i-strack-ar-jag-nojd/
Senast redigerad av dubbelbottnad 2018-08-20 kl. 08:31. Anledning: tillägg
Citera
2018-08-20, 09:26
Medlem
Citat:
Fantasierna står du för! Dagens intervju med Jimmie i Expressen bekräftar helt och hållet min bedömning av honom. Han sover max tre timmar i sträck. Antidepressiva mediciner tar han fortfarande, men berättar inte vilka. Han säger sig inte ha kontakt med sjukvården, men "lite terapi kanske vore bra".

Tillägg:
https://www.expressen.se/nyheter/qs/far-jag-sova-tre-timmar-i-strack-ar-jag-nojd/
Han ser ut att må bra, tycker jag.
Citera
2018-08-20, 10:04
Medlem
Citat:

Tillägg:

Ingen bryr sig om vad du tycker. Vi kan med egna ögon se att han är lite överviktig. Dock har han själv sagt att han ätit för mycket gott och att numera lever på bl.a tomater. Han har förmodligen bättre självinsikt än vad du besitter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in